冬日非自駕沖繩遊 Day3b (第一牧志公設市場,國際通,沖繩料理)

By 曳豬到爆炸 - 5月 16, 2018



浮潛完好凍,
我地係汽水機買罐熱飲去暖身,
汽水機有熱飲賣真係冬天的恩物!

我地番酒店休息一陣,
然後就搭monorail去國際通搵食啦。

我地首先會去第一牧志公設市場食刺身!
雖然沖繩的刺身唔係出名,
但黎到日本總係想食下生冷野。

我地係牧志站落車,
然後沿住國際通直行,
見到Pablo同埋驚安の殿堂就轉入去條行,
再直行就見到第一牧志公設市場啦。

下午6:45pm. 我地黎到第一牧志公設市場開餐。
入面的格局有D似香港的街市,
不過就通爽乾淨好多。

我地就去左間叫仲田鮮魚的鋪頭度買左盒雜錦刺身&甜蝦刺身,
加埋係1620円,大約HKD$110,平過香港好多。
飲品每支係100円。

當時有個來自廣東省的店員,
用廣東話招呼我地,
仲安排左 離店鋪不遠的用餐區比我地食野。
D刺身未算超級好食,但都食得過,當過下口癮啦。
當時見到隔離有個日本人食緊海葡萄,
我地都想買番盒食,可惜呢度全部都好大盒,
我地一定食唔哂,
唯有留番plan左聽日個lunch食海葡萄啦。
-----------------------------------

離開左第一牧志公設市場之後,
見到有檔賣ラフテー(Rafute)
ラフテー係琉球王朝的宮廷料理,
佢外表好似東坡肉,好香好吸引,
試食完 男友二話不說就買左一包番香港,
而且寫住可以香港入境,但台灣就入唔到境啦。

牌子叫做 和ちゃん,1500円。
http://kazumeet.jp/product/rafute/ 

D東坡肉本身已經係整熟左一片片,
只要加熱番就食得!
男友覺得D東坡肉幾淋,幾咸,
同一般係香港食的東坡肉唔同,
但又好岩佢口味。
-----------------------------------
之後我地就去驚安の殿堂、藥妝店血拼一番。
驚安の殿堂地面個層主要係賣化妝品、護膚品,
地底個層主要賣零食、個人護理產品,
而且要分開兩層的產品比錢。

我地係地面個層買左19,203円,
送左上圖個兩隻吉祥物ドンペン(Donpen)公仔,
但我地係底個層買左10,595円就無送到公仔。

買到一袋二袋,
我地就沿住國際通一直行去搵野食。
-----------------------------------

我地晚飯黎到呢間食沖繩料理的餐廳 – 龍泉
地址:沖縄県那覇市松尾1-4-5 1F/B1

我地每人叫左杯野飲,我個杯係扁實檸檬汁梳打 (シークワァーサージュース),
扁實檸檬原產於沖繩同埋台灣,
佢本身係好低糖粉&非常酸的,
當然呢杯梳打就無咁酸,幾好飲,
400円。

洛神花梳打酒  (ハイビスカスのお酒),
加左梳打酒味無咁濃,易入口,
480円。

前菜非常好食,D肉酸酸地,
D汁好味,但就凍的。

豬軟骨蕎麥麵 (軟骨ソーキそば ),
豬軟骨同湯底好正,
但D麵就無乜特別,
730円。

好似東坡肉的ラフテー(Rafute),
超正,連D配料,蘿蔔都好好正,
800円。

鹽燒Agu豬 (あぐー塩焼き),好好味,
D肥膏好正,但D肉韌左D,
1,790円。

沖繩鹽味炒蕎麥麵 (沖縄塩焼きそば),
男友覺得好咸好好食,
但食到尾有D咸到膩,
680円。
餐廳入面竟然有樹。總共食左5,950円。

我地之後去左Family Mart買野飲,
一見到沖繩限定就為之瘋狂買左黎飲,
佢係櫻桃+蜜瓜果汁,
含4%的酒精,
但櫻桃味突出D,價錢係152円。

Day3完,
Day4我地會搬去Resort度住一晚!

旅遊日期:2017年1月14日至1月18日

***************************************************************************
覺得呢篇blog幫到你,記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
***************************************************************************



其他文章:

  • Share:

You Might Also Like

0 comments