西歐五國星馬畢業遊 Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)

By 曳豬到爆炸 - 8月 21, 2018

想睇番西歐五國星馬畢業遊的行程,請睇行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)

~今日的行程~
5月21日:凡爾賽宮 Palace of Versailles  -> 午餐/下午茶:Angelina Paris (甜品店) -> 洗衫 -> 晚:Le Bistro Melrose (法國菜) 

9:45am我地就係酒店度食個早餐就出發啦,
下篇Blog會review下間酒店!
我地今日會去凡爾賽宮 Palace of Versailles
凡爾賽宮係巴黎近郊地方,
市區搭地鐵&RER鐵路大約一個鐘就去到。
11:30am我地就去到RER鐵路的Versailles Château站,
我地買左10張個D地鐵飛係用唔到黎搭第一區以外的RER鐵路,
要額外買RER鐵路的車票,每人搭左€3.55。


出左火車站,
對面街就有個“Les Maneges”的字眼,
門口寫住“Guidatours Versailles”,
都唔少人排緊隊買凡爾賽宮的入場券!
於是我地就係呢度買入場券啦,
有好多唔同的種類的門票,大家可以上官網睇。
我地就買左最大路的Palace ticket,價錢係€18。

呢間野仲有D手信紀念品賣,
由於我無帶到con盒黎旅行(係倫敦竟然搵唔到邊度有得賣),
最後係呢間野見到有con盒賣,
有一個巴黎鐵塔圖案的盒(眼鏡盒咁的樣)裝住個con盒(竟然無影到相),
盛惠€4。
行前少少就見到呢個好靚的建築,
原來佢係凡爾賽市政廳Hôtel de Ville de Versailles
行多5分鐘,前面就係凡爾賽宮啦。
注意:凡爾賽宮的正殿Palace係星期一休息架!
詳細開放時間睇呢度啦。
勁多人排隊入場呀,
係去左咁多名勝之中排最長隊的!
好彩我地頭先買左門票,
因為呢度買飛係要排另一條隊架。
呢度有好幾條隊,
例如買門票、入場、團體入場等等,
見到有人排左好耐入場的隊先知道買門票係另一條隊,
大家唔好排錯呀!
排左50分鐘終於排到黎凡爾賽宮的大門口位。
拎定張入場門票出黎先。
排左成個鐘終於入場啦!
從呢個平面圖就睇得出凡爾賽宮係非常之大,
其實凡爾賽宮本來係狩獵的行宮黎🏹,
但因為16世紀巴黎市區個邊太混亂,
於是就係呢個郊外的狩獵行宮改建成為宮殿啦。

其實主要分為四部分:凡爾賽宮正殿、正殿花園、公園、Trianon宮殿。
我地無買到Trianon宮殿的入場券,單買就€12,
凡爾賽宮正殿+Trianon宮殿就€20。
想睇凡爾賽宮互動地圖可以去呢到
由於時間有限&天氣太熱&呢度實在太大,
我地剩係去左凡爾賽宮正殿
凡爾賽宮正殿的建築金碧輝煌。

其實正殿可以參觀的地方比想像之中細(可能前日去左羅浮宮有一個對比),
以下同大家分享正殿的一D相啦。
呢個係凡爾賽宮小堂Chapelle du château de Versailles
樓底勁高,
再加上D自然光透入黎,
成個感覺好神聖。
路易十四的油畫。
更多的油畫。
凡爾賽宮都比較鐘意用自然光,
所以呢度都比較暗,同埋影到反哂光。
我最欣賞的就係天花板的畫,
畫到栩栩如生咁。
畫得非常細緻。
呢個天花板簡直係一件藝術品。
呢度係瑪爾斯廳The Salon of Mars
瑪爾斯係羅馬神話中的戰神,
呢間房原本係放軍事有關的頭盔同獎杯,
之後就用左黎做音樂演奏會的房間。
墨丘利廳The Salon of Mercury
墨丘利係羅馬神話中為眾神傳遞信息的使者。
墨丘利廳係國王的御床接見廳,
所以房中間會放左一張床,
紅色配金色真係好有氣勢。
鏡廳The Hall of Mirrors應該係凡爾賽宮最出名的地方,
呢度總共有357面鏡。
結束第一次世界大戰的《凡爾賽條約Treaty of Versailles》就係係鏡廳呢度簽署。
國王的寢宮King's Apartment
係路易十四的睡房。


2:00pm我地見到凡爾賽宮入面有間甜品店Angelina Paris
於是我地就入去食個下午茶啦。(其實係我地仲未食午餐)
Menu,詳細menu請睇呢度
好想試哂D cakes!
其實香港都曾經開過Angelina Paris
但係已經結左業啦。
(之前的Blog提過好幾間法國的甜品店都撤出左香港,例如Laduree、Jean-Paul Hévin)
等左10分鐘終於有得入去啦,
呢度都坐得幾迫架。
張台都唔係好大。
叫左個Tea Time的Set €20,
有三文治、Macaron、蛋糕仔等。
雖然係甜品鋪,
但D三文治都好好食&好飽肚!
個Tea Set包埋一杯野飲,
聽講呢度的熱朱古力好出名,
所以就叫左一杯Angelina Hot Chocolate,
仲有Cream附上添。
感受下當時國王係宮內嘆下午茶的感覺啦!
最左個杯係Old-fashioned iced chocolate “L’Africain”  €8.2,
其實叫左兩杯朱古力都好漏下。
個Tea Set本身都有個栗子蛋糕,
但係太好味啦,我地就叫多件正常Size的栗子蛋糕Mont-Blanc €9.2,
佢係呢間甜品店signature的蛋糕黎。
總共食左€37.4,都唔係好貴!

戰爭畫廊The Gallery of Battles
呢度掛左好多以戰爭為主題的油畫。
呢度連個走廊都靚到好似藝術館咁。
不知不覺就行哂正殿啦,
可能因為開放參觀的地方唔多,
所以咁快就睇哂。

正殿花園
天氣太熱我地就無參觀其他地方啦。
係門口影多幾張相就離開啦。

行番去搭RER鐵路的途中都有D紀念品店,
買左12個巴黎鐵塔的鎖匙扣 €5。

仲買左10張Postcard €2,
好抵呀!

=========================
之後我地就番左酒店休息下,
我地今日會去洗衫,
對上一次洗衫係Day5係倫敦(Blog連結),
其實都唔係積左好多日。
5:00pm咁岩酒店有免費的少量下午茶食,
食少少野先,然後番酒店拎野洗衫啦。


圖片來源:Google街景
我地打算去上圖酒店附近的自助洗衣鋪,
地址:7 Rue de Vintimille, 75009 Paris, France,
營業時間係8:00am至11:00pm。
一部細的洗衣機係€3.6,但係D洗衣機都full哂,
得番最大部的洗衣機(價錢太貴 所以無人用),
而且鋪頭已經有好幾個人坐左係度等洗衫,
我地再等的話,飯都唔洗食呀。


圖片來源:Google街景
於是我地唯有搵第間洗衣鋪啦,
呢間係遠好多的,
地址:34 Rue Turin, 75008 Paris, France
營業時間係7:00am至10:00pm。

既然行到咁遠,
我地就諗住一陣係附近食晚飯啦。

同頭先個間洗衣鋪好大分別,
1) 呢間洗衣鋪入面係一個人都無,
2) 呢間野新淨D,高科技D,
3) 洗衫貴D,細的洗衣機要€5.3。
完全係無人係呢度洗衫,
可能因為佢唔近酒店區&貴D。
呢度都有售賣機比人買洗衣粉架。
洗衣粉仲有唔同的選擇添!
張相濛左少少,
我地買左最平個款洗衣粉 €1,
今次用左一舊,留番一舊係意大利洗衫用!
我地上次英國分左兩機洗衫,
今次就洗一機就算啦,
我地揀左最細個部洗衣機 €5.3。

係等洗衫的過程中,
我地就去食野先,
食完野再番黎乾衣,
我地乾左€1.5就拎番酒店掛乾佢啦。

=========================


我地等洗衫的過程中就去左呢間Le Bistro Melrose食晚飯,
係法國餐廳黎,
好可惜呢間野而家已經結左業啦。

我地每人都叫左一個The Express Menu €26,
包括一個前菜及主菜,或者主菜及甜品
唔包括飲品,
我地每人叫左一種,然後一齊share前菜&甜品。
食西餐必有的麵包。
我地仲每人叫左一杯酒,各€4。
我個杯係Rose wine,
比紅酒易入口。
呢個係12 Large Burgundy Snails,
12粒法式田螺,
D汁整到好咸好好味,
送上黎仲熱辣辣架。
窗外的景色,
當時係8:45pm,
天仲好光呀。
間餐廳都好法式懷舊的感覺。
我叫左Grilled Sea Bass Fillet, Olive Oil Sauce, Tender-cooked Fresh Spinach,
煎鱸魚伴菠菜。
男友叫左Aubrac Beef, Pepper Sauce, French Fries,
Aubrac牛伴胡椒醬薯條,
Aubrac牛係法國中部的一種牛黎。
巴黎的法國大餐。
最後甜品揀左Crepes Flamdeed with Red Grand-Marnier。
中文大約係叫橙酒火焰班戟,
我地影個陣已經無咁火焰啦。

對於我地亞洲人黎講食前菜及主菜,或者主菜及甜品都已經夠飽,
大家食法國餐要比d耐性,
因為佢地上餐真係好慢,
所以好適合同朋友一路傾計一路食。
我地今晚總共食左€60,價錢都接受到!

~Day8完~

旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日


=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)
Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments