去墨爾本玩 住宿篇 (市中心Rendezvous Hotel Melbourne,樓下遇上借錢黨!)

By 曳豬到爆炸 - 7月 03, 2021





我地今次stay係墨爾本7日6夜都係住係Rendezvous Hotel Melbourne
佢係位於墨爾本市中心CBD的Flinders Street
酒店對面就係Flinders Street Railway Station啦。
地址:328 Flinders Street, Melbourne VIC 3000



 
Rendezvous Hotel Melbourne係1913年建成,
擁有超過100年的歷史!
佢係澳洲其中一間最古老的酒店黎架。



酒店前台,
雖然酒店已經過百年歷史,
但入面都唔覺得好舊呀。

我地係Expedia度book呢間酒店,
入住的日期係14/10-20/10,
房型係Guest Queen Room,
價錢扣埋優惠碼連稅係HK$4702.03 六晚,
即係大約HK$783.67 一晚。


升降機,
有少少懷舊感。



我地要入去啦。

入門口的左手面有個衣櫃,
打開左入面有茶几&雪櫃添。


有澳洲牌子Aurora的茶包,
仲有法國的La Maison Du The的茶包。

可惜酒店係唔會提供支裝水,
雪櫃的飲品都要比錢架,
好彩酒店附近都有Coles同埋Woolworths Metro超級市場。



浴室好簡潔feel。


得一個鋅盤。


佢係用Kudos Ebony呢個牌子的沖涼用品,
係用Mānuka蜂密&椰子油,
用個陣都有陣膠膠地嘅椰子味。

浴室無提供到牙刷牙膏,
大家要自備牙刷牙膏,
或者叫酒店送上黎啦。


馬桶位置。


估唔到浴室係有浴缸的。



睡房的空間都好大,
有張凳&書枱係隔離。



窗出面就無咩景,
可以同隔離房say hi。


張床對住部好細嘅電視機。
左面就係門口隔離的衣櫃啦,
衣櫃同浴室之間仲有個好大的空間放喼,
呢間酒店房真係好大呀。



竟然有Welcome snack,
係士多啤梨+朱古力。






酒店的後樓梯位好特別。


個樓梯都係用木造架。





大堂個層有間Business Centre,姐係電腦房,
全靠呢度有電腦,
我先至可以即刻抄返d Day5 Skydive d片&相落手機。




另外,經常係酒店都見到唔同的新加坡航空的空姐空少,
睇黎Rendezvous Hotel Melbourne係新加坡航空墨爾本layover的指定酒店。


=====

話說有日我地係酒店樓下遇到借錢黨
有一對年約50歲身光頸靚,操普通話的夫婦,滿口笑容地截停左我地。。。
大媽:(好好笑容) 欸!美女,你會講華語嗎?
我:嗯。
大媽:(佛口婆心的語氣)美女你好,我有一件事情想你們帥哥美女幫幫忙的。
我:(心諗,講你就講啦,婆婆媽媽,係咪問路呀?)
大媽:我們掉了錢包,想借一點錢吃東西。
我:(心諗,第一次見人唔見銀包都臨危不亂之餘,又滿口笑容問人借錢)
我:我們刷卡的,不帶錢。(然後急急腳跑番酒店)
借錢黨遍布世界各地,大家做好心前真係要check清楚,唔好助長借錢黨再繼續呃錢!

=====



總括黎講,
Rendezvous Hotel Melbourne呢間酒店都幾舒適,
位置非常方便,
正正就係墨爾本最繁忙的Flinders Street Railway Station附近,
去遠少少的地方都好方便,
而且酒店周圍有好幾個電車站,
去市中心唔同地方都係咁快。




旅遊日期:2018年10月14日- 2018年10月21日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================


  • Share:

You Might Also Like

0 comments