西歐四國遊 Day2 (去倫敦Borough Market掃街,世界上最出名嘅地址?到達荷蘭阿姆斯特丹)

By 曳豬到爆炸 - 8月 02, 2022


~今日的行程~
 
5月13日:早:Borough Market -> The Sherlock Holmes Museum -> Harrods 百貨公司 -> Oxford Street -> 下午茶:Pret A Manger -> 搭Euro Star去荷蘭阿姆斯特丹 -> 晚:Albert Heijn超市野食

我地今晚就會搭Euro Star去荷蘭阿姆斯特丹Amsterdam,
倫敦最後一日第一個行程就係黎Borough Market啦。 


Borough Market係倫敦最耐歷史同最大嘅food market,
已經有大約1000年嘅歷史。

Borough Market有幾個入口,
呢個入口好有歷史感。


而呢個入口全玻璃就好有現代感啦。


我地黎Borough Market唔係買食材,
而係黎呢度「掃街」架。


Borough Market好多食物攤檔。

呢檔係賣Spelt risotto 古麥意大利飯,
但我地唔想食咁飽啦。


呢檔就賣魚,
就算呢度有魚賣都唔會濕漉漉、唔會好臭。


呢檔就賣Paella西班牙海鮮飯。

見到呢檔Scotchtails吸引左我地。


佢係主打Scotch Egg蘇格蘭炸蛋。
我地琴日食個間Fortnum & Mason聲稱佢地係1738年發明左Scotch Egg,
係設計比旅客係夏天嘅時候由倫敦去英國郊外旅行食嘅。
中間係流心蛋,外面再包住香腸肉,最外層再加層麵包糠,然後拎去炸。

我地就買左Meal Deal,£8.5,
有Scotch Egg同埋炸蕃薯條。

呢度可以睇到尖頂個個摩天大廈The Shard
The Shard有72層,309.6米高,
係英國最高的建築物。


我地再搵下有咩好食先。



見到呢檔Kappacasein Dairy就試下先,
都有條人龍排緊。





店主拎住咁大舊芝士好吸引呀。

呢度仲有成枱芝士碎。


將兩塊包夾住一堆芝士,
然後拎去烤。

Toasted cheese sandwich,£7,
店主會將塊多士分兩邊,
食得好方便呀。








食完野,我地就黎左The Sherlock Holmes Museum
初中個陣都有睇過下福爾摩斯小說,
但令我想參觀福爾摩斯博物館係因為高中睇左Benedict Cumberbatch主演嘅電視劇《Sherlock》,
呢套劇係將19世紀背景的福爾摩斯小說搬到黎現代嘅背景,
電視劇拍到電影般的質素,十分引人入勝!
唔知將來香港會唔會有一間衛斯理博物館?!
地址:221b Baker St, Marylebone, London NW1 6XE
入場費當時係£15一位。


睇開福爾摩斯嘅人一定知道福爾摩斯同華生就係一齊住係221b Baker Street。
其實係1887年福爾摩斯小說面世嘅時候,
Baker Street都仲未有221號咁長,
直至1932年Baker Street延長,先至有Baker Street 221號呢個地址,
當時一間金融機構Abbey National Building Society就搬左入黎Baker Street 219至229號,
由於太多人寄信去221b Baker Street,
間金融公司仲特登請個人返黎專收福爾摩斯嘅信!
Abbey National Building Society搬走後,
到左1990年Sherlock Holmes Museum就係Baker Street 221B號開幕啦。
 

工作人員著到福爾摩斯咁樣!




門口放左福爾摩斯同華生招牌嘅偵探帽比遊客戴黎影相。



我地入去啦,條樓梯好窄呀。


呢個就係福爾摩斯嘅客廳,
佢查案嘅主要地方。

客廳有兩塊大窗望住條Baker Street。


VR係指Victoria Regina 維多利亞女王,係當時嘅英國女王,
有一日福爾摩斯好悶,係房練槍嘅時候射左VR。

客廳呢度門通往福爾摩斯嘅睡房。


呢度就係福爾摩斯嘅睡房啦。

有種神壇嘅感覺。

呢度係福爾摩斯嘅床,
玻璃箱入面係福爾摩斯著名嘅偵探帽。


福爾摩斯間房有塊連身鏡。



之後我地就上2樓,
首先就睇下包租婆Mrs. Hudson間房啦。

佢間房變左間展覽館。

有張櫈放係度就影下相先。


2樓另一間房就係Doctor Watson華生間房。


呢度有啲華生以前參軍嘅畫等。

之後我地就上左3樓,
呢隻狗頭係福爾摩斯其中一個好出名嘅故事The Hound of the Baskervilles。


呢度仲有啲出名嘅福爾摩斯故事嘅展示,
呢個就係The Disappearance of Lady Frances Carfax嘅情節,
左面係華生,右面係福爾摩斯。



閣樓係一個廁所。
我地大致行哂成個博物館啦。




之後我地就黎左Harrods 百貨公司,
上次黎倫敦都有黎到Harrods行街,
覺得幾好行,所以今次再黎。


一定要黎2樓嘅Harrods Gift Shop, 
賣好多Harrods的精品。

上次買左個靚靚英國著名地標手機殼,
可惜今期冇咩靚嘅殼,
於是就揀左雲石iPhone case啦,£12。


仲係G樓買左Tom Ford的唇膏,£40,
呢隻色係22號Forbidden Pink,
實物比圖粉色好多。

係英國買滿£20就可以退稅,
我地係Harrods總共買左£64,
可以退到£4.3,退稅後係£59.7。


之後再去多次Oxford Street行街,
主要係去平價連鎖服裝店Primark買衫,
就冇特別影相啦。





之後我地就返酒店拎行李,
然後就去St Pancras International國際火車站Euro Star火車去荷蘭阿姆斯特丹
我地會搭5:16pm的火車,
然後預計係10:11pm到達阿姆斯特丹
車費係£40。

Euro Star要注意嘅野可以睇返呢篇blog
重點大家要記得早起碼半個鐘就黎搭火車, 
因為超級多人排隊上火車, 
而且仲要過海關&安檢添呀!

我地臨上Euro Star前係Pret A Manger買左啲野食,
由左上開始,Five Berry Bowl,£1.99,
Best Ever BLT,£3.45,我好鍾意食Pret A Manger嘅三文治!
Tropical Bircher,£2.99,
Falafel Avocado & Chipotle Flat Bread,£4.19。


架火車會去Brussels 比利時布魯塞爾,
再去Rotterdam 荷蘭鹿特丹,
最後先到Amsterdam 荷蘭阿姆斯特丹


搭左4個鐘火車終於到左Amsterdam阿姆斯特丹啦,
阿姆斯特丹比倫敦快一個鐘架。

當時已經10點幾,
我地係荷蘭好常見嘅超市Albert Heijn買啲嘢食先。

我地買左呢盒Couscous Falafel,
Falafel係左上角嘅油炸鷹嘴豆餅,
Couscous係古斯米,
係非洲西北部份-馬格里布嘅菜式。


仲買左呢盒Avocado Gerookte Kip,
牛油果煙雞肉沙律,
旅行要食多啲菜!



阿姆斯特丹係荷蘭的首都,
有「北方威尼斯」之稱,
因為阿姆斯特丹四圍都係運河。


話說一離開阿姆斯特丹中央車站Amsterdam Centraal Station,
就嗅到大麻嘅味,
原來有人就係正火車嘅門口食大麻!

吸食大麻其實係荷蘭仲係非法嘅,但係就唔會受到刑事懲罰,
但只可以係coffeeshop(大麻咖啡店)度買同食大麻架炸。



我地離開左火車站就拖住喼去酒店啦。


已經10點幾,
我地拿拿聲去酒店check in啦。




呢個咁窄嘅門口就係我地今晚住嘅酒店啦,
我地會係呢間Hotel The Exchange住4晚,
之後會有篇blog詳細介紹一下。




旅遊日期:2019年5月11日- 2019年5月20日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================


  • Share:

You Might Also Like

0 comments