西歐五國星馬畢業遊 Day21 (點係香港機場hea遊4個鐘,新加坡酒店篇,Fragrance Hotel - Crystal)

By 曳豬到爆炸 - 4月 07, 2019


~今日的行程~
6月3日:Plaza Premium Lounge 沖涼 -> 搭飛機去新加坡  -> 住:Fragrance Hotel - Crystal

想睇番西歐五國星馬畢業遊的行程,請睇行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)

上篇blog講到我地係蘇黎世機場搭瑞士航空番香港
我地會係香港逗留4個鐘,
然後飛去新加坡展開星馬7日之旅啦!

呢4個鐘頭做d咩呢?
當時大約5:00pm,首先屋企人會黎機場接我地機,
我地將歐洲的戰利品 & 秋冬衫交比屋企人拎番屋企先,
咁我地個喼就輕左好多&多左好多位,可以繼續去新加坡&馬來西亞買野啦,哈哈。



其次,搭左成12個鐘長途機,
緊係去沖番個靚涼,換件衫先啦,
因為我地有國泰航空尊尚信用卡
可以入去環亞機場貴賓候機室 Plaza Premium Lounge免費享用入面的沖涼服務!(按我申請)


我地去的係T2的Arrivals Lounge
因為想沖完涼可以放番d臭衫入喼先check in!
有毛巾。
有馬桶&墊地下的毛巾。
有牙刷、牙膏、浴帽、化妝綿、綿花棒 & 梳,
用品好齊全。
有風筒。
搭完十幾個鐘機有得沖涼,簡直係重生呀!

=========================

之後我地就check in 寄存行李,
再去閘入面的Plaza Premium Lounge hea到夠鐘就上機。

好似係第一次係單位數字的閘口登機呀!
原本8:25pm,delay到9:45pm。


終於都上機啦,
我地係搭國泰去新加坡,
呢架機感覺好舊式呀,個mon好細。
機型係波音777-300。
個座位有舊軟墊。

個seat beat都零捨大舊,
我地隻公仔都有佢自己的位坐呀。
係香港逗留短短的4個鐘,
又要講bye bye啦。
起飛之後,空姐就派發花生比我地食。
之後就有飛機餐啦。
除左係Lounge有食左少少野之外,
我地今日3餐都係食飛機餐!
哈根大師雪糕。

=========================

去到新加坡都凌晨1點幾,
我地唯有搭的士去酒店,
搭左3個字就番到酒店,
原本跳標係SGD$14,
凌晨要加多50%車費SGD$7,
機場出發要另外加SGD$13,
總共要比SGD$24!

我地book左間普普通通的酒店住一晚就算,
叫做Fragrance Hotel - Crystal
中文係飛龍酒店 - 水晶
地址:50 Lorong 18 Geylang, Singapore, 398824 Singapore,
Uber司機見我地去呢個地方,
就提醒我地話呢間酒店附近係紅燈區,
治安唔係咁好,叫我地夜晚唔好出去!
所以大家都唔好book呢一區的酒店啦。

酒店門口,我地第2日check out影的。

我地入住的日期係3/6-4/6,
房型係Superior Room,
包免費Wi-Fi,
價錢連稅扣埋優惠碼係HK$367.23 一晚。

一入門口的右手面係張凳,
上面有d衣架比人掛衫,
好適合比人掛d衫係度晾乾。

睡床的位置,
左面有個梳妝台,
風筒放左係呢度好方便比人坐係度吹頭。
浴室門口的旁邊有個茶几,
有兩支水、茶包、咖啡,
通常呢d廉價酒店都會用Lipton茶包,
但呢間竟然會用Dilmah茶包,有驚喜!

浴室有提供牙刷、浴帽,
但只有沖涼+洗頭二合一的清潔液,
我地都係用番歐遊係酒店拎的淋浴露、洗頭水啦。

總括黎講,
三百幾蚊一晚的酒店黎講的質素係非常唔錯,
房間都夠大同四正,
唯獨是酒店位置唔太安全,
大家住呢間酒店的話都唔好太夜出入。


聽日我地就會搬去近Orchard Road的酒店啦。

旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================


其他文章:
《西歐五國星馬畢業遊》
行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)
Day21 (點係香港機場hea遊4個鐘,新加坡酒店篇,Fragrance Hotel - Crystal)
Day22 (新加坡酒店篇,Four Seasons Hotel Singapore,Grandma's新加坡菜,三巡海南雞)
Day23 (聖淘沙,3D影相館,4D探險樂園,高速斜坡滑車,空中吊椅,亞洲最南點)
Day24 (新加坡,Garden by the Bay,天天海南雞飯,小印度,哈芝巷)

Day25 (樟宜機場退稅,馬印航空去吉隆坡,亞羅街,Shangri-La酒店分享)
Day26 (Berjaya Times Square室內樂園,雙子塔,新峰肉骨茶)
Day27 (吉隆坡影相打卡必去Kuala Lumpur City Gallery,茨廠街,保記沙河粉)
Day28 (吉隆坡馬印航空番香港,退稅,吉隆坡Plaza Premium Lounge)


《去新加坡嘆》
去新加坡嘆 之 Day1a (樟宜機場,電話卡,兌錢)
去新加坡嘆 之 Day1b (聖淘沙,環球影城,Vivo City)
去新加坡嘆 之 Day2 (金沙購物中心,ION Orchard,牛車水,Maxwell Food Centre)
去新加坡嘆 之 Day3 (Merlion,牛車水寄明信片,Garden by the Bay,機場shopping)
去新加坡嘆 之 住宿篇 (Marina Bay Sands,無邊際泳池)
去新加坡嘆 之 住宿篇 (Ritz-carlton Millenia)

新加坡新地標 - Jewel 星耀樟宜+全世界機場內最高的瀡滑梯

  • Share:

You Might Also Like

0 comments