西歐五國星馬畢業遊 酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)

By 曳豬到爆炸 - 1月 30, 2019



睇番西歐五國星馬畢業遊的行程,請睇行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)

酒店review我通常係寫完遊記的blog先出的,
但由於間酒店房的景太正,
我不得不介紹左間酒店先呀!


我地係瑞士的4晚都住係Grindelwald呢間Hotel Lauberhorn
地址:Obere Gletscherstrasse 41, Grindelwald, BE, 3818 Switzerland
雖然佢距離Grindelwald的中心有段距離,
但由於間房可以近距離望到座阿爾卑斯山,
我地就決定就算間酒店遠d都要book啦!

上篇blog都提及過,
我地到達左Grindelwald火車站之後,就打電話比酒店,
然後就會有車接我地去酒店。
除此之外,可以搭121號巴士到Lauberhorn (車程5分鐘),
或者行25分鐘的山路到酒店。
我建議落山可以揀行路,因為可以欣賞到Grindelwald翠綠的山景,
返酒店上山的話先至搭121號巴士。
酒店送左Grindelwald的巴士pass,
搭巴士係免費架。

Hotel Lauberhorn的外貌。
我地係Expedia book呢間酒店的,
入住日期係29/5-2/6,
房型係Double Room Eiger view with Balcony,
係可以見到阿爾卑斯山脈的艾格峰,
另外,會包自助早餐、Wi-Fi、泊車。
4晚的價錢係CHF$640,(但book個陣Expedia只係收住CHF$20先)
另外,每人每晚都會收取CHF$4.2的稅,
用信用卡比錢又要比CHF$5費用,
所以加加埋埋要比CHF$678.6,總共係HKD$5604.36,即係平均HK$1401.09 一晚。

Reception要上一層,
食早餐的地方都係呢一層架。
呢間酒店唔好睇佢外表係用木造,
其實係有𨋢搭架(圖中藍色)。
走廊有書櫃比旅客借閱。
我地間酒店房的門口。
打開門可以話係一眼望哂。
一入門口的左手面係廁所,
打開剩係得馬桶冇洗手盆。
而門口的右手面係淋浴間,竟然冇門只有窗簾!

睡床。
書枱、儲物櫃、洗手盆。
洗手盤放係睡房入面係咪好有趣呢?
感覺酒店好似將沖涼房的馬桶、沖涼企缸、洗手盆分拆係三個唔同地方。
但其實洗手盆放係睡床前面我係幾鐘意的,
因為我係一日經常想洗手的人黎。
洗手盆有張牌寫住「新鮮冰凍的水喉水係最好的解渴飲品,我地的水係直接黎自山上的泉水」,
即係打開水喉就直接可以飲到新鮮的雪山泉水!!
係香港買支天然礦泉水都要十幾蚊,
呢度係免費任飲,仲要係新鮮冰凍的!

間房望到的景色!
眼前呢座雪山就係阿爾卑斯山脈的艾格峰Eiger啦,
原來少女峰鐵路的隧道段興建係艾格峰入面架,
隧道段有兩個站,分別係Eigerwand同埋Eismeer。
窗邊有張長櫈,
放雜物一流呀。
出面有個露台。
有兩張櫈一張枱。
坐係露台度欣賞瑞士的山景真係好寫意。
瑞士而家呢種天氣好舒服。
唔會太凍唔會太熱,坐係露台度好舒適。
西歐的夏天日照好長,
我地可以係露台度一路望住個景、一路享受叮叮晚餐。
如果想同艾格峰影合照就會背光啦。
話說間房有盒Good Night Box 「晚安小盒子」,
去幫助旅客訓個好覺。
(請原諒我手震左)
入面有眼罩、耳塞、數獨、故事書、潤喉糖、朱古力,
張卡都寫上左每件物品的用途!(真係好貼心呀!)
另外,check in的時候都比左張注意事項我地,
特別注意房內&露台係唔可以煮野食,
而且為免影響其他人休息,唔好係晚上10點之後沖涼呀。

=========================

房價包埋自助早餐,
我地每朝都會落黎食早餐。

餐廳的環境好舒適,
戶外都有位坐,
但朝早咁曬,我地都係揀室內的坐位。
d早餐都係西式。
黎到瑞士,早餐必定會沖杯阿華田,
阿華田其實係源自瑞士的伯恩Bern,
係香港見到阿華田的英文都係Ovaltine,
而係瑞士,阿華田會用佢的德文原名Ovomaltine
餐廳窗外的景色。
好嘆的早餐景。

=========================

酒店都有d休憩的空間比旅客坐下。
呢度係酒店的入口位,
有微波爐比人叮野食,
可以坐係度等d野食叮完。
呢度係reception/餐廳個層的休憩位置。
酒店門外都有位置比人relax下。
舒服到唔想離開呀。
仲有d沙袋放係度比人坐上去休息,
但而家咁曬係無人係度架。

=========================

上篇blog提過我地想洗衫,
但係酒店附近個間洗衫鋪好殘舊,所以我地就放棄左啦。

最後我地就叫酒店幫我地洗,
呢袋衫洗+乾,總共係CHF$10,
同間洗衫鋪的價錢差唔多,
仲唔洗搬d衫去鋪頭度,又唔洗等。

但缺點係收衫的職員收漏左d衫!!!
我當時執衫的時候,發現有條牛仔褲唔見左,
然後去左酒店的洗衣房揾得番條褲。
但可惜我地離開左Grindelwald之後,
先發現我有件冷衫唔見左!!!
唉,當時都傷心左一刻,
所以大家要記低清楚自己拎左咩衫去洗,
洗完之後要數清楚d衫有無少左。

=========================

上篇blog提過我會係瑞士寄postcard,
我地係Grindelwald火車站間郵局買左d郵票 (寄去香港的郵費係CHF$2),
係酒店寫完postcard之後,
酒店出面就有個郵筒仔比人寄postcard啦!



總括黎講,
呢間酒店係我地成個trip最喜愛的酒店之一,
每日訓醒就見到壯麗的阿爾卑斯山&綠油油的樹林,
簡直係夢寐以求的生活呀。


旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)
Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments