西歐五國星馬畢業遊 Day24 (新加坡,Garden by the Bay,天天海南雞飯,小印度,哈芝巷)

By 曳豬到爆炸 - 4月 30, 2019


~今日的行程~
6月6日:小印度 Little India -> 牛車水 Chinatown -> 午:天天海南雞飯 -> 哈芝巷 Haji Lane -> The Shoppes at Marina Bay Sands -> Garden by the Bay ->  晚:1983 南洋風味

想睇番西歐五國星馬畢業遊的行程,請睇行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)


今日我地的行程比較休閒,
所以成11點幾先出去。
(最後發現都去左好幾個景點,哈哈)


之前篇blog都介紹過,我地間酒店去地鐵站係必經ION Orchard商場,
係商場見到美國牌子Brandy Melville的鋪頭,就入去行下先啦,
最後就買左上圖件上身衫,SGD$25!(張相係馬來西亞影的) 
地址:ION Orchard, Level B2 - 2 Orchard Turn, Singapura 238801, Singapore - 238801


之後我地就搭地鐵去Little India站,
小印度 Little India行下,
小印度係新加坡一個泰米爾種族的人(Tamils)的社區黎,
一黎到小印度呢個區域,就會見到好多印度餐廳、鋪頭。
最吸引我係呢條賣印度民族衫的街。
d鋪頭前面都掛左好多色彩繽紛的布匹!

見到面前咁多色彩繽紛的屋,
就諗起布吉的Thalang Road
但布吉會比較適合比人影相多d。

=========================

行完小印度之後,
我地今日又去牛車水 Chinatown
因為我地想去上次黎新加坡食唔到的天天海南雞飯

牛車水的建築物同小印度都幾似架。
我地沿住呢條Pagoda Street直行。

行到街尾就會見到呢個馬里安曼廟Sri Marianmman Temple
馬里安曼廟係印度教的寺廟黎,最吸引莫過於呢個樓塔,有好多唔同的彩色神像!
過左馬里安曼廟就經過大馬路,然後向右直行。
行行就會見到呢座佛牙寺,
再向前行少少就會到Maxwell Food Centre
上次黎新加坡的時候,下午7點半先黎Maxwell Food Centre
天天海南雞飯已經賣哂,收緊鋪,
今次我地就特登午餐黎食!
而家大約係下午1點鐘多d,已經有條人龍排緊隊。
左面個碟係男朋友的中size雞飯(Chicken Rice M),SGD$5,
右面個碟係我的雞脾飯(Chicken Drumstick Rice),SGD$4.3,
d雞飯好咸好好食,
雞脾d雞滑好多,中size雞飯的雞肉就鞋d,
雞肉的味道就淡d,但配埋咸咸的雞飯就好好食啦。
我地仲買左呢間傳統咖啡麵包的野飲。
椰青,SGD$3,d椰青的肉好晶瑩剔透,好薄好滑好軟熟,推薦大家試下,
甘蔗水,SGD$1.5。
之後我地就行一行牛車水
買左胡振隆林志源兩間豬肉乾試下。
胡振隆買左230g的傳統燒烤豬肉乾,SGD$12,
男友就覺得胡振隆的豬肉乾味道一般,口感乾身。
而上次黎新加坡,男友都有買林志源的豬肉乾,
今次買左300g的招牌肉乾,SGD$15.6,
佢覺得林志源胡振隆的豬肉乾好食。
Google 圖片
仲係胡振隆買左呢盒蝦米卷,SGD$8,
味道普通。

=========================

之後我地就搭地鐵去Bugis站,
哈芝巷 Haji Lane
行去Haji Lane的途中見到座好似皇宮咁靚的建築物,
原來係蘇丹回教堂Masjid Sultan
終於黎到Haji Lane啦,
其實係一條店鋪林立的小巷,
雖然我剩係影左其中一邊,
其實兩邊都係鋪頭,
中間可以行人,間唔中有車駛入黎,
而呢度d屋都係好似小印度&牛車水咁色彩繽紛架。
而呢度每條小巷都好多塗鴉&藝術品,
可惜當時我地熱到想喊,
完全無意慾去影d好靚的塗鴉。
Haji Lane附近都有好多酒吧,
呢一帶都係一個好chill的地方!
行行下見到呢座好特別的商業大廈,
佢係DUO Tower的其中一棟黎。

=========================

之後我地就搭地鐵去Bayfront站,
Marina Bay Sands隔離的The Shoppes at Marina Bay Sands商場,
上次黎新加坡,佢的中文名叫金沙購物中心
發現而家改左做濱海灣金沙購物商城,好有中國大陸風,
我地會黎呢個商場行下街,去賭場玩番兩手。

首先黎左美國牌子Bath & Body Works度買野先,
地址:B2-60, Canal Level The Shoppes at Marina Bay Sands,
Bath & Body Works係香港無門市,
所以每次去澳門&新加坡都會買佢地的產品番香港。

買左8支消毒酒精,
佢地D消毒酒精非常之香!而且有好多味揀,真係花多眼亂。
上面個5支有半價,折完SGD$1.75一支,
下面個3支有五毫子優惠,折完SGD$3一支,
我最鍾意右下角Japanese Cherry Blossom個隻味,係我第二次買呢隻味啦。

另外,仲買左罐蠟燭& Candle holder,
其實個Candle holder只係用黎裝飾,無咩用途,半價後SGD$9.5,
罐蠟燭非常香,係Honey Suckle Bouquet味,半價後SGD$20。

之後我地去左Sephora
地址:B2-43, Canal Level The Shoppes at Marina Bay Sands,
買左兩樣Tarte的化妝品。
我買左Tarte的Tartelette眼影盤,SGD$72。
仲買左Tarte的Amazonian clay pressed finishing powder碎粉,SGD$50。

新加坡買夠SGD$100係可以退稅,
我地係Sephora買左SGD$122野,當中的7%稅係SGD$7.98,
最後我地係機場退到SGD$5。

新加坡好出名茶葉品牌TWG Tea
由於我地係酒店拎左好多TWG Tea的茶包,
所以就唔打算買茶葉,而係試下佢地的茶味雪糕,SGD$4.67。
(已經唔記得自己嗌左乜野味啦)
地址:B1-122, Canal Level The Shoppes at Marina Bay Sands
仲有茶味的Macaron!
有11款Macaron!
我地買左6粒Macaron黎試下,
SGD$1.87一粒,計左7%稅之後係SGD$2.0009一粒,
大約係HKD$11.5一粒,
價錢比出名的Macaron平,但都比到我外脆內鬆軟的口感。


行完街就去左賭場玩下,
入賭場前都要寄存手上面d 一袋二袋野架。
另外,新加坡的賭場每個人都要check左證件先可以入場的,
因為本地人入賭場要收入場費,外國人就免費入場,
所以入場都要分新加坡人同外國人兩條隊入去。

=========================

6點鐘我地就出發去Marina Bay Sands隔離的Garden by the Bay
我地打算行OCBC Skyway空中走廊&睇Garden Rhapsody燈光show。

The Shoppes at Marina Bay Sands商場有條電梯&天橋通向Garden by the Bay的入口,
上圖係Garden by the Bay的地圖。
上次由於時間的關係,我地只係係天橋離遠同Supertree Grove 擎天樹叢影張相就走,
今次我地終於可以入去啦。
擰轉頭望番Marina Bay Sands
(想睇番Marina Bay Sands的住宿review請睇呢個blog)
終於黎到Supertree Grove的樹下啦,
呢個巨型的樹係Garden by the Bay的標誌呀,
樹與樹之間就係OCBC Skyway空中走廊啦,我地一陣會上去。
我覺得呢18棵Supertree好有科幻未來感覺,
完全不能想像佢地就係我眼前。
上呢個OCBC Skyway係要買飛的,
價錢係SGD$8 一個人。

話咁快我地就上到黎OCBC Skyway
上到黎可以近距離同Supertree合照。
雖然d Supertree係用鋼筋組成,
但都種左d植物係上面。
天開始日落啦,
OCBC Skyway上面望番Marina Bay Sands都好靚。
好推薦大家都買飛上黎OCBC Skyway參觀&影相,
當時7點15分,我地都準備落番去啦,
因為Garden Rhapsody燈光show係7點45分就會開始 (另一場會係9點45分開始),
我地要落去霸定靚位。
7點半開始,天開始越黎越黑,d Supertree都開始著哂燈啦。
夜晚的Supertree Grove真係好靚。
個燈光show大約係15分鐘,都值得一睇的。

=========================

睇完燈光show之後,我地就番去The Shoppes at Marina Bay Sands

我地就黎左呢間1983 南洋風味度食野,
好可惜寫blog的時候發現呢間野已經停業。
餐牌,
呢間野好似food court咁,都係自助模式的。
我叫左個傳統叻沙套餐,SGD$8.8。
男友叫左特色椰香飯,SGD$8.8。
叫左一杯曼隆(Bandung)&仙草豆奶,
曼隆其實係一杯玫瑰糖漿+淡奶的野飲黎。

食完晚餐我地就番酒店執行李,
聽日出發去馬來西亞吉隆坡玩!

旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日





=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)
Day21 (點係香港機場hea遊4個鐘,新加坡酒店篇,Fragrance Hotel - Crystal)
Day22 (新加坡酒店篇,Four Seasons Hotel Singapore,Grandma's新加坡菜,三巡海南雞)
Day23 (聖淘沙,3D影相館,4D探險樂園,高速斜坡滑車,空中吊椅,亞洲最南點)
Day24 (新加坡,Garden by the Bay,天天海南雞飯,小印度,哈芝巷)

Day25 (樟宜機場退稅,馬印航空去吉隆坡,亞羅街,Shangri-La酒店分享)
Day26 (Berjaya Times Square室內樂園,雙子塔,新峰肉骨茶)
Day27 (吉隆坡影相打卡必去Kuala Lumpur City Gallery,茨廠街,保記沙河粉)
Day28 (吉隆坡馬印航空番香港,退稅,吉隆坡Plaza Premium Lounge)



《去新加坡嘆》
去新加坡嘆 之 Day1a (樟宜機場,電話卡,兌錢)
去新加坡嘆 之 Day1b (聖淘沙,環球影城,Vivo City)
去新加坡嘆 之 Day2 (金沙購物中心,ION Orchard,牛車水,Maxwell Food Centre)
去新加坡嘆 之 Day3 (Merlion,牛車水寄明信片,Garden by the Bay,機場shopping)
去新加坡嘆 之 住宿篇 (Marina Bay Sands,無邊際泳池)
去新加坡嘆 之 住宿篇 (Ritz-carlton Millenia)

新加坡新地標 - Jewel 星耀樟宜+全世界機場內最高的瀡滑梯

  • Share:

You Might Also Like

0 comments