西歐五國星馬畢業遊 Day27 (吉隆坡影相打卡必去Kuala Lumpur City Gallery,茨廠街,保記沙河粉)

By 曳豬到爆炸 - 5月 26, 2019


~今日的行程~
6月9日:午:保記沙河粉茶餐廳 -> Kuala Lumpur City Gallery -> 中央藝術坊 Central Market -> NU Sentral 行街 -> 下午茶:4FINGERS (炸雞店) -> 茨廠街 Petaling Street -> 晚:金蓮記

今日的行程依舊係好休閒,
我地成12點半先搭Uber出去食野,
由於琴日我地cancel左一程Uber,
於是Uber收左我地MYR$5,呢5蚊可以係之後的車費度用番。
今程本身係MYR$8.46,
減左promo之後,只係比MYR$1.46,係個5蚊credit入面扣左!


我地黎左呢間保記沙河粉茶餐廳
地址:Imbi, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

雖然店名有茶餐廳3個字,
但完全同香港的茶餐廳唔同,
呢度係出名食河粉架。
見到牆上的poster,我地就各叫左一杯試下。
左面個杯係檸蜜 MYR$2.7,
右面個杯係蜂蜜酸梅桔 MYR$2.5。
雞絲雲吞麵。
招牌怡保沙河粉。
生蝦肉水餃。
芽菜雞。
4碟菜&2杯野飲,總共食左MYR$30.2,好抵食!


保記沙河粉茶餐廳附近有兩間賣肉乾的鋪頭,
為食的男友緊係買哂番屋企食啦。
首先黎左林明記
男友買左西施肉乾,
佢覺得個味道超好食,
地址:15, Jalan Barat, Imbi, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur。
另外,個度仲有其他牌子的手信賣,
我地買左呢罐Coconut Chunks,
椰子脆片,幾好食!
仲貪得意買左罐燕窩軟糖,無影到相,
好普通,少少似燕窩偏酸味的軟糖。
總共買左MYR$114.9。


之後就黎左呢間天香肉乾
地址:104, Jalan Imbi, Imbi, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur。

唔記得男友買左邊款肉乾啦,
呢袋野MYR$31,
佢覺得唔錯好食。

=========================

然後我地又搭Uber去Kuala Lumpur City Gallery
今程車費本身係MYR$7.2,
減左promo,只係要比MYR$0.2,又係個5蚊credit入面扣錢。
今次個Uber係女司機黎,
見我地係講廣東話,
佢都用廣東話提我地小心吉隆坡的治安,
小心比人偷野!
雖然口音有d唔同,但聽到佢講廣東話都好warm!
一落車就見到兩座好靚的建築物,
左邊係蘇丹阿都沙末大廈 Sultan Abdul Samad Building
右邊係國家紡織博物館 National Textiles Museum
擰轉頭就係Kuala Lumpur City Gallery啦。
門口有I Love KL的打卡位。
入場費每人MYR$5,
呢5蚊仲可以用黎係精品店購物/餐廳食野添。

而家的入場費已經係MYR$10啦,
價錢詳情 請睇呢個網http://www.klcitygallery.com.my/visitor-info#opening
呢個藝術館有兩層,
最底呢層會講吉隆坡的歷史。
原來吉隆坡的名字Kuala Lumpur的意思係好多泥濘的河口。
呢度展示左以前的吉隆坡人蠟染Batik的布匹。
而上面個層就有好多藝術的展品,
好岩打卡影相。
呢幅展品結合左吉隆坡新舊的建築物。
呢個作品背景係吉隆坡的舊建築,
而新的商業大廈就變成左一對翼,
打卡位無誤!
呢度仲放左吉隆坡唔同高樓大廈的模型。
又有I Love KL的打卡位。
呢個係頭先見到的蘇丹阿都沙末大廈 Sultan Abdul Samad Building呀!

