西歐五國星馬畢業遊 Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)

By 曳豬到爆炸 - 2月 13, 2019


~今日的行程~
5月30日:搭少女峰鐵路去少女峰山坳站 Jungfraujoch -> 少女峰 Jungfrau -> 玩 Sledging & Snow Tubing 雪橇&滑雪胎 -> 午:Restaurant Crystal (望住少女峰食午餐) -> 晚:Coop超級市場

想睇番西歐五國星馬畢業遊的行程,請睇行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)

今日我地9點半起身係酒店望住艾格峰Eiger食早餐,(酒店review請睇呢篇blog)
見今日天氣好似好好,
所以決定今日出發去少女峰。


我地首先係Grindelwald 搭溫根阿爾卑斯鐵路去Kleine Scheidegg,
然後係Kleine Scheidegg轉搭少女峰鐵路Jungfraujoch
要去呢個網度買去少女峰的車飛。

呢篇Blog提及過,我地買左Swiss Half Fare Card
所以買火車飛同埋少女峰鐵路的飛都有半價,
最後原價CHF$190來回Grindelwald同Jungfraujoch的車飛,
半價後只需CHF$95,約HKD$777。

10:47am 我地出發去Kleine Scheidegg啦。
呢段火車係屬於溫根阿爾卑斯鐵路 Wengernalp Railway
佢係世界上最長的連續齒軌鐵路 rack railway
原本以為今日幾好天,抬頭發現d雲好似飄緊去雪山度!!!!
望番山腳下的屋仔,
原來我地已經上到咁高啦!
開始見到鐵路旁有積雪。
窗外都係一片零落的雪。
搭左半個鐘,黎到海拔2061米高的Kleine Scheidegg站,
我地係呢個站轉乘少女峰鐵路 Jungfrau Railway
去歐洲最高的火車站 - 少女峰山坳 Jungfraujoch
黎到Kleine Scheidegg,雄偉的阿爾卑斯山已經係你眼前!
11:30am我地上車啦,
咁岩有印度的旅遊團,
所以成程都好多印度人!

張飛都會mark住你係用左半價架。

阿爾卑斯山d山峰離我地越黎越近!
亦都開始feel到越黎越凍,
我都立即著番件厚褸先。
呢篇blog提及過,少女峰鐵路的隧道段有兩個站,分別係Eigerwand同埋Eismeer,
佢地都係興建係艾格峰 Eiger 入面。
呢個Eismeer站入面有玻璃觀景窗,
架火車都會係呢個站停5分鐘左右,
比遊客行去窗度欣賞艾格峰冰河的遼闊視野。
望到呢一片雪山景,
真係唔敢想像我地正置身係艾格峰入面。
靚到唔捨得離開,
但時間有限,我地跑番去火車啦。
12:05pm 終於黎到全歐洲海拔最高的火車站Top of Europe - 少女峰山坳 Jungfraujoch
海拔3454米高。
上到黎少女峰除左近距離望下d雪山之外,
呢度都有好多唔同的野睇&玩架,例如:
Jungfrau Panorama
播放少女峰360度的全景圖。
Sphinx Observation Deck
搭lift上108米,係觀景台欣賞阿爾卑斯山的景色。
Snow Fun Park
有Ski & Snowboard, Tyrolienne (Zipline), Snow tubing, Sledging等的冬季運動玩。
*係5月至10月中先至開放,天氣惡劣可能會暫停開放。
Ice Palace
攝氏零下3度的冰宮。
Plateau
又係一個可以欣賞雪山的戶外平台,有得拎住瑞士國旗影相。
Lindt Swiss Chocolate Heaven
賣Lindt瑞士蓮朱古力的商店。

=========================

我地首先就搭lift上去Sphinx Observation Deck觀景台。
當時攝時0度左右,
都凍凍地,但比想像中無咁凍。
呢度有塊板介紹望到d咩景色。
面前呢個最近的山峰就係僧侣峰Mönch啦。
而我身後呢座就係少女峰Jungfrau啦。
望住呢一片雪景,
諗起我地係法國意大利仲係炎熱的夏天,
隔左幾日就黎到瑞士上雪山,
感覺好特別。
呢度都插左支瑞士國旗。
話說呢個觀景台都海拔3571米高,
竟然有隻烏鴉(應該係)係度,
呢度咁高咁凍,有咩比佢食呢?

影多幾張相我地就離開觀景台啦。

=========================

之後就去左我最期待的Snow Fun Park
呢度只係5月至10月中先至開放架,
如果天氣惡劣的話,都會暫停開放!
一出黎Snow Fun Park,就係一個好空曠的戶外雪地。
最新的價錢表&活動請上呢個網
當時有4種價錢:
1. Ski & Snowboard 滑雪 
2. Tyrolienne (Zipline) 高空繩索
3. Sledging / Snow Tubing 雪橇/滑雪胎
4. One Day Pass 一日通行證玩曬以上的活動

我地剩係玩左雪橇同埋滑雪胎,
CHF$20任玩呢兩個活動,
大約係HKD$158 (我覺得係瑞士最抵玩的活動)
雪橇&滑雪胎都各玩左3至4次!
我地試左Snow Tubing 滑雪胎先。

Snow Tubing係坐住好似水泡的工具黎滑雪。

Snow Tubing望落好似比雪橇低b,,
但我覺得佢比雪橇好玩同埋刺激d,
因為滑雪胎的滑道長d,
而且玩到中途個水泡會自轉,可能最後會倒後滑落山!

滑完落山,就可以搭電梯上番去再玩過!
話說當時有印度團黎左Snow Fun Park玩,
印度人(特別係女性)唔識搭電梯, 
次次搭親都有印度人搞到個電梯卡住左郁唔到!
佢地意識唔到係自己令到個電梯郁唔到(佢地個水泡/雪橇卡住左條輸送帶),
最後佢地會選擇徒步行上去,
我地都懶得出聲解釋,心存不憤咁默默行上去。
有次有個鬼佬都燥底左,忍唔住叫d印度人唔好令水泡/雪橇卡住條輸送帶,
d印度人都係get唔到,結果都係徒步行番上去。

玩左兩三轉滑雪胎,
我地就試下Sledging 雪橇啦。
個雪橇係可以坐兩個人架。
當然一個人坐係最好玩架啦。
雪橇條滑度係一條直路,
好快就瀡左落去架啦。

玩的過程比Snow Tubing快。
玩完個雪橇會鏟左d雪上黎。

Ski & Snowboard 滑雪

除左普遍的滑雪板之外,
仲有個好似單車的工具,
可以坐住黎滑雪。

Tyrolienne (Zipline) 高空繩索
條索道幾長,但唔係好高。
天氣一時好好,一時就好多雲。

=========================

之後我地就去左Ice Palace
Ice Palace顧名思義就係同冰有關的,
呢度攝氏零下3度,
仲凍過室外呀!
我地首先要行一條都幾長的冰造的隧道。
呢條隧道高少少的人都會掂頂呀。
冰雕成的熊。
冰雕成的狗。
黎呢個Ice Palace必影的野!
就係電影《冰河世紀 Ice Age》好鍾意橡果的小松鼠Scrat,
佢冰封左係粒冰入面,
非常搞笑。
呢度都有個Top of Europe的冰雕。
仲有d好矮好窄的冰洞添。
企鵝冰雕。

=========================

之後我地又出去室外,
去左呢個Plateau

又係一個可以欣賞雪山的戶外平台。

呢度同Sphinx Observation Deck有咩分別呢?
就係有得拎住瑞士國旗影相啦,
當然影埋背景座雪山就更好啦。
點影個背景都係好多人係度影緊相。

=========================

可能酒店的早餐食得幾飽下,
我地成3點鐘先至食午餐!
我地去左呢個望到少女峰的餐廳 - Restaurant Crystal
地址:3823 Eigergletscher。
男朋友叫左杯Cappuccino 泡沫咖啡 CHF$5。
(離開左意大利,早餐以外飲Cappuccino終於唔會受到白眼啦 [想知點解睇呢篇blog啦])
我就叫左杯Latte Macchiato 鮮奶特濃咖啡 CHF$6。
呢度的代糖竟然係兩粒丸咁的形狀。
少女峰位於瑞士的德語區,
所以食的野都好德國feel。
Geschnetzeltes Kalbfleisch "Zürcher Art" Rösti und Gemüsegarnitur CHF$40.5,
我叫的呢碟係蘇黎世的菜式黎,
蘑菇忌廉醬配免治牛仔肉併瑞士薯餅。

瑞士薯餅係由薯仔切絲而煎成,最初係伯恩州地區的農民的早餐。而好多瑞士人都認為瑞士薯餅係代表瑞士的國民美食。
Rindsfiletgulasch Stroganoff Rösti und Gemüsegarnitur CHF$42.5,
男朋友呢碟係酸奶牛肉併煎薯絲。
雖然出面的天氣唔係好靚,
但望住呢個雪景食野真係好唔真實呀。

呢間餐廳唔收服務費,
總共食左 CHF$94。

=========================

食飽飽就行下街,
呢度有間 Lindt Swiss Chocolate Heaven
係賣Lindt瑞士蓮朱古力的鋪頭黎。
呢度係少女峰最多人的地方,
非常迫,所以影的相都特別手震。
 CHF$45可以揀1kg的朱古力 (藍色袋係人地揀左的戰利品)。
呢度除左有香港常見的Lindor朱古力款式之外,
仲有呢d好特別的朱古力禮盒, CHF$10.95。

最吸引我就係呢d一排排同一條條好多特別味的朱古力,
有caramel brownie, crunchy nougat, strawberry cheesecake, cookies & cream。
排裝CHF$2.5,條裝CHF$1.45。
呢度的產品種類好齊全,多過超市同機場,
價錢仲比超市同機場平!
但當時咁多人又迫,
好後悔我地無買到野!!!!!
我地最後係蘇黎世機場先至買Lindt 貴好多!(蘇黎世機場d免稅店係好貴架!)

=========================

之後我地就行下d精品店。

少女峰的空氣都有得買?
仲要幾舊水港紙!
我都係即刻吸多幾啖空氣抵番先。
呢度仲有個日本的郵筒,
應該係紀念富士山同少女峰結成姊妹20週年而放置的。
=========================

我地之後就決定離開呢個冰天雪地啦。

回程搭少女峰鐵路check飛的時候,職員會送粒朱古力比你食。

火車上有電視播住少女峰的宣傳片段,
突然間傳來一把熟悉的聲音,
原來係呀Gem!佢著住一身紅色的服裝係少女峰唱歌, 
最估唔到的係佢竟然唱廣東話歌!
男朋友話首歌叫Someday I'll Fly (佢曾經係Gem的fans),
只能說Gem不愧是宇宙巨Gem
成程歐洲trip,真係第一次聽到人地播的廣東話歌!
(原諒我呆左一陣先醒起拍片,未能捕捉宇宙巨Gem的神韻)

=========================

然後我地就搭番去Grindelwald,
係火車站附近的Coop超級市場買叮叮野食番酒店叮黎食。
地址: Dorfstrasse 101, 3818 Grindelwald, Switzerland
我地買左3盒Coop超市自家品牌的叮叮野,
第一盒係Hackfleischbällchen mit Kartoffelstock 肉丸薯蓉 CHF$6.8。
d肉丸雖然無Ikea個d咁正,
但叮叮野黎講都好高質。
Bündner Spätzlipfanne CHF$5.5。
瑞士格勞賓登州的菜式 - 炒德國雞蛋麵。
呢種德國雞蛋麵Spätzle的德文意思係小麻雀咁解,
係德國南部、奧地利、匈牙利、瑞士都好常見的。
Risotto alla milanese CHF$5.95,
米蘭意大利飯,仲有埋包芝士粉!
之前米蘭的blog都講解過米蘭意大利飯的故事,大家可以睇番。
當然呢個叮叮飯緊係無我地係米蘭個碟咁好食啦,
但配埋芝士粉真係好貼心!

見到琴日間洗衣鋪咁殘舊又多人,
我地就買左盒Coop牌的洗衣粉想自己洗衫 CHF$7.95,
呢盒已經係超市最細個盒,
我地大後日就番香港,一定用唔哂呀。
(最後我地幫襯左酒店的洗衫服務,
但盒洗衣粉都有用黎洗下d私密的野!)
之前男友係巴黎買左最右紫色個支AXE香體噴霧/止汗劑,
用左成個星期,男友都覺得好香,
然後而家係Coop又發現到AXE
佢就買左中間綠色個支啦 CHF$4.65,
計起上黎比巴黎買個支平左HKD$2。

仲買左盒阿華田的能量棒,
一盒有6條 CHF$4.8,
好好食呀!

係香港見到阿華田的英文都係Ovaltine, 
而係瑞士,阿華田會用佢的德文原名Ovomaltine

話說Coop超市隔離有間Coop的「屈臣氏」,
門口放左一個好大的玻璃兜,
入面裝住Vichy的試用裝免費任人拎。
係香港試用裝通常都係買野/ like facebook&登記個人資料先會送比你,
估唔到瑞士係任人拎!

Day17完~


旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)
Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments