去首爾玩 Day2 (建大Common Ground,梨大火飯,馬場洞食韓牛,樂天世界塔倒數)

By 曳豬到爆炸 - 6月 27, 2019


~今日的行程~
12月31日:東大門設計廣場DDP -> 建大貨櫃 Common Ground -> 早:로봇김밥 (紫菜飯卷) -> 馬場洞家畜產品市場 -> 午:韓牛燒肉 -> 梨花女子大學 -> 晚:火飯 -> 樂天世界塔下倒數

我地住的酒店KY-Heritage Hotel隔離就係東大門設計廣場DDP
佢係2014年建成,
由著名的伊拉克裔英國建築師Zaha Hadid設計。
(好多人打卡的香港理工大學創新樓V Core都係Zaha Hadid設計架!)
仲有一個好巨型的人像係度添。

當時凍到個地下都結冰呀。

=========================

之後我地就搭地鐵去建大站,
呢度有個文青打卡勝地Common Ground,又稱為建大貨櫃
Common Ground除左打卡之外,
其實係一個文青商場,
入面都係賣一D潮流服飾。
當時仲掛左個白色聖誕樹係度,好靚呀。
好多女仔都係貨櫃前面影相。
而我就搵到D紅色的貨櫃影相。
另一個角度的Common Ground

呢個位係最多人影相架。

=========================

我地係Common Ground附近搵野食,
黎左圖入面右手面個間連鎖店로봇김밥
意思係Robot Gimbab,即係機械人韓式紫菜飯卷咁解。
地址:68 Dongil-ro 20-gil, Jayang 4(sa)-dong, Gwangjin-gu, Seoul
韓文地址:서울특별시 광진구 자양4동 동일로20길 68
店入面的畫都用左韓文去畫,
好特別呀。
呢間店的紫菜飯卷標榜使用100%玄米、無添加、低脂、低鹽、使用韓國的肉類&泡菜。
左面係阿拉斯加芝士紫菜飯卷,₩4,500,
濃郁的芝士好正,
右面係煙熏雞胸肉沙律紫菜飯卷,₩4,200,
有種好特別的煙熏味,
第一件覺得麻麻地,食食下就接受到陣味啦。

=========================


之後我地搭地鐵去馬場站,
行大約15分鐘就黎到馬場洞家畜產品市場 (마장동 축산물시장),
呢度最出名就係食韓牛啦!
原本以為馬場洞會聚集左好多人黎食牛,
點知今日的人流完全唔多,
最後我地揀左呢間鋪頭買牛。
呢間鋪有清楚的menu寫左有咩種類的韓牛可以買,
每款牛肉都有圖,件牛肉屬於牛的邊個部位都會寫清楚,
仲會有韓、中、英三種語言標示每款牛肉的名添,
我地最後買左左面個頁的西冷牛扒 1++霜降肉生牛肉
總共係₩85,000,當時等於HKD$633。

我地買完緊係即場食啦,
店員就帶我地過去附近的一間樓上的餐廳。
呢間餐廳係採用炭燒的韓燒爐。
店員放左好多伴碟的小食,
左下角的沙律係好好食架。
最左個塊就係西冷牛扒 1++ Ribeye Roll,價錢係100g ₩10,000,唔記得各買左幾多gram啦,
西冷牛扒 1++ 肉質幾淋,但牛味唔夠勁,男友覺得佢比貴d的霜降肉好食,
右面個幾塊係霜降肉 Beef Ribs Kkossal (Boneless Chuck Short Rib),價錢係100g ₩15,000,
霜降肉有根,肉質淋,味道好正, 但牛味都係唔夠勁。

呢個就係生牛肉 Korean Beef Tartare啦,
生牛肉撈左生雞蛋&調味料的味道好正,
白色一條條的係香甜多汁的雪梨,
夾埋生牛肉一齊食超好味,
不過生牛肉口感有d軔。
呢度的服務都唔錯,
店員有時會幫你燒牛肉。
係度堂食每人要比₩5,000,
我覺得係值得的。

=========================
食完韓牛就行番去地鐵站,
途中經過一間叫做가락공판장的超級市場。
我地買左一盒士多啤梨,₩8,900。
韓國的士多啤梨非常甜,又多汁。

=========================

之後我地就搭地鐵去梨花女子大學,簡稱梨大
係1886年建校,
係韓國第一間女子大學。

梨大咁靚的校園,
亦都係首爾好多女仔都會參觀的打卡熱點!
當時大約接近4點,
個天已經開始日落啦,
梨大冬天凋零的感覺,再加上日落的金黃色,真係好靚呀。

梨大附近好多女裝店,
旺中的價錢,但係韓國的款式,
我都買到滿載而歸呀。
跟住見到街上有d小食的攤檔,
我地就幫襯左圖中鬼佬身後呢檔啦。

我地買左一個雞蛋糕,₩1000,
原來雞蛋糕係韓國冬天好常見的街頭小食黎架,
我覺得呢個雞蛋糕好甜好好味,個雞蛋同埋個蛋糕都好好食。

我地行多陣街就黎左呢間好出名的火飯(불밥)
深受遊客&梨大學生的歡迎,
係黎到梨大呢一區必食的餐廳。
地址:60-51 Daehyeon-dong, Seodaemun-gu, Seoul
韓文地址:서울 서대문구 이화여대8길 11

火飯有魷魚、雞肉、豬肉揀,仲可以加芝士添,
我地就揀左芝士豬肉,仲加埋年糕添,
兩人的份量總共₩17,000 (最少要嗌兩人份量架)。
爐入面除左豬肉、年糕之外,
仲有粉絲、椰菜等等,
另外仲有碗鋪滿紫菜的白飯,
碗飯係我地食完個火鍋之後,店員加入火爐入面炒的。

係等緊火爐滾的時候,
店員就上左熱辣辣的蒸蛋。
d豬肉終於煮熟左啦。
之後店員會加大量的芝士,
然後我地就可以開餐啦。
我地食哂火鍋入面d餸之後,
店員都會將碗白飯倒入個爐,
然後炒成圖中的火飯啦。

總括黎講,
火飯都幾辣,
好可惜我地無揀到辣度,其實有大中細3種辣度選擇,
d雞肉幾好食。
最後落飯去炒,d紫菜味好出,
溝埋火鍋本身的汁好好味。

=========================

食完飯之後,
我地就返東大門的酒店放低d戰利品,
返酒店之前我地又黎左東大門設計廣場DDP
原來呢度有個溜冰場,
四周插滿燈飾的樹,
好浪漫呀。
今朝睇左DDP的外面,
而家就行下入面的地方,
都有好多影相打卡的位置呀。

=========================

係酒店休息左一陣,
我地就決定搭地鐵去蠶室站,
係首爾2017年新起的地標樂天世界塔 Lotte World Tower度倒數迎接2018,
可以話係見證到樂天世界塔第一次倒數的時刻呀。
我地當時11:30pm去到,
但都好易搵到個靚位近距離見到座塔。
座塔倒數之後就會有煙花放添架。


雖然聽唔明韓文,
但好彩樂天世界塔都會有倒數的時間,
我地唔識講韓文,我地唯有嗌英文啦,
座塔放煙花都好靚呀,
倒數完我地就返酒店啦。

聽日我地會去江村玩鐵道自行車,
同埋去南怡島


旅遊日期:2017年12月30日- 2018年1月3日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================


《去首爾玩》
Day1 (南山谷韓屋村,韓國必買零食,橋村炸雞,平壤麵屋)
Day2 (建大Common Ground,梨大火飯,馬場洞食韓牛,樂天世界塔倒數)
Day3 (江村鐵道單車,南怡島,陳玉華一隻雞)
Day4 (汝矣島I SEOUL U打卡地標,明洞行街,韓牛)
Day5a (景福宮韓服體驗,土俗村蔘雞湯)
Day5b (去影樓影韓式CV相,首爾機場退稅步驟)
酒店篇 (東大門,KY-Heritage Hotel Dongdaemun)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments