去東京玩 Day1 (超特別牛肉生日蛋糕,VR Zone玩Mario Kart,逃出人體實驗室)

By 曳豬到爆炸 - 2月 04, 2020


~今日的行程~
4月12日:香港機場 -> 成田機場 -> VR Zone Shinjuku -> 晚餐:Ushikoi 牛恋 (牛肉生日蛋糕)


話說我地玩左個小比賽,
中左兩張來回日本的HK Express機票,
於是就換左去東京慶祝男友生日。
實不相瞞,我地係第一次搭HK Express
唔知係唔係人地講到咁差呢?

我地搭8:45am的機去東京成田機場,
8:30am就開始上機啦。
架機的座位分布係左排有三個位,
右排都有三個位。

前面的放野位好細,
只係岩岩放到部iPad。
由於無飛機餐食,
一上機就立即戴蒸氣眼罩、保濕口罩、飛機枕,
仲有拎我隻熊公仔攬住訓。
HK Express d座位開頭係幾好坐,
坐坐下就覺得腰酸背痛。
之前成日見朋友搭UO會被cancel或者delay,
好好彩,我地同原定時間一樣,2:10pm到達東京成田機場。

最鐘意就係呢度可以180度望成田機場的停機坪。
今日多雲但都有陽光。
我地係網上買左Skyliner的飛,
就可以黎呢間Skyliner & Keisei Information Center度換飛啦。
我地買左Skyliner來回飛+72小時地鐵飛的套票,價錢係5400円一個人。
Skyliner由成田機場出發,中途唔會停站,
直達東京的市中心日暮里(呢個站可以轉乘JR線),
然後抵達終點站京成上野
我地係成田機場T2 & T3站上車,然後會係京成上野站落車,


臨搭Skyliner之前去呢間Doutor買d野食先。

買左呢種叫做Calzone的包,
之前係意大利的比薩都食過Calzone,
其實係夾埋左的Pizza黎架。

Calzone Shrimp & tuna pomodoro sauce,340円,
係蝦+吞拿魚+蕃茄醬。

Skyliner的月台。
大把位任坐呀。
我地開餐啦。


拎隻熊仔出黎抖抖氣先。

落車之後,我地就由京成上野站行去上野御徒町站,
然後搭地鐵去東新宿啦。

地圖望落去雖然好遠,
但其實都係行呢d地下步道姐。

去到東新宿,我地就去Hotel Sunroute check in (遲d會詳細介紹間酒店房),
係酒店hea左陣就出發去玩啦。


經過部自動販賣機,
買左支桃味可樂,130円。




係酒店行左大約15分鐘,
黎到VR Zone Shinjuku玩VR遊戲。
我地買左4 tickets set,價錢係4400円一個人,
可以係4個category()入面,各選一隻VR Game黎玩。
呢個VR Zone 的裝修都好電競feel。

呢度有兩層架,好多遊戲都集中係二樓。
呢張地圖就list左當時有咩VR遊戲、屬於咩category、係咩位置,
當時有18隻遊戲,我地玩左以下4款:

  • 紅色
    • Immersive Horror Room Hospital Escape Terror
    • 團體合作game黎,一齊溝通合作,但要各自搵路逃出恐怖的人體實驗室,隻game幾恐怖下,有唔少的嚇人位,膽小勿玩!
  • 藍色
    • Evangelion VR The Throne of Souls : Berserk
    • 新世紀福音戰士Eva的VR Game,隻game都係合作打angel,過程體感十足。
  • 黃色
    • MARIO KART ARCADE GP VR
    • 係最多人排的遊戲 - Mario Kart,4個人加2個電腦一齊玩,會不斷轉場景,要用手去拎同放道具,都好好玩。
  • 綠色
    • Steep Downhill Ski Simulator Ski Rodeo
    • 滑雪game,無限生命,兩分鐘內去到目的地為勝。
呢個就係滑雪game啦。
逃出恐怖的人體實驗室,排隊個陣聽到玩緊的人瘋狂發出尖叫聲,
到我地玩個陣發現又真係幾惡怖,
我都不停咁叫呀,
而我地最後係逃出失敗架。
Mario Kart!
超多人排隊玩Mario Kart呀。
終於到我地玩啦,
職員會比條毛巾我防走光。
仲會戴上眼罩先,先至戴上VR眼鏡,好衛生呀。
要用手去拎同放道具,
所以我隻右手會瘋狂fing下fing下,哈哈。







玩完VR遊戲,
我地就係新宿周圍行下。




歌舞伎町係日本最大型的紅燈區之一。
呢條街都幾多野食,
可惜今晚book左餐廳同男友慶祝生日。
經過呢間專賣紅薯甜品的Lapoppo Farm
就買左件紅薯食啦。
516円。


夜晚9:15pm,我地book左呢間Ushikoi (牛恋 新宿店)。
地址:東京都 新宿区 歌舞伎町 2-45-8 HHKビル 1F

我地book左個牛肉生日蛋糕,
職員會熄燈&唱住生日歌送上黎添。
牛肉生日蛋糕真係非常特別呀,6000円。
牛恋的生日牌都非常靚呀。
廚師將d牛肉整成玫瑰花形,
伴碟的花都好靚呀。
總共有兩層燒肉。
都唔錯d燒肉。
有三種醬用黎點燒肉食。
野飲方面,叫左NANKO Plum Wine 紀州產 南高梅酒,430円,
同埋White Peach Liqueur 福島產 白桃酒,430円。
杯梅酒幾好飲的關係,
我地每人再叫多一杯梅酒!

座位都幾闊落。
牆上有好多應該係明星的簽名。
一個牛肉生日蛋糕+4杯酒,連稅總共食左8338円。


黎日本一定要食期間限定味道的哈根大師雪糕呀。
上面係櫻花味,超級甜,
下面係紅豆麻薯味,紅豆+麻薯+雪糕呢個配搭好夾好好味。


仲買左支Tully's Coffee的Barista's Latte係for聽朝飲。
仲買左呢個用北海道牛乳產的蛋卷。
好好食!

生日點少得食番件真的蛋糕。
去左呢間Keyuca買左一連3舊的蛋糕仔,1080円,
有普通朱古力味、咖啡味、同黑朱古力味,
都幾岩我地的口味。





旅遊日期:2018年4月12日- 2018年4月17日







=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments