西歐五國星馬畢業遊 Day5b (九又四分之三月台,倫敦最好食的葡撻,印度菜)

By 曳豬到爆炸 - 6月 15, 2018



想睇番西歐五國星馬畢業遊的行程,請睇行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)

~今日的行程~
5月18日:巨石陣 Stonehenge -> 午:Stonehenge Café ->
下午茶:I Love Nata (葡撻) -> 洗衫 -> 晚:The Sitara (印度菜) -> King’s Cross Station 九又四分之三月台 (Platform 9 3/4)


上篇講到我地去左巨石陣實地考察呢個千年的不解之謎,按我睇番

之後我地搭番黎倫敦食個下午茶,
網上見到有人推薦呢間I Love Nata的葡撻,
Tripadvisor上有4.5分,

於是我地就黎試下啦!



I Love Nata
地址:31 D’Arblay Street W1F 8ES, London
呢間Cafe標榜自己係原始的葡萄牙奶黃撻,
位於Oxford Circus 同 Piccadilly Circus地鐵站之間。


呢間的葡撻仲係2012, 2013同2015年係葡萄牙的首都 - 里斯本的Gastronomic & Flavours Festival度拎左「最佳葡撻獎」!


葡撻的葡萄牙文係Pastéis de nata,
而Nata係葡萄牙文的意思係奶油咁解,
而呢間Cafe就將Nata借代成葡撻啦。

Nata £1.95
同我地係澳門食開個種葡撻係唔同的感覺,
呢度的奶油味勁D,好Creamy的感覺。
叫左杯Latte £2.8
仲附上肉桂,
我覺得本身杯野都好有肉桂味,
所以我地飲到尾先至加呢條肉桂。
枱面的調味料係葡撻咁的樣,
真係幾可亂真。
當時出面落好大雨 (好彩去巨石陣個時無雨姐),
係呢度嘆下葡撻都唔錯!

=========================
之後我地番酒店,
然後拎衫去洗啦。 
(27日的旅程!洗衫係非常重要!)
我地搵到酒店附近有間自助洗衣店
Kings Laundrette
地址:114 Cromer St, Kings Cross, London WC1H 8BS
以我地呢27日旅程去左唔同城市好幾間洗衣店,
倫敦呢間的體驗係最好,
1) 人唔多,唔洗同人爭洗衣機
2) 去過咁多間之中,呢間最平
3) 呢度有店員,有咩需要可以幫手 (因為呢度除左自助,都有洗衫服務,但就貴D)


呢度洗衫一部機 £4,
對洗衫有要求的我分左兩部機洗(深淺色分開洗)。
乾衣機£0.5 五分鐘,
我地乾左1蚊就算,
因為酒店的沖涼房有個暖爐架,
打算放上去等佢乾,慳番少少錢。

係等洗完衫的過程中,
我地就周圍行下,
見到有間士多就入去買下野。
點知原來英國25歲以下買酒係會被check身份證,
但其實係英國夠18歲就可以買含酒精的飲品架啦。

見到呢間士多有賣日清的即食蕎麥麵,
有好多口味,如咖哩、牛肉壽喜燒、燒汁,
有想買黎試下的衝動,
但係我地決意唔會係呢個trip度食即食面,
所以就無買了。

我地買左兩包薯片,總共£1.68。
Mccoy's Flam Grilled Steak Flavour Potato Crisps 。
Popchips Ridges Smoky Bacon。


行行下發現一個煙灰缸,
仲要係投票箱黎,
煙民會寧願飲茶定咖啡呢?
結果出人意表,
英國人比人的印象係無時無刻都會拎住a cup of tea,
但呢個投票竟然係咖啡明顯多d!


=========================
洗完衫我地就出去食野啦,
我地今晚食印度菜,
不知為何,原來倫敦係出名食印度菜,
Google搜尋“倫敦 印度菜” 有勁多的推介!
我地去左Tripadvisor上有4.5分,
係倫敦印度餐廳排第8名的The Sitara
地址:784 Holloway Road | Archway, London N19 3JH, England
係Archway地鐵站附近。

我地每人叫左杯Cobra Indian Lager 啤酒。
鐵板咖哩雞。
咖哩牛肉。
印度薄餅。


餐廳環境比較昏暗,枱面有蠟燭,都幾有情調。總共食左£33.4。

另外餐廳員工、食客都有印度人,
睇黎呢間餐廳的印度餐都幾應該幾正宗的。

總括黎講今晚餐飯都幾好食,
而且對比其他倫敦餐廳黎講都幾抵食,
推薦大家諗唔到食乜就黎試下啦!

=========================

之後我地就去左King’s Cross火車站,
其實我地住個間酒店好近呢個火車站,
但我地係倫敦最後一晚先黎到呢度的打卡熱點 - 九又四分之三月台 (Platform 9 3/4)。
有睇哈利波特電影一定對九又四分之三月台唔陌生啦!
其實個打卡位並唔係係D咩月台度,
而係係火車站大堂一個角位的牆上。
😂
當時已經晚上10點幾,
個影相位係完 全 無 人
我地好開心諗住:正呀無人同我地爭影相,
點知影影下就越黎越多人行過黎!
之後我地係火車站行左幾間店,
出黎都仲見到有人排隊影相,
可以睇得出佢的位置其實幾隱蔽,
一有人係度影相,先會令人發現到佢的存在!
周圍都係商店。

我地之後去左馬莎WaitroseWHSmith買野。
係馬莎買左盒生果,有芒果、菠蘿、蜜瓜 £2
係Waitrose買左兩支冷壓果汁,
冷壓果汁比普通果汁健康,
因為佢的製作方法可以保留蔬果完整的纖維、維他命、酵素等。
仲買左Graze Smokehouse BBQ Crunch。
唔記得係Waitrose定WHSmith買的Kettle Chips。
係WHSmith諗住買D香港揾唔到的零食做手信,
見到呢個Maynards Bassetts Mint Favourites糖,
包裝幾靚,於是買左兩包。
話說我地比錢的時候,
收銀哥哥好疑惑咁問我地:你地係咪真係要買呢包糖?
我地黑人問號 你眼望我眼,
收銀哥哥:呢個糖呢,係D婆婆先會買黎食,佢好多年歷史架啦,隻味咁多年都無變過。如果你諗住拎黎求其派比人係OK架,但自己食就......哈哈....
我地:無錯,我地就係諗住派比人,哈哈。
(其實試下傳統的英國糖果都唔錯丫!)

由於我地聽朝就出發去巴黎,
諗住用哂手上的銀仔,
本身要比£6.46,
點知收銀哥哥見我地D銀仔差少少先夠,
就收左我地£6.44。
呢位收銀哥哥都幾風趣同有人情味!
估唔到係英國遇到的人都好Nice,
一洗我對英國人嚴肅的印象!

買完野我地就番酒店休息,
聽日出發去巴黎!



旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日

=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)
Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments