西歐五國星馬畢業遊 酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)

By 曳豬到爆炸 - 8月 23, 2018


想睇番西歐五國星馬畢業遊的行程,請睇行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)
我地係巴黎頭3晚都住係Hotel R de Paris
入住的日期係19/5-22/5,
地址:41 Rue De Clichy, Paris, 75009 France
巴黎的治安麻麻,住邊一區都要做好資料搜集
呢間酒店位於巴黎的第九區
係安全指數好高的區域,
3晚都無遇到D咩可疑的人士。



酒店鄰近Liège同埋Place de Clichy地鐵站,
交通都幾方便架。

法國D酒店門口都會大大隻字貼住自己幾多星級,
我地住呢間Hotel R de Paris係四星級。
我地係Expedia度Book的,
上網搵左個優惠碼,
折左之後3晚總共價值係HK$3431.29,
即係約HK$1144一晚
扣埋我地儲落的Expedia+會員積分,
只係比左HK$1580.7!

另外,每人每晚都會收取€2.48的稅,
check個陣先比的,我地2人3晚總共€14.88。
酒店的大堂~

酒店的職員係非常之Nice,
我地Check-in的時候佢比左張巴黎的地圖我地,
介紹附近有咩景點!
有時番酒店的時候,
Check-in櫃檯的職員都會同我地打招呼。


=========================

帶大家參觀下間房間啦~

門口的位置,
衣櫃茶几都係門口的左手面。
衣櫃只夠掛幾件衫炸。
有熱水壺、兩支水、Lipton茶包、Nescafé咖啡粉。
睡房~
右手面有張小圓枱,
貼牆有個櫃。
櫃入面有夾萬、雪櫃仔。
張床對住的就係浴室啦。
大家望真D呢間酒店的沖涼洗頭用品係用咩牌子!
Hermès呀!!!!!第一次見到酒店用D咁高級的牌子!
番梘都係Hermès架!

浴室的左手面係淋浴的空間。

右手面係廁所,
上面有旅行恩物 -暖爐架,
洗完的衫可以放上去烘乾。
有浴袍提供添。
窗外的景色~
對面呢棟好似係住宅黎,
係可以望到人地係屋入面做緊咩!


=========================

呢間係Expedia +VIP Access酒店,
加上我地係Expedia金會員,
於是間酒店送左免費早餐比我地!
原價每人每日要€18架!
食早餐的地方係酒店的大堂。
食物種類唔算好多,
但味道都唔錯。
咖啡~
早餐的茶包係Baronny's呢個法國的牌子,
好似比房入面的Lipton茶包高級。
有法國南部的牌子Andros的蘋果汁。
有雀巢的乳酪。
除左早餐之外,
原來有免費的下午茶食,
上篇Blog都提及,我地Day8個日5:00pm番酒店的時候發現有下午茶!

=========================

酒店的地牢係Gym room黎,
但我地就無時間黎做運動啦。
Gym room門口有個廁所,
入面都係用Hermès的用品!

另外酒店樓下條街就有間超市仔Diagonal藥房
買下零食、藥物都好方便。
而且附近都有D餐廳,
我地食過Art BistroLe Bistro Melrose
仲有,附近都有洗衣鋪架!


總括黎講,
價值雖然係貴左少少,
但係配套都唔錯,
近地鐵站、位於治安較好的區、附近有食肆&超市等等,
推薦大家黎巴黎住呢間酒店!


~完~

旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日
=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)
Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments