西歐五國星馬畢業遊 Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)

By 曳豬到爆炸 - 12月 04, 2018


想睇番西歐五國星馬畢業遊的行程,請睇行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)

~今日的行程~
5月26日:比薩斜塔 Leaning Tower of Pisa -> 午:Il Peperoncino (意大利菜) -> 五漁村 Cinque Terre -> Manarola (馬納羅拉) -> Monterosso (蒙泰羅索) -> 晚:Caffe' L'Angolo -> 洗衫

我地今日首先去比薩斜塔
然後去五漁村
網上聽人講左個慳錢方法
就係直接買佛羅倫斯五漁村的火車票,
因為佛羅倫斯去五漁村係經過比薩斜塔,
其次去五漁村的火車係Regional(不劃位),
張火車飛由揀左去程的時間開始計有效4個鐘,
所以除左坐預先揀左的班次外,仲可以坐其他相同路線的班次添 (詳細內容)。


實際係慳左幾多呢?以2018年11月9日的Regional飛價錢為例:
1.正常方法:Firenze S. M. Novella 去 Pisa S. Rossore €8.6 +Pisa S. Rossore 去 La Spezia Centrale €13.8 = €22.4
2. 慳錢法:Firenze S. M. Novella 去 La Spezia Centrale €13.8
所以慳錢法係慳左€8.6架!

比薩斜塔最近的火車站係 Pisa S. Rossore
但我地揀左距離比薩斜塔遠d 的Pisa Central Station落車,
呢個站雖然遠d 但沿經好多店鋪&餐廳,
我地就諗住慢慢行去比薩斜塔,行下街諗定一陣lunch食乜野。
由Firenze S. M. Novella 搭去Pisa Central Station大約為1小時10分鐘,
11點零我地終於黎到比薩Pisa啦。

紅色線係出發去比薩斜塔,
藍色線係離開的路線,
Pisa S. Rossore站最後個段路要兜大圈先去到個入口。

Pisa Central Station比Pisa S. Rossore離比薩斜塔遠7分鐘路程左右,
但沿途多野睇D。
聖斯德望騎士團教堂 Santo Stefano dei Cavalieri
騎士宮 Palazzo della Carovana
最初係聖斯德望騎士團的總部,
而家用左黎做比薩高等師範學校Scuola Normale Superiore di Pisa。
我地終於行到黎奇蹟廣場Piazza dei Miracoli
最出名的比薩斜塔Leaning Tower of Pisa、比薩主教座堂Pisa Cathedral、聖若望洗禮堂Pisa Baptistery就係呢度啦。
終於見到比薩斜塔的真身啦,
呢度仲有馬車比人租黎坐添。

比薩斜塔其實係一個鐘樓黎架,
係1372年建成,
當初的設計係想垂直起個鐘樓出黎,
但係工程開始之後無耐就因為地基唔平衡同埋土層鬆軟而傾斜左。
就係因為傾斜的問題,興建的工程暫停左2次好長的時間,
由1173年開始興建,最後係200年後終於起好,
目前係傾斜左3.97度。
比薩主教座堂前面係Putti Fountain
左面的聖若望洗禮堂
係1363年建成,
係意大利最大的洗禮堂,
由於呢度的地基唔平穩,所以聖若望洗禮堂都向住主教座堂輕微傾斜左0.6度。

右面的比薩主教座堂修葺緊,
佢係1092年建成,
係知名的羅曼式建築物。
係1990年比薩斜塔曾經被錄得傾斜5.5度,
之後的維修工程令傾斜度降低至3.97度。
黎到比薩斜塔只有一個任務,
就係同座塔瘋狂影相!
為左打卡可以去到幾盡?
前一張相我就企左係男友坐緊個碌柱上。
行近D遊客多左好多。
再行近少少影先。
比薩斜塔的close-up,係咪有種壓迫感呢?
相傳係比薩出世的物理學家伽利略曾經係比薩斜塔做過自由落體Free Fall的實驗,
佢發現左兩個唔同重量的波係相同的高度同時扔下,兩個波係會同時落地。
係比薩斜塔下影的效果都唔錯喎。

影完相我地就去醫醫肚先。
我地揀左呢間意大利餐廳 Il Peperoncino食午餐,
地址:Via Santa Maria 95, 56126, Pisa, Italy。
Menu,
雖然餐廳有個辣椒,但我地叫D野都唔辣架。
黎到歐洲D餐廳都好興有室外座位,
而且室外座位比室內更受歡迎,
所以我地都試下坐下室外啦。
男友叫左支可樂 €2.5。
我就叫左支意大利牌子Baladin的Open White啤酒 €5.5。
當時12點半,大陽正猛烈。
首先黎左個前菜Antipasto Toscano €6,
有4塊意式多士bruschetta,
其中兩塊上面放左蕃茄粒,
有一塊上面放左烤左的菜,
最後一塊放左塊Lardo di Colonnata,
Lardo di Colonnata係一種係雲石造的容器入面醃製的肥豬肉,
點解用雲石的容器黎醃豬肉咁高級呢?因為Colonnata呢個地方(位於比薩上少少的)係出名於開採一種Carrara marble的雲石架。
主菜叫左碟Tagliatelle Funghi Porcini e Salsiccia €9.5,
蕃茄醬蘑菇意大利腸闊條麵。
黎到比薩緊係叫番個Pizza啦,
點知上菜個陣個Pizza同我地食開的樣好唔同,
佢個樣成個麵包版的餃子咁,
其實呢款Pizze叫Calzone €8,
係源自於拿坡利Napoli,
餡入面有蕃茄、Mozzarella芝士、煮熟左的火腿、蘑菇,
Calzone通常都係外賣店度賣,
因為個Pizza夾埋左好方便去食。

餐廳每人會收€1.5的服務費,
總共食左€34.5。

我地食完就行去Pisa S. Rossore火車站搭車出發去五漁村,
所以我地又再經過比薩斜塔、比薩主教座堂&聖若望洗禮堂啦。


=========================

去五漁村首先要搭去La Spezia Centrale呢個站,
Pisa S. RossoreLa Spezia Centrale大約要1個鐘15分鐘。
(我地由Firenze S. M. Novella 去 La Spezia Centrale的車飛買左 €13.5)

五漁村Cinque Terre顧名思義係有五條村落,
分別係Riomaggiore (里奧馬焦雷)、Manarola (馬納羅拉)、Corniglia (科爾尼利亞)、Vernazza(韋爾納紮)、Monterosso (蒙泰羅索),
呢五條村都係依山而建,
D屋都係五顏六色架!

La Spezia Centrale站有條火車線係for五漁村,
除左La Spezia站外,條線有6個站,分別係Riomaggiore -> Manarola -> Corniglia -> Vernazza -> Monterosso -> Levanto,
車站的時間表可以睇呢個網址
而我地因為時間有限,剩係去左兩條村:Manarola & Monterosso
我地係五漁村又用左頭先介紹過的慳錢法
買La Spezia去Monterosso的Regional車飛 €4,
去左Manarola先,然後用同一張車飛搭去Monterosso。

火車沿路的大海景真係好靚。


接近3點50分,我地終於黎到Manarola
Manarola係五漁村中最受歡迎的一條村,
因為d彩色屋集中哂係山谷度,
d遊客多到離開火車後,係月台迫左好耐先出到去,
Manarola真係多人到好似長洲咁!

我地就沿住D人行去海邊啦。
係海邊的石上,
有唔少人係度玩下水。
我地就沿住呢個方向往山邊繼續行。
行到咁上下望番轉頭就會見到依山而建的彩色小屋啦。

再行遠少少可以望哂所有的屋仔。
黎一個close-up。
當時又曬又多人,
於是我地就去左呢間Gelateria 5 Terre買雪糕食,
地址:Via Antonio Discovolo 248 | Via Birolli 74, 19017 Manarola, Italy
除左有Gelato意式雪糕外,仲有Sorbet雪葩 ,€3.5。


我地食完雪糕,行下D手信鋪就搭火車去Monterosso啦。
一出Monterosso火車站就係一條好長的沙灘,
沙灘旁邊有個市集,
Monterosso係面積最大的村落,
所以無Manarola咁逼咁難行。

Monterosso盛產檸檬,
所以呢度D鋪頭賣勁多檸檬的產品,
而我就對Mojito最有興趣,
見到呢間Gelateria La Scogliera有Mojito就買杯黎飲啦,
地址:Via Fegina 20, 19016 Monterosso al Mare, Italy。
Mojito係傳統的古巴雞尾酒 €6,
用白冧酒、青檸、薄荷葉、梳打水&糖去溝出黎。
一路飲住Mojito一路欣賞呢個咁靚的沙灘啦,
呢度D水清到可以隱約見到底,
而且好神奇地完全無海水味。

好多人係度曬緊大陽呀。
時間有限我地就唔落沙灘玩啦。
我地周圍行下Monterosso的鋪頭仔。

呢度D屋色彩繽紛令人的心情都特別好。
呢間屋的入口好特別呀。


我地hea左陣大約6點就走啦
因為返番去佛羅倫斯要成3個鐘的車程!
我地仲要趕住番去今晚洗衫添。
回程的時候用唔到慳錢法
因為La Spezia Centrale直接去Firenze S. M. Novella 的車飛都賣哂,
我地要係Pisa Centrale轉車,
首先用La Spezia Centrale去Pisa Centrale的車飛 €7.5,
然後轉車,另一張車飛係Pisa Centrale去Firenze S. M. Novella €8.4。

=========================

返酒店拎完衫都接近9點半,
而Google話洗衫鋪10點就收!
我地為左洗到衫兼食到飯,
就拿拿淋係酒店附近的呢間Caffe' L'Angolo買外賣食,
地址:Via Della Scala 42 Rosso, Florence, Italy。
餐廳的門口。
間餐廳竟然有老虎機比人玩,
係等外賣期間,男友拎左€1去玩,但極速咁輸左!
我地買左3兜沙律粉,
呢兜€8。
呢兩兜各€5,
價錢唔係好平,
洗緊衫期間唔知係邊度食,唯有係洗衣鋪度開餐。
我地係呢間Express Wash洗衫,
地址:Via Sant'Antonino, 6/8, 50123 Firenze FI, Italy。
洗衣鋪入面有唱散銀機。
D細機 €3,大機 €6,
細機永遠都係比人用緊,
我地唯有用大機啦,
洗衣粉就用我地係法國用剩的
食完野係出面行左陣,
當時差唔多10點都無乜野好行啦,
就係洗衣鋪玩下電話,
洗衣鋪提供免費WiFi比客人連接,
但係個WiFi密碼會唔會貼得太遠呢?
然後我地就用相機影低佢放大黎睇,
發現個WiFi密碼好似點數卡d序號咁複雜,
用呢個wifi除左視力要良好之餘,
專注力都非常重要!
因為對眼一唔流神就唔知打到去邊啦,
間洗衣鋪其實係用心良苦,
因為洗衫要等40分鐘,
等我地慢慢入WiFi密碼kill下time。
最後就乾衣啦,
我地乾左兩轉 €2,
係酒店再晾乾埋佢。
我地搞掂完都10點半啦,
好彩間洗衣鋪無趕我地走。

洗完衫就返酒店休息,
聽日出發去威尼斯!

旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)
Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments