西歐五國星馬畢業遊 Day4 (Bicester Village戰利品分享,itsu英式日本快餐,Five Guys)

By 曳豬到爆炸 - 5月 28, 2018


想睇番西歐五國星馬畢業遊的行程,請睇行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)

~今日的行程~
5月17日:Bicester Village Outlet行街 -> 午:itsu –>  晚:Five Guys

今日天氣麻麻地,
所以我地決定去Bicester Village,黎倫敦必去的Outlet行街。
我地大約9點半係酒店度食完個早餐就出發啦,
酒店我會再遲D介紹下。

我地搭地鐵去Marylebone站,
個度有火車去Bicester Village!
來回兩程火車票每人要比£25.5,
當時大約$260港紙,都幾貴呀!
搭火車之前諗住買支水飲,
於是係便利店揀左支貴少少的Evian £1.85,
點知Cashier的職員話買報紙會送水,
份報紙只不過£1.6!
好彩我地揀左支貴水姐!
架火車都幾好坐,
坐位前面有個枱仔比人放野。
搭左接近一個鍾就到達Bicester Village啦!
當時個天都灰哂,
地下濕濕地落過雨黎。
跟住路牌同埋D人行就會去到Bicester Village,
進入Bicester Village之前會經過Guest Services
大家記得入去拎VIP卡,
大部分的牌子&產品都會有額外9折!
大家只要係Google 搜尋 "bicester village vip card 2018",
就會搵到好多VIP卡的邀請信,
到時出示番邀請信,
就會有Bicester Village的VIP卡架啦。
例如Mastercard的2018年VIP邀請信,
到時出示邀請信 & 一張Mastercard就有VIP卡。
除左拎VIP卡之外,
如果拎左好多隨身物品的話可以寄存係呢度。


我地準備去Shopping啦,
當時仲落緊毛毛雨添!
Bicester Village都幾大下,
去之前可以睇定想買的牌子係咩位置,


等我影下部分的店鋪比大家睇下啦!

Michael Kors間鋪頭都幾大架
Longchamp鋪頭好細,
但超級多人!
Kate Spade間鋪頭位置幾乎最遠,
所以人流少D。

Bicester Village仲有超多的牌子,
例如Prada、Gucci、YSL、Tory Burch、 Coach、Jack Wills等等,
真係可以行足成日呀!


行到大約2點,
我地終於都肚餓要食個lunch啦,
見到呢度有itsu,
我地係倫敦成日都見到呢間日式餐廳,
於是就想試下英國人成日食到的日本野係點架啦!
另外,間餐廳標榜健康同埋eat beautiful,
所以D野食都用健康食材,
同埋賣相都好靚!

我地買左個角切魚生丼 (Poke Salad on a Bed £7.55) & 照燒雞飯 (Chicken Teriyaki £7.09),
連稅總共 £14.64。
同我地食開的賣相好唔同,
入面加左好多西式配料。
個照燒雞飯加左好多豆,
個醬超級咸,
好重口味呀!
個魚生丼入面有吞拿魚&三文魚魚生,
仲加左牛油果,
感覺好fusion,
如果少d洋蔥就更好味!
雖然呢度係Outlet,
但D服務都非常好,
當時落緊毛毛雨,
Tory Burch都會幫我地加層透明袋。

特別一讚的係,Coach的職員非常之nice,
服務好好,會同我地傾下計,
D款式唔岩又會係櫃入面拎其他款比我地睇。

Michael Kors的職員亦都係幾nice,
當時我買左個錶,
同Cashier的職員戴的款一樣,
佢地都好開心咁同我地傾下計,
又會幫我較番岩個錶位。

相比我地之後係意大利去的The Mall Outlet,
Bicester Village的服務係完全勝出!
5:40pm我地買到咁上下決定離開,
火車5:48pm先到,
於是我地就去左Guest Services個度坐,
幾舒服又有班次睇。
原來係Bicester Village度買野係可以儲里數架!(唉...我地去完旅行先知)
只要係購物當日係Guest Services呢度出示番賺物的收據就可以儲里數,
以Asia Miles為例,
每消費滿£1,就可以儲到2里,
雖然唔係話儲到好多,
但有都好過無啦!

我地總共買左咁多野!



英國大部分的鋪頭買滿£20就可以退稅架啦,
我地係Bicester Village買的野都係Premier Tax Free 或 Global Blue呢兩間退稅公司,
要係歐洲最後一站先可以辦理退稅,
我地當時6月2號係瑞士蘇黎世機場退稅,
我全部都揀左退錢去信用卡。
Global Blue退稅就相對方便D,
係counter登記完,6月5號信用卡就收到退稅的款項。
而Premier Tax Free就要張D單放入退稅信封 (個信封係購物完商鋪比你的),
然後放入郵筒寄(個信封已免郵費),
我地係7月13號信用卡先收到退稅的款項。

同大家分享下我地買左D乜啦!
1. Michael Kors手錶,
玫瑰金超級靚呀,
又有D類似水晶的石係個錶面到,
折左係£152.1,
Premier Tax Free退到 £16。

2. 男朋友係Armani 買左1 pack 兩條底褲,£19。

3.Jack Wills 買左3件T-shirts,
男友件Navy色的T-shirt £17,我個件£14,
白色呢件 £18,
3件加埋有8折,總共£39.2。
Premier Tax Free退到£2。

4.Gucci 太陽眼鏡 £90,
Gucci要買滿£100先退到稅。
(唉,係巴黎唔見左呢副眼鏡!)

5.係The Cosmetics Company Store 買左粒Mac的遮瑕霜,
Studio Finish Concealer £11.25。

6. Prada Leather Credit Card Holder £85

Prada Luna Rossa 香水150ml £75,
Global Blue總共退到£17.3。

7. Coach 粉藍色袋 £149.25,
呢個係幫朋友買的,
Global Blue退到£15.4。

Coach 機師太陽眼鏡 £59.25,
Global Blue退到£3.9。

8. Tory Burch 幫朋友買左呢個袋£269.1。

仲幫朋友買左個銀包 £129。

自己都買左個袋 £162.5,
Premier Tax Free總共退到£66。

就買左以上咁多野啦!


晚上我地就去左朋友推薦的Five Guys度食野,
Five Guys其實係美國的快餐黎,
但係歐洲都會見佢的蹤影,包括英國、法國、德國、荷蘭等。
D漢堡包特別在於可以自己揀配料,
連奶昔都可以揀最多4種味溝埋一齊!
我地酒店附近就有間Five Guys啦!
地址:287/297 Pentonville Rd, Kings Cross, London N1 9NP
呢度D員工都好Enjoy番工咁,
員工們都有傾有笑,
唔好以為佢地只係掛住傾計,
佢地出餐都幾快手架。
男友的包係:Bacon煙肉,Ketchup茄汁,Mustard芥末醬,Mayo蛋黃醬,Lettuce生菜, Grilled Onion烤洋蔥, Pickle酸瓜, Mushroom蘑菇,
我的包係:Bacon煙肉, Tomato番茄, Mustard芥末醬, Mayo蛋黃醬,Grilled Onion烤洋蔥, Ketchup茄汁, Relish酸瓜醬,
各£9.5。

我地只係叫左一個regular size的Cajun Fries一齊食 £4.35
薯條超級多,好彩叫左一個姐, 
呢個Cajun style的薯條,少少辣。

飲品方面,叫左一杯奶昔 £4.95,
揀左4種味,包括Chocolate, Banana, Oreo Cookies, Whipped Cream,
仲可以加煙肉粒係面添,超級正。

仲叫左杯任斟汽水 £2.95,
有好多可樂的口味,包括Orange, Cherry, Vanilla, Cherry Vanilla, Lime,
成十幾年都無飲過vanilla味的可樂!
真係好好飲。
黎一個近鏡,
個包真係好正,
好大個,
仲要用錫紙黎包住。
食到超級飽!所有野連稅 £31.25。

~Day4完~

旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日

=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================


《西歐五國星馬畢業遊》
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)
Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments