去澳洲玩 開恩茲篇 Day7 (飲左一公升河水嘅激流體驗,真人版Mario Party河川生存戰?)

By 曳豬到爆炸 - 3月 16, 2022

~今日的行程~
3月9日:Tully River塔利河Rafting激流體驗 -> Cairns Night Markets -> 晚:Vivaldis Restaurant Cairns (澳洲菜)

我地今日會去Tully River塔利河度玩激流,
Tully River位於Cairns嘅南面,離Cairns市中心大約2個鐘車程嘅距離,
佢係被譽為澳洲同紐西蘭中最好嘅激流河流之一。


大家可能唔知激流係咩嘅一種水上活動,
激流,英文係Whitewater rafting
其實就好似 Nintendo Switch遊戲《Super Mario Party》入面河川生存戰咁嘅划艇遊戲,
呢個運動係坐係橡皮艇上面,係河流的上游同隊員合力划到河流的下游。
激流呢個運動係好刺激架,
因為水流有時會好急,而且划艇時會遇到一啲石頭的障礙物。

我地旅行前係Klook book左呢個凱恩斯激流體驗
當時有半日同全日兩個選擇,
見網民都係推介玩全日嘅激流,
所以我地都book左塔利河全日漂流,
扣除優惠碼,當時的價錢係HKD1086.15一個人。



朝早6:30am,旅遊巴就會係酒店接我地去Tully River Gorge 塔利河上游嘅峽谷,
真係一日比一日早出發呀。
一上車我地就補眠,
訓下醒下見到窗外有個香蕉田(應該係),
啲香蕉都用膠袋包住。





我地預先著定泳衣係入面,
出面著T-shirt同短褲(著沙灘褲會更好),
鞋要防水,我地帶左之前去馬爾代夫著嘅水上運動鞋黎換,
可以著綁帶拖鞋,但易甩嘅人字拖就唔可以著,
如果著左人字拖去都可以比錢租鞋著架。
另外我地仲帶左毛巾同替換嘅衣服,呢d物品就會寄存係旅遊巴上面,玩完激流用嘅。

之後我地就會著大會提供的救生衣同頭盔,
電話同隨身用品(e.g.防曬)就會放係大會嘅防水袋度比大會保管。
成個激流只係得lunch有個break比你補查防曬,
所以大家唔洗帶咁多野去玩激流。

每人會拎住一枝槳,
教練都會guide住我地要點樣用枝槳去控制個橡皮艇。


我地準備出發啦!
架橡皮艇總共有8個人,
包括一位來自紐西蘭嘅教練,
三位日本女大學生,
一對來自南澳洲嘅亞洲情侶,
同埋我同安迪啦。

激流嘅途中教練都會提我地邊個位有攝影師影緊相位。



每逢一落斜坡,
架橡皮艇都會入水!


好似得黃色衫嘅教練冇入到水!


由於呢度係河流,
所以d水一啲都唔咸架。


大家都濕X哂lol。


玩激流都可以欣賞埋河流周圍嘅熱帶雨林的壯麗景色,
Tully Gorge National Park的熱帶雨林係被列入世界遺產名錄架。
係呢度教練都會故意反船,
比我地試下跌落河嘅感覺&游下個河。



被我捕捉到個影相位。


上一秒我仲yeah緊擺pose,
下一秒我地就飲哂水啦lol。


基本上船頭係最快入水,而且係飲最多水,
辛苦哂坐船頭嘅安迪啦XD。


終於都上返水面。


但好快又有個浪冚過黎啦。


當過左一個浪之後,
就有一個大斜坡等住我地啦。


我個樣已經好驚咁!
後面兩個日本妹仲好興奮咁。


一秒後,個浪冚過黎啦。


再次被水淹沒了!


呢張係全組員大合照。
話說當時好興韓國oppa嘅比心手勢,
激流嘅時候一遇到其他船,
啲鬼仔都好鍾意做韓國比心手勢。




我地大約9:30am開始激流,
大約12點就係午餐的時候啦,
喺係河邊熱帶雨林中嘅一個類似涼亭的位置食野,
澳洲嘅tour通常午餐都係自助嘅形式,
而我地今次係食漢堡包,
會有哂d包、漢堡扒、蕃茄、醬等等,
然後自己夾想食嘅配料,整成一個漢堡包。


呢part河流有勁多石,
冇乜位比橡皮艇過,
唔知我地可唔可以順利划過去呢?
(發現攝影師冇影到我地過呢d石嘅過程lol)


最後我地都成功地又好狼狽咁過哂d石陣。


過完石陣,又有一個大斜坡等緊我地!


臨飲水之前影返張yeah嘅相先。


我已經掩飾唔到恐懼的樣啦。


要準備衝過去d浪度啦!


架船係45度角咁插落去咁。


今次d浪嘅衝突力好似係最勁!


有d活動攝影師係影唔到嘅,
激流途中會經過一個好高的大石(比圖中最高個舊高),
教練叫我地爬上舊大石再跳落水。
當時個對澳洲情侶決定唔玩,
安迪見到舊石咁高就想放棄,
點知船上個三位日本妹都好興奮要去玩,
我就唔執輸拉埋安迪去挑戰!

上到去石上懸崖到三位日本妹諗都唔諗就跳左落水(好勁!)
今次呢個跳水同day5玩笨豬跳嘅感覺都好似,
雖然笨豬跳係高好多,
但而家跳水係冇乜安全措施,
感覺同樣恐怖。
我上到懸崖硬著頭皮就跳落水,
感覺好刺激!
然後到安迪跳啦,
佢猶豫左幾秒,
最後都跳左落黎!
我地bucket list又完成左一個成就啦!

另外激流嘅尾聲,
教練帶我地划去一條比較隱蔽嘅河流分支,
佢叫我地試下d河水,
d河水係好清甜架!



除左玩緊激流嘅相之外,
攝影師仲影左d小動物!
呢隻蜘蛛係食lunch的地方發現嘅。




係岸邊發現有條好大條嘅魚。



呢條蛇我地就見唔到,
大會發現到條蛇之後,
都叫我地唔好划去某個位置。




玩完激流之後,有更衣室比人換衫,
不過更衣室入面就冇間格,
尊重私隱嘅人要留意啦。

換完衫之後我地仲一齊影左張合照添。

攝影師影我地呢組船嘅相,印象中係大約AUD$54,
可以一個組員買左相之後,大家自己互share返d相,d相都係digital嘅。
買相呢度都有個小插曲!
原本澳洲情侶買完相想除返7個人嘅價錢,
我地都同意除以7,因為我地有7個人嘛,
然後日本妹們竟然提議除以3,因為我地有3班人,
我地同澳洲情侶都O左咀,
除3黎講對日本妹們係著數d,因為佢地有3個人,會平過2人再攤分,
見佢地係大學生同咁醒目,我地都妥協啦。





我地返到酒店休息一陣就出黎行下啦,
黎左遊客都會行嘅Cairns Night Markets
地址:4-60 Abbott Street Cairns Through to 71-75 The Esplanade opposite the Lagoon


入面有好多鋪頭仔,
係一個買手信嘅地方。


行到最入係一個food court,
有間中國自助餐,其實就好似而家香港各區都有嘅兩餸飯外賣。


有好多座位比人坐。



呢度嘅餐廳都係亞洲菜為主。






呢個trip嘅最後一晚,我地梗係唔會食food court咁頹啦,
黎左Mantra Esplanade酒店入面的Vivaldis Restaurant Cairns餐廳。
地址:Level 1 53/57 The Esplanade, Cairns


我地揀左室外露台的位置坐。


玩完激流化返個妝,頭又係懶得set就出左黎。


我叫左開恩茲本地啤酒Great Northern Brewing Co.


前菜叫左Gratineed Green Lipped Mussels, Macadamia, Leek, Pernod,AUD$19,
法式焗紐西蘭綠唇青口,
呢種焗青口嘅煮法又幾好食。


主菜我叫左Kangaroo loin cooked rare on roasted capsicum and sweet potato mash, jus and chilli jam,AUD$39,
之前係墨爾本試過一次袋鼠肉覺得好普通,
今次黎開恩茲比多次機會佢,
我呢碟係一成熟rare嘅袋鼠肉,
伴碟有燒番椒、蕃薯蓉、辣椒醬。
我覺得始終都係牛肉好食好多。



安迪叫左Prime Black Angus fillet of beef on rocket with creamy mash potato and a rich red wine jus,
AUD$41,
係頂級黑安格斯牛腰肉,伴碟有火箭菜、薯蓉、紅酒汁。


最後我地叫左碟甜品,
Mango and lime cheesecake with creme anglaise and mango lime coulis,AUD$15,
係芒果青檸芝士蛋糕,側邊淋左英式蛋奶醬。

《去澳洲玩》又接近尾聲,我地聽日就返香港啦。






旅遊日期:2019年3月3日- 2019年3月10日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================



  • Share:

You Might Also Like

0 comments