西歐五國星馬畢業遊 Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)

By 曳豬到爆炸 - 11月 24, 2018


想睇番西歐五國星馬畢業遊的行程,請睇行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)

~今日的行程~
5月25日:搭火車去佛羅倫斯 Florence -> The Mall Outlet行街 -> 午:Gucci Caffè -> 新聖母大殿Basilica of Santa Maria Novella -> 四百幾年歷史的Santa Maria Novella藥房 -> 聖母百花大教堂Cathedral of Saint Mary of the Flower -> 聖十字聖殿 Basilica of the Holy Cross -> 領主廣場 Piazza della Signoria -> 老橋 Ponte Vecchio -> 晚:Trattoria I'Raddi (T-bone牛排)

我地朝早係酒店食完個早餐&check out就出發去佛羅倫斯!
首先由Termini搭地鐵去Tiburtina站,Roma Tiburtina火車站就係隔離啦,
我地會由Roma Tiburtina火車站搭8:55am的火車去Florence Santa Maria Novella火車站落車,預計10:17am到達。
根據個mon我地班火車係6號月台(BIN),而且會delay 10分鐘(RIT)!


9:03am,架火車都仲未黎。
意大利跨城市的火車係有兩間營運公司,
分別係意大利國鐵 Trenitalia (圖中白色個架)、由前法拉利主席開的Italo
大家買意大利跨城市的火車飛都記得要上哂兩個網去格價!


9:05am Italo火車終於駛入黎啦,
Italo架火車外表係比Trenitalia型好多,
車身仲要係紅色,真係好有法拉利的型格風。
Italo係2012年的4月正式營運,
所以Italo的車都比Trenitalia新。
座位前面有插蘇比人差notebook用。
Italo有4種車飛,分別係Smart、Comfort、Prima、Club Executive,有咩分別詳細可以睇呢度
我地本身想揀最平的Smart,但想要的時間已經賣哂,
所以唯有買Comfort,座位比Smart大D,價錢每人係€19.9

我地落左火車之後就去今晚住的民宿Home Boutique Santa Maria Novella度check in啦,
虛線就係民宿的大概位置啦,
之後的Blog再詳細介紹下啦。
我地第一個景點就係去佛羅倫斯好出名的The Mall outlet 濕平啦,
The Mall係佛羅倫斯近郊的地方,
所以要搭direct bus去架,
個車站就係Florence S. M. N.火車站同民宿之間啦,
車費來回每人要€13
一個鐘左右的車程就黎到The Mall outlet 啦。
同英國的Bicester Village相比,
The Mall有的品牌少好多,當時只有19間。
呢度的店鋪都好大間,每間的距離都相隔一條街。
Gucci係最受歡迎,要排隊等一陣先可以入去行呀。
我地行完Gucci都已經3點3,
但我地連lunch都未食(今朝酒店的早餐食得好夠飽),
於是就係Gucci樓上的Gucci Caffè 食個Lunch/Tea 啦 ,
(The Mall好似剩係得一兩間餐廳咁大把)
地址:Via Europa 15/17 | The Mall Luxury Outlet, 50066 Leccio, Reggello, Italy。
餐牌,
雖然Gucci D手袋好貴,但D野食都同Starbuck差唔多姐。
最大個碟一粒粒的係珍珠麵Fregola €12,
格離個個三文治 €5,
左上個個朱古力撻€3.5,
我地仲叫左杯Cappuccino(意大利泡沫咖啡) €1.6,
總共食左€22.1。

話說男朋友叫Cappuccino的時候,
侍應覺得驚訝地問:Cappuccino?
男友答Yes,然後侍應就同其他同事講野,句句都提及Cappuccino!
男友覺得奇怪於是google一下,
原來意大利人只會係早餐飲cappuccino,其餘時間都唔會飲有奶的咖啡架!

等我地分享下係The Mall買左D乜啦。
係Tom Ford買左支迷你版的唇膏,
Boys & Girls的系列的19號色James,€29。
官網的相的顏色似暗色D的珊瑚色。
現實搽出黎係偏橙色。
係Saint Laurent買左個卡片套€95,
中間隱約有個YSL的logo。
用左一年都比我塞到漲漲地。
男友係Gucci買左個銀包€160,
用左一年都仲好光滑。
大家仲記唔記得我Day4係英國的Bicester Village買左副Gucci的太陽眼鏡,
但Day6係羅浮宮被人偷左,
於是黎到意大利又買番對Gucci的太陽眼鏡 €145,
價錢係比Bicester Village貴接近HKD$400,但呢個款就型D。

以上係我之後係五漁村&瑞士戴副眼鏡影的相。

係意大利大部分的鋪頭要買夠€155先可以退稅
我地係Gucci總共買左€305,所以可以退稅啦,
The Mall呢間Gucci的退稅公司係Global Blue,
要係歐洲最後一站先可以辦理退稅,
我地當時6月2號係瑞士蘇黎世機場退稅,
揀左退錢去信用卡。
最後係6月5號信用卡就收到退稅的款項,退到€38,即係HKD$306.71。

我地剩係買左4樣野就走啦,
總括一下,發現The MallBicester Village無咁吸引,
1. The Mall較細,牌子數目少D,主要都係高級名牌
2. 相同的牌子,The Mall的價錢比Bicester Village貴 (e.g. Coach同一款袋Bicester Village平好多)
3. 意大利的退稅門檻高,要買夠€155先退到稅,而英國只係買夠£30就可退稅。(不過Gucci係Bicester Village要滿£100先退到稅,但門檻仍然比意大利低)
所以大家衝量下值唔值得花€13的車費去The Mall啦。

=========================

搭番direct bus去佛羅倫斯的市區,
我地係酒店放低戰利品就行下呢個好有藝術感的佛羅倫斯啦。
我地首先黎到呢個新聖母大殿Basilica of Santa Maria Novella
佢係1420年建成,係佛羅倫斯第一座大型的聖殿。
然後我地行到黎呢個世界上其中一間最古老的藥房,
間店名就係用新聖母大殿的名字 - Santa Maria Novella
係1612年創立架,有四百多年的歷史。
一入間鋪頭的走廊,感覺似去左間博物館!
佢地的產品聲稱使用最優質的天然成分,
而且D產品係係佛羅倫斯的北部約3公里的地方生產添。


我地都被呢度的裝潢吸引住,而唔係D產品。
每一個角落都好吸引我去影相呀。
除左香水、蠟燭、身體護理產品外,仲有食物、酒、茶、朱古力賣添。
之後我地就黎到聖母百花大教堂Cathedral of Saint Mary of the Flower
佢係1436年建成,係屬於哥特式風格的建築,
係世界上第三大的教堂。
當時仲遇到一對新人結婚添!
(我地Day7係巴黎的聖心堂都遇過有人結婚!)
聖母百花大教堂係免費入場,
平時開10:00am - 4:30pm,
當時已經6點,所以間教堂就已經關左門啦。
我地唯有係外面欣賞下間教堂啦。
聖母百花大教堂係由主教座堂、聖若望洗禮堂,同埋喬托鐘樓組成的,
呢個咁高嘅就係喬托鐘樓Giotto's Campanile啦。
呢個就係聖若望洗禮堂Florence Baptistery啦。
我覺得聖母百花大教堂係我見過最靚最特別的教堂,
主要係用左粉紅色、綠色&白色,三隻色夾埋好和諧。
然後我地四圍行下,
都發現到唔少特別的建築物。
可惜影完都無mark底呢個建築物係咩黎。
見到呢個好似酒店咁的建築,
原來係醫院黎 - Santa Maria Nuova Hospital。
行行發現呢個聖十字聖殿Basilica of the Holy Cross,
係1385年建成,係世界上最大的方濟各會Franciscans的聖殿。
今日睇左三間佛羅倫斯的教堂/聖殿,發現佢地的style都好相近。
之後行到黎領主廣場Piazza della Signoria, 
呢度放左好多雕像!
原本我地諗住去學院美術館Galleria dell'Accademia睇大衛像,
但係已經6-7點,太晏已經收左,
我地行下行下係呢個領主廣場發現到另一個大衛像,
但呢個只係大衛像的複製品, 
見到個假的大衛像都好過無啦。
我地無仔細研究每一個雕像就離開啦。
我地行到黎老橋Ponte Vecchio
呢條阿諾河Arno上有好幾條橋架,
我地就企係老橋度望住天主聖三橋St Trinity Bridge啦。
老橋上見到有唔少的愛情鎖添。
老橋被認為係意大利現存最古老石造的封閉式拱形拱橋,
橋上有好多珠寶店&手信店的鋪頭(當時7點半都關哂鋪),
原來條橋最初起的時候D鋪頭都係賣肉類的。
係河邊望番老橋的景。
我係天主聖三橋上背景係卡瑞拉橋Ponte Alla Carraia。 
我地民宿的host推薦我地黎卡瑞拉橋格離食呢間Gelateria La Carraia的gelato,
佢有好多唔同口味,雪糕口味可以睇呢個網址
地址:Piazza Nazario Sauro 25, 50124, Florence, Italy。
我地揀左朱古力、開心果&椰子味 €3.5。
食完雪糕我地就行去民宿的host推薦食T-bone牛排的餐廳 - Trattoria I'Raddi
網上好多人推薦去Trattoria Zà Zà食T-bone牛排,
但我地一於試下當地人的推薦啦,
地址:Via d'Ardiglione 47/R, 50124, Florence, Italy

我地叫左杯紅酒Home red wine Rosso di Montalcino €12。
首先黎左碟餐前包。
Wi-Fi密碼勁遠睇唔到,
最後要用相機影完放大黎睇。
Starter係芝士波入面有鯷魚&茄子。
主菜有芝士意大利飯 Risotto with fresh artichokes and cubes of fried pecorino cheese €12
主角T-bone出場啦,
Grilled T-bone florentine steak with white piattellino beans €45/kg
個T-bone會伴埋呢種叫piattellino的豆。
自從男友lunch叫左杯Cappuccino被當怪人之後,
我地就留意番意大利人的飲咖啡文化。
原來意大利人晚餐食完飯都會叫杯Espresso(特濃咖啡)
於是我地食完晚餐都叫番杯Espresso體驗下 €1.5,
我總係覺得Espresso係朝早飲黎提神,估唔到意大利人夜晚會飲。

而且唔講唔知,
原來意大利一直都無Starbucks!
直至2018年的9月,Starbucks先至係米蘭開意大利第一間的分店!(新聞連結)

我地飲完咖啡就閃,然後行番民宿啦,
間餐廳會收€2的Cover Charge開枱費,
總共食左€84。


旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)
Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments