去墨爾本玩 Day5 (大洋路15000尺高空Skydive,Eureka Tower 88樓睇全墨爾本市景)

By 曳豬到爆炸 - 4月 05, 2021

 
  ~今日的行程~
10月18日:早餐:McDonald's  -> Skydive Great Ocean Road 大洋路高空跳傘 -> 午:Miznon (地中海菜) -> Melbourne Central -> Eureka Skydeck 88 -> Crown Melbourne -> 晚:San Telmo (阿根廷菜)


我地今日會挑戰 Skydive 跳降落傘!
旅行前係Klook book左呢個大洋路高空跳傘 Skydive Great Ocean Road
我地加埋拍片&相,
扣除優惠碼後,價錢係HK$2156.3一個人,
去到現場仲要額外支付每人AUD$35的跳傘稅。


當日7:30am就要係Urban Central Hostel集合,
係酒店附近搭Tram12就黎到,
見有小小時間剩,
我地就去左附近的M記。


由於要Skydive,我地都唔敢食咁飽,
驚跳個陣嘔哂出黎呀lol,
就咁買杯Cappuccino咖啡提提神就算,AUD$4.25。


shuttle接我地去跳傘的地點啦。

今日的天氣麻麻地,
好多雲呀。


呢度就係跳傘前準備的地方啦。

跳之前就要填資料,簽「生死狀」啦!


呢度有座位比人坐係度休息下。


今日skydive的人數都唔係好多。



我地著好跳傘的衣服&安全帶啦。


等上機!好緊張呀!


我地Skydive之前,
見到上一場Skydive的參加者準備降落。


捕捉到降落的一刻。



我地會坐呢架小型飛機skydive。
話說我地第一次飛的時候,
由於雲層太厚,我地唔可以skydive,
要原機折返。

好彩係地面坐一陣之後,天氣好少少,
第二次飛就可以skydive啦,
我地跳嘅高度係15,000尺


一位教練會同一位參加者一齊跳降落傘,
我地買左拍片服務,
教練會帶住部GoPro幫你拍片架,
而你係唔可以帶GoPro/相機/電話skydive架。


飛機的內籠。


安迪的教練影埋機師入鏡lol


機師的表情好搞笑,
佢心諗:唔好阻住我起飛啦!


教練仲影埋個飛行儀表添。


上到飛機之後,
教練會坐係你的後面,
隨時準備skydive!
飛到上空真係越黎越緊張呀,
安迪係後面攝左鏡。


我地前面已經有兩個人跳左啦,
架機空左好多位。


下一個到安迪準備跳啦,
我個樣都好呆滯,
我的教練好似睇緊張貓紙?


安迪要跳啦,
佢好似一d都唔驚咁呀。


係由教練去控制你跳落去,
其實就好似肉隨針板上咁,
安迪個教練的拍攝角度好好,
影到我地搭個架飛機添。


教練仲舉起Good的手勢。


重溫一下安迪跳落去個一刻的畫面啦。



開始降落啦,
可以慢慢欣賞到大洋路的景色。



安迪跳完之後就到我啦,
等我抖啖氣先。


唔知發生左d咩就跳左出去啦。


我個教練都舉起Yeah的手勢。

重溫一下我個未ready就跳左出去的樣啦。



好似雀仔咁停左係半空中,
感覺好離地。



跳完之後會有張證書比返你架!
仲會比埋隻usb手指你添,
入面有教練剪左嘅片&來自影片入面cap出黎的相添。





跳完降落傘之後,
我地就黎左呢間Miznon食地中海菜,
呢間餐廳來自以色列的特拉維夫Tel Aviv,
之後係巴黎、維也納、墨爾本、紐約開分店。
地址:59 Hardware Lane, Melbourne VIC 3000

男友叫左杯Red Spritz。

而我就叫左杯Swedish Donkey。


Cheakypita,AUD$13,入面有鷹嘴豆餅漢堡、蕃茄、酸忌廉、辣椒、洋蔥、酸瓜。
Steak & Egg,AUD$16,入面有牛扒、蛋、酸忌廉、蕃茄、洋蔥、黎巴嫩的青瓜,
最特別係插左一棵蔥係度。
Pita包係中東、地中海的流行的食物黎架,
成個袋咁嘅包。



之後我地去左Melbourne Central商場行街。

呢個商場個頂係圓錐形的透明玻璃,
下面係一座製造散彈槍彈丸的塔,叫做Coop's Shot Tower
呢座塔係1888年興建,
係1961年就停止運作啦。



有個好大的陀錶,
同座古老的Coop's Shot Tower好夾呀。


好鍾意個商場有d自然光透入黎。


男友係Mr Simple買左個Herschel背囊。


買左呢個black的Herschel Pop Quiz™ backpack,AUD$83.97。


買左澳洲牌子Jurlique的限量版的Sweet Peony & Tangerine 牡丹柑蜜潤手霜,AUD$59。
仲去左Sephora買左d化妝品添 (當時香港仲未開Sephora),
Fenty Beauty的Killawatt Freestyle Highlighter (Girl Next Door + Chic Phreak),AUD$50,
Tarte的Quench Lip Rescue,AUD$27,
Tarte的Tartelette Flirt Eyeshadow Palette,AUD$29,
KVD的Ink Liner - Trooper Black,AUD$28,
仲送左Alpha-H的Triple Action Cleanser。



仲去左澳洲牌子TEMT的一條裙,AUD$29.95。





Day2我地join的大洋路一日遊送左Eureka Skydeck 88觀景台的成人門票,
於是我地今日就去下啦。


Eureka Tower位於墨爾本的商業區Southbank
所以會見到好多商業大廈。


呢間傢俬舖Gainsville的外型好特別,
好多隻金色的大蜜蜂。

我地終於黎到Eureka Skydeck 88觀景台的入口啦。


Eureka Tower有91層樓高,
係墨爾本最高的建築物,係全澳洲第二高的大廈。
而觀景台就位於Eureka Tower的88樓,

Eureka呢個名係點黎呢?
原來係源自於1854年發生嘅Eureka Stockade
當時金礦礦工發起反抗英國殖民政府強迫徵收採礦費的抗議活動,
導致27人死亡,
最後係1857年,維多利亞議會通過授予男性白人普選權的法案,
維多利亞殖民地成為澳洲首個有普選權的地方。


可以睇到哂成個墨爾本市區的景。


個天開始日落啦,
可惜個天太多雲睇唔到個咸蛋黃。


墨爾本的夜景都好迷人呀。


離開Eureka Tower之後,望到我地住個間酒店 - Rendezvous Hotel Melbourne





之後我地去左Crown Melbourne
係墨爾本的賭場黎架。

賭場入口前面的中庭,
好有去左澳門的感覺,
我地係賭場入面玩左一陣就走啦。





晚上,我地黎左呢間San Telmo食阿根廷菜。
地址:14 Meyers Place, Melbourne, VIC, 3000, Australia

光猛嘅開放式的廚房,
但座位就燈光昏暗,
形成強烈的對比。

呢度放左一整排紅酒,
配牛扒係一流。



左面係Salsa醬,係用番茄&辣椒整成的醬,
右面係源自阿根廷的Chimichurri醬,係用番茜parsley、蒜、橄欖油、牛至oregano、紅酒醋整成嘅,係用黎點燒烤的肉。


雖然我地會食牛扒,
但我地無叫到紅酒,
叫左cocktail黎飲。
左面係Pisco Sour,AUD$14,
係源自秘魯的雞尾酒,
用秘魯&智利傳統的一種由葡萄發酵蒸餾而成的烈酒Pisco加檸檬汁製成。
右面係Palermo Sour,AUD$20,
Palermo係位於意大利西西里島的一個城市。


源自紐約的Waldorf salad,AUD$14,
,用蘋果、西芹、提子、合桃仁、加蛋黃醬整成嘅。


我地order左Solomillo西冷扒,AUD$68,
係500g的O’Connor’s premium dry aged pasture fed sirloin,
但我地就覺得唔值得咁貴啦,
因為呢塊牛扒係勁韌。


最後唔少得就係呢間餐廳最出名的甜品 - Flan 焦糖布甸,AUD$15,
真係超好食!
係成晚最好食個碟野!
而家見到都好想再食呀!





旅遊日期:2018年10月14日- 2018年10月20日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================


  • Share:

You Might Also Like

0 comments