最受歡迎莫過於呢個彩色的拱門。

行完呢個藝術館就係賣手信的精品店,
但我地咩都無買到。

我地就選擇去藝術館的餐廳食野。
我地兩個人的入場費岩岩好MYR$10,
可以換呢個餐!
飲品我地揀左薏米水。
有Kaya Butter Toast牛油咖椰多士+Soft Boiled Eggs 半生熟蛋 (兩隻),
當然無我地係新加坡食的亞坤咁正,
但都可以一戰的。


參觀完Kuala Lumpur City Gallery
我地就影下附近的建築物,
呢座係Kuala Lumpur City Gallery隔離的建築物,前身係國家歷史博物館 National History Museum
去Kuala Lumpur City Gallery前都影過的蘇丹阿都沙末大廈 Sultan Abdul Samad Building
由於座建築物大長,
我只係影左一半。
仲有國家紡織博物館 National Textiles Museum

=========================


行行下好熱又頸渴,係便利店買左支雲呢拿味的可口可樂,
估唔到馬來西亞都有雲呢拿味的可口可樂!


之後我地就行去中央藝術坊 Central Market
呢座藍白色的建築物就係中央藝術坊 Central Market
我地熱到求其咁影下就算。
photo from https://www.mytravel.com.my/map/chinatown-map/central-market
中央藝術坊呢個名聽落好似係一個藝術館咁,
但佢個英文名Central Market就透露左佢其實係一個市場黎,
呢度好多紀念品、手工藝品賣,
上一層仲有一個food court添,
但係我地最後行左一圈都無野岩買。

反而幫襯左中央藝術坊門口的小攤檔 - Putu Bambu Tradisi
呢個小食叫做Putu Bambu,MYR$3.5,
佢係用糯米粉整成,綠色係由斑蘭葉提取出黎的,
糯米粉入面包住啡色的棕櫚糖,
再放入竹筒入面蒸,蒸完之後灑上椰子碎,
我覺得都幾好食。


之後我地行去搭地鐵的時候見到有間萬寧,係馬來西亞係叫做Guardian
於是男友又買感冒藥啦,一包10粒,MYR$12.7。

=========================

之後我地就搭地鐵去KL Sentral站,搭左MYR$1.6一個人,
NU Sentral商場行街。
去左呢間澳洲的飾物牌子Lovisa買左d “朱義盛”,
呢間野的飾物都唔貴,
講緊原價MYR$7.9的耳環/手鍊,減價到MYR$6一對 (約HKD$11.2),
好可惜無影到相,已經送哂比朋友做手信。

然後就去左Sephora買化妝品,
買左Urban Decay Oil Control Setting Spray,MYR$130,
另外個3樣野都係迷你裝的產品,分別有:
Tarte Tarteist Creamy Matte Lip Paint #fomo + Quick Dry Matte Lip Paint #rosé (呢兩支好實色但令到個唇好乾),MYR$50,
Tarte Amazonian Clay Matte Waterproof Bronzer #hotel heiress + Amazonian Clay Highlighter #exposed highlight (兩盒野一打開都係好香的雲呢拿味),MYR$75,
Benefit High Beam + Dandelion Shy Beam + Sun Beam (一次過試哂Benefit 3款光影液,最常用都係High Beam),MYR$95,
由於買滿MYR$300就可以退稅,
呢4件野總共係MYR$350,當中6%稅MYR$19.82,最後退到MYR$16.8。

另外買完野的時候,
Sephora送左張Touch 'n Go比我,
類似香港的八達通,可以用黎搭車&買野比錢,
最重要係入面有MYR$10係入面!
雖然錢唔多,但好似無啦啦送錢比你駛咁。

行到7點幾,覺得肚餓,又未去食晚飯住,
於是就試下呢間新加坡的4FINGERS炸雞店,
叫左個6件雞餐,揀左Honey Yuzu蜜糖柚子醬 & 紫菜味薯條,
仲有杯野飲,總共MYR$23.5。

=========================

之後我地就搭地鐵去Pasar Seni站去茨廠街 Petaling Street食晚飯,
我就用左Sephora送左張Touch 'n Go搭車,扣左MYR$1.2,
而男友買飛就貴少少,要比MYR$1.3,
姐係好似香港的八達通咁,搭地鐵會有少少的優惠的。

落左車之後大約要行6分鐘先去到茨廠街
沿路經過呢間KK Supermark便利店,
於是我地就想用埋Touch 'n Go入面剩番的MYR$8.8啦。
Uncle Saba's Poppadoms barbecue味,MYR$3.6,poppadoms係印度小食黎,用小扁豆Lentil整成的脆片。
Miaow Miaow Green Pea Snack,MYR$2.2,
Miaow Miaow Anchovy Flavoured Chips,MYR$2.2,
呢d係細個係士多都買過的零食!
呢度總共MYR$8,我地諗住用Touch 'n Go比錢,
唔知係咪因為Touch 'n Go係吉隆坡店鋪黎講係一個幾新的比錢方法,
店員搞左一陣都好似用唔到Touch 'n Go比錢,
我地最後比cash算,但發現張單係話用Touch 'n Go收左錢!
但我地都由佢啦,都係港紙十零蚊的野黎。


終於黎到茨廠街 Petaling Street啦,
見到個牌匾富有中國的色彩,
就知茨廠街係吉隆坡的唐人街啦。
其實茨廠街有d似香港的女人街,
兩邊都係d攤檔賣各式各樣的野,
但最令我不解的係.......雖然呢度係唐人街,
但係呢度8-9成開鋪的都係南亞裔,幾乎見唔到華人。
終於比我見到華人的地方,就係我地食晚飯的地方啦 - 金蓮記
福建炒麵係呢度的招牌菜,
根據Google的資料,蔡瀾&鄧麗君都好鐘意呢間的福建炒麵。
格局似大牌檔,
老實講,呢度的衛生環境麻麻,
係我地食野的途中,見到地下有小強路過添。
福建炒麵。
肉羹湯粉。
招牌豆腐。
蝦醬雞。
薏米水。
總共食左MYR$60。


然後就試下金蓮記對面的羅漢果龍眼冰糖燉冬瓜
我地買左杯龍眼冰,MYR$2。
之後我地就周圍行下,
特別一提,見到有條巷的攤檔專賣一d化妝品 (無影到相),
d化妝品都係d知名美國的牌子,例如Urban Decay,Mac等等,
甚至連當時岩岩出的Kylie Cosmetics Lip Kits都有!
估唔到呢度的老翻化妝品抄得好貼近潮流!

行完茨廠街,我地就搭Uber番酒店啦,
車費MYR$8.98,扣埋剩底的credit,
今程比左MYR$5.64,吉隆坡的Uber真係好抵!

聽日我地就番香港啦!

旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================


《西歐五國星馬畢業遊》
行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)
Day21 (點係香港機場hea遊4個鐘,新加坡酒店篇,Fragrance Hotel - Crystal)
Day22 (新加坡酒店篇,Four Seasons Hotel Singapore,Grandma's新加坡菜,三巡海南雞)
Day23 (聖淘沙,3D影相館,4D探險樂園,高速斜坡滑車,空中吊椅,亞洲最南點)
Day24 (新加坡,Garden by the Bay,天天海南雞飯,小印度,哈芝巷)

Day25 (樟宜機場退稅,馬印航空去吉隆坡,亞羅街,Shangri-La酒店分享)
Day26 (Berjaya Times Square室內樂園,雙子塔,新峰肉骨茶)
Day27 (吉隆坡影相打卡必去Kuala Lumpur City Gallery,茨廠街,保記沙河粉)
Day28 (吉隆坡馬印航空番香港,退稅,吉隆坡Plaza Premium Lounge)


《去新加坡嘆》
去新加坡嘆 之 Day1a (樟宜機場,電話卡,兌錢)
去新加坡嘆 之 Day1b (聖淘沙,環球影城,Vivo City)
去新加坡嘆 之 Day2 (金沙購物中心,ION Orchard,牛車水,Maxwell Food Centre)
去新加坡嘆 之 Day3 (Merlion,牛車水寄明信片,Garden by the Bay,機場shopping)
去新加坡嘆 之 住宿篇 (Marina Bay Sands,無邊際泳池)
去新加坡嘆 之 住宿篇 (Ritz-carlton Millenia)

新加坡新地標 - Jewel 星耀樟宜+全世界機場內最高的瀡滑梯

  • Share:

You Might Also Like

0 comments