去首爾玩 酒店篇 (東大門,KY-Heritage Hotel Dongdaemun)

By 曳豬到爆炸 - 9月 06, 2019


我地係首爾呢四晚都係住係同一間酒店。

呢間酒店位於東大門的KY-Heritage Hotel Dongdaemun
而家已經改左名做Sotetsu Hotels The Splaisir Seoul Dongdaemun
入住的日期係30/12-3/1,
房型係Standard Room,
價錢連稅係HK$3208.54 四晚,即係HK$802.135 一晚。
地址:226 Jangchungdan-ro, Gwanghui-dong, Jung-gu, Seoul, South Korea
韓文地址:서울시 중구 장충단로 226, 서울, 대한민국



間酒店都好高,
最高係20樓。

我地揀呢間酒店的原因係位於熱鬧的東大門
位置就係東大門歷史文化公園地鐵站隔離,
附近有東大門設計廣場DDP、好多批貨市場&商場。

我地間酒店房係3樓,
係Guest Room入面最底個層呀。


走廊的設計都幾型格feel。

帶大家參觀我地間房啦。

一入房左面就係浴室。

對住浴室的門口有塊全身鏡。

浴室無浴缸,
只有淋浴的位置。

牙膏牙刷都有提供。

睡房的空間都唔細。

床的左面有張梳化,
仲有張書枱。

當時我地入左房一陣,
就有個後生高大的Oppa送左盤芝士拼盤&一支紅酒入黎房。
除左最左個隻Blue cheese之外,
其餘四款都好好味,
我地實在食唔慣咁濃的Blue cheese。

有部電視仔,
左邊係衣櫃。

有拖鞋&浴袍提供。

窗外的景色。
雖然我地住係三樓,
但感覺都唔會太低層。

有礦泉水提供添。

總括黎講,呢間酒店的位置鄰近地鐵係非常方便,
酒店都好舒適,
最喜出望外係酒店送左支紅酒&一盤芝士,
好有係酒店嘆的感覺,
另外高大的oppa都加左d分,哈哈!




旅遊日期:2017年12月30日- 2018年1月3日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments