西歐五國星馬畢業遊 Day26 (Berjaya Times Square室內樂園,雙子塔,新峰肉骨茶)

By 曳豬到爆炸 - 5月 20, 2019


~今日的行程~
6月8日:午:新峰肉骨茶-> Berjaya Times Square Theme Park -> Suria KLCC 行街 -> 晚:Ben's -> Petronas Twin Towers 雙子塔

今日的行程都係好休閒,
訓到11點半先起身出去!




吉隆坡的交通好唔方便,
所以我地又係搭Uber黎呢間新峰肉骨茶 Sun Fong Bak Kut Teh,
而且有promo,呢程Uber係免費。
蝦米蔥油豆腐,MYR$12。
肉骨茶(正宗空煲),兩人的份量,MYR$31。
泰果香椰,即係椰青,MYR$8。
我地想健康d,所以嗌左碟青龍菜,MYR$18,
Google一下,原來青龍菜係馬來西亞獨有的菜,
係一位叫做Lau Kuan的科學家係怡保的金馬倫高原培植出黎的菜,
標榜有機,唔用養藥。
叫左杯冬瓜羅漢果,MYR$4.5,
入面多好料呀。

價錢未加上6%的稅,稅後總共食左MYR$81.75。

=========================

之後我地就行去Berjaya Times Square 成功時代廣場
廣場的5-8樓係一個室內的主題樂園 - Berjaya Times Square Theme Park,
佢係亞洲第二大的室內的主題樂園,
當時的成人入場費係MYR$51,
基本上d機動遊戲都係任玩的。

呢度有locker提供,
d野大件&貴重的野可以鎖入去,
MYR$5按金,最後可以拎番的。
由於放左相機入去,
之後都係用手機影相,質素會麻麻地。
除左入場費之外,
要比MYR$10買呢張eLoad Card,
入面有MYR$5係按金黎,
另外個MYR$5係比你用黎玩收費遊戲,
按金同用剩的錢都可以退架,
亦都可以隨時入錢落去玩更多收費遊戲。

個樂園主要有兩個區域,
1. 位於5樓的Galaxy Station,適合13歲以上的人玩。
2. 位於7樓的Fantasy Garden,適合一家大細玩。
我地就緊係去Galaxy Station啦。

首先就玩呢個DNA Mixer
望落普普通通咁,
就玩黎打下底先。

玩完先發現呢個DNA Mixer係轉到頭都暈,
尤其係佢倒轉個人的時候停留左一陣,
令到個腦充血,
又向前向後咁轉,
轉極都未轉完!

估唔到我地一黎就玩左個咁勁的機動遊戲,
係場內會keep住聽到呢個DNA Mixer傳黎的尖叫聲。
男友玩完呢隻game,個頭唔係好舒服,
佢休息左一陣先玩到其他機動遊戲呀。
之後我地就玩呢個Spinning Orbit
見佢好慢咁自轉+圍住個柱轉上去,
又好慢咁轉番落黎,
以為無乜野啦,
點知升到上去30米高停係度轉,
都有少少畏高的感覺。
之後就玩Dizzy Izzy
個機動遊戲好似八爪魚咁,
一個爪carry 4架雙人位,
轉個陣個座位會大約45度咁斜,
速度都幾快地自轉+團住八爪魚轉,
都OK刺激的。
photo from http://berjayatimessquarethemeparkkl.com/galaxy-station/
呢個Ooorts’ Express係其他樂園都好常見的機動遊的黎,
但覺得呢度的好似特別轉得快!

之後就玩呢個自費遊戲,
好似係MYR$4,
只可以單手捉住牛上面條繩,
另一隻手唔可以捉住其他野,
如果能夠係指定秒數內唔跌落黎,就會有獎品,
總共有3次機會。
男友話比想像中難玩好多,
當然佢最後係無贏到任何獎品。
呢度有幾個自費的4D/5D遊戲。
我地比呢個EXO 360 SIMULATOR吸引左,
價錢係MYR$20一個人,
可以兩個人一齊玩,
佢個座位真係有幾下會360度倒轉架。

photo from https://www.instagram.com/berjayatimessquarethemeparkkl/
之後我地就玩呢個Supersonic Odyssey,
令我諗起西九龍中心以前的室內過山車。

photo from https://www.instagram.com/berjayatimessquarethemeparkkl/
原來佢係亞太地區最長(會多次倒轉)的過山車,
佢800米長,時速高達每小時80公里。

photo from https://www.instagram.com/berjayatimessquarethemeparkkl/
呢個Supersonic Odyssey係幾刺激,
我地最後一連玩左兩次!(唔少遊客都會!)

photo from http://berjayatimessquarethemeparkkl.com/galaxy-station/
之後我地就玩呢個Robo Crash撞撞車,
撞下撞下都幾過癮。

=========================

離開左Berjaya Times Square Theme Park之後,
我地就行下呢個Berjaya Times Square 成功時代廣場。
見到便利店有KitKat的雪糕,MYR$2.7,
於是就買黎試下。
覺得杯普通雪糕。

成功時代廣場其實都似大型版的西九龍中心,
都係d小店多。
Btw 條樓梯行過會有琴聲架。

之後我地就去左商場間超級市場Hero Market買手信零食!
地址:LG Floor, Berjaya Times Square, 1, Jalan Imbi, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia。
  • 阿波羅的朱古力威化餅,MYR$4,見佢個包裝懷舊所以買(屋企人都話以前的包裝都係咁),但係由於個包裝好易外露到塊餅,一但包野開左,d威化餅就好快淋哂!


  • 然後買左馬來西亞的牌子Beryl's的朱古力,Fruity Dark Chocolate With Jackfruit Filling,MYR$5.9,Jackfruit係大樹菠蘿,見好少大樹菠蘿味的朱古力,緊係要買黎試下啦。

  • Fruity Dark Chocolate With Mango Filling,MYR$5.9,男友鐘意芒果,佢就買左芒果味啦。

  • 左上個包係好達魚肉豆餅,黎馬來西亞必買的零食,淡淡魚味+豆味的脆片,MYR$1.8,超級平!
  • 中間黃色包裝個個Chips More係的我童年回憶,MYR$3.39,小學個陣好鍾意佢地的朱古力曲奇,佢比香港常見藍色包裝的Chips Ahoy好食好多。唔知點解由十幾年前開始,香港超市就唔再賣Chip More啦!
  • Twisties栗米條亦都係我童年回憶黎,MYR$1.9一包,又係唔知點解香港超市消失左佢地的蹤影。
  • 馬來西亞牌子Julie's同Hershey's一齊出的Dark Chocolate Cookies,見咁特別就買黎試下,MYR$6.8。

當時廣場的大堂有d展覽。
模擬番舊時的市場攤檔。
d道具好似真的一樣。
令我諗起香港歷史博物館入面的展覽,
馬來西亞同香港舊時的市場攤檔都好相似。

之後我地就搭Uber去雙子塔Petronas Towers下的廣場 - Suria KLCC
因為有promo,呢程Uber都係免費。
坐車途中見到呢棟大廈的燈光反射得好靚,
原來佢係大眾銀行 Public Bank的大廈黎。

=========================


我地黎到雙子塔下的Suria KLCC啦。
入面都係賣名牌子多。

我地又去左叫做Cold Storage的超級市場買手信零食,
地址: Suria KLCC, Jalan Ampang, Kuala Lumpur City Centre, 50450 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia。
  • 又係好達魚肉豆餅,今次見到有12包的獨立包裝的pack,最岩拎黎派比人,MYR$4.76 一pack 。
  • 買左Maggi美極牌Asam Laksa亞參喇沙味的即食麵,MYR$5.77,亞參喇沙個湯底係酸的,我覺得大家值得買黎試下。
  • 又見到馬來西亞牌子Julie's同Hershey's一齊出的產品,呢個係Chocolate Waffles,MYR$8.85。

  • 買左兩條KitKat的朱古力,分別係Cookie & Cream,MYR$2.66,同埋 Peanut Butter味,MYR$2.85。
  • Nhabexims Vacuum Fried Jackfruit Chips 大樹菠蘿乾脆片,MYR$8.49,其實佢係越南出,但見到就想買黎食下。

  • Habbatus Qurma的Dates coated with Black Cumin Seed Oil,MYR$5.99,Date其實係椰棗黎,呢包係查左黑籽油係外層的椰棗。佢的口感好似紅棗,但就甜甜地,佢可以當成代糖,加入去飲品度,仲有止痰止咳的功效。

行完街,我地就去左間叫做Ben's的餐聽食野,
地址:Lot 140, First Floor, Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur。
由於張單已經甩哂色,我地都睇唔番叫左d咩。
呢杯係男友嗌的飲品。
我地兩個都分別叫左唔同的椰漿飯,所以賣相都好似,但配料唔同。
有兩舊肉的呢碟,好明顯就係男友架啦,有雞脾同埋軟殼蟹。
我呢碟就得一舊雞脾。
叫左碟薯格。
仲叫左碟馬來西亞style的沙律。
呢度的環境都好好坐。
呢度有款好岩吹水的card game放係枱度比人傾下計,
叫人唔好掛住玩電話,
拎幾張比大家睇下啦。

間餐廳會收加一服務費,總共食左MYR$140.8,
最後仲比左6張優惠券比我地 (使唔使設計得咁靚呀?!),
可惜我地後日返香港啦。

食完野我地就行下商場出面的KLCC Park

但係個公園10點就會收,我地出到去都開始趕人走啦。
只好近近地影個雙子塔就算啦。
之後我地又係搭Uber番酒店,呢程Uber又係免費!
但當時係10點半,可能係繁忙時間,
等左3個字先有車接單!


旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================


《西歐五國星馬畢業遊》
行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)
Day21 (點係香港機場hea遊4個鐘,新加坡酒店篇,Fragrance Hotel - Crystal)
Day22 (新加坡酒店篇,Four Seasons Hotel Singapore,Grandma's新加坡菜,三巡海南雞)
Day23 (聖淘沙,3D影相館,4D探險樂園,高速斜坡滑車,空中吊椅,亞洲最南點)
Day24 (新加坡,Garden by the Bay,天天海南雞飯,小印度,哈芝巷)

Day25 (樟宜機場退稅,馬印航空去吉隆坡,亞羅街,Shangri-La酒店分享)
Day26 (Berjaya Times Square室內樂園,雙子塔,新峰肉骨茶)
Day27 (吉隆坡影相打卡必去Kuala Lumpur City Gallery,茨廠街,保記沙河粉)
Day28 (吉隆坡馬印航空番香港,退稅,吉隆坡Plaza Premium Lounge)



《去新加坡嘆》
去新加坡嘆 之 Day1a (樟宜機場,電話卡,兌錢)
去新加坡嘆 之 Day1b (聖淘沙,環球影城,Vivo City)
去新加坡嘆 之 Day2 (金沙購物中心,ION Orchard,牛車水,Maxwell Food Centre)
去新加坡嘆 之 Day3 (Merlion,牛車水寄明信片,Garden by the Bay,機場shopping)
去新加坡嘆 之 住宿篇 (Marina Bay Sands,無邊際泳池)
去新加坡嘆 之 住宿篇 (Ritz-carlton Millenia)

新加坡新地標 - Jewel 星耀樟宜+全世界機場內最高的瀡滑梯

  • Share:

You Might Also Like

0 comments