西歐五國星馬畢業遊 Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

By 曳豬到爆炸 - 10月 07, 2018


想睇番西歐五國星馬畢業遊的行程,請睇行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)

~今日的行程~
5月23日:巴黎鐵塔 La Tour Eiffel 睇日景 -> 聖路易島 Île Saint-Louis -> 搭Ryanair飛往羅馬


今日最後一日係巴黎,
我地夜晚會係巴黎的Beauvais AirportRyanair航空飛去羅馬的Ciampino Airport。


我琴晚住的酒店Hôtel La Comtesse係望到巴黎鐵塔,
我地起身影下相就check out啦,
然後放底行李係酒店就打算去巴黎鐵塔下的公園行下啦。

我地諗住午餐就買個包係巴黎鐵塔下野餐,
於是就去左酒店附近的一間麵包鋪叫做Du Pain et Vous
地址:63 Avenue Bosquet, 75007 Paris。


佢側邊寫住Artisan Boulanger Pâtissier,
即係工匠麵包甜品師咁解。

當時係12:30pm,行左10分鐘就黎到巴黎鐵塔下啦,
今日天氣非常好,個天無乜雲。
我地每人買左個麵包,總共€7.3。
坐係巴黎鐵塔下野餐都幾寫意悠閒。
係鐵塔下坐左一個半鐘,
臨走影番張打卡相先。

圖片來源:Google Map
之後我地去左鐵塔附近的郵局寄明信片,
地址:37 Avenue Rapp, 75007 Paris

寄明信片去香港的郵費係每張€1.3,
郵費上無寫上佢的價錢,
而郵費上的人物係象徵住法國的自由女神 - Marianne瑪麗安娜
貼完郵費就張明信片投入郵局外的郵筒,
D郵筒的樣非常低調,
如果唔係係郵局出面,都唔知佢係郵筒呀!
右手面呢個甩哂色的郵筒其實係寫住Province - Etranger
姐係for寄去其他省份&海外,
所以我地就要放明信片去呢個郵筒啦。

=========================

之後我地番酒店拎行李,
然後就出發去聖路易島 Île Saint-Louis
聖路易島係塞納河上面的兩個天然島之一,
島上最出名就係雪糕店,
最出名個兩間分別係Berthillon同埋Amorino

我地搭地鐵去Pont Marie站,
然後要行座橋通去聖路易島。

最出名的Berthillon雪糕店星期一&二休息,
咁岩今日係星期二,
我地無緣試Berthillon雪糕啦。
其實島上有好多間自稱做Berthillon,
但都唔係最出名個間黎,
大家要小心留意呀!
於是我就試呢間都算出名的Amorino雪糕啦,
地址:47 Rue Saint-Louis en l'Île, 75004 Paris
呢間邱比特logo的雪糕店係賣Gelato,
即係意式雪糕,特別之處係d雪糕所含有的空氣比普通雪糕低,
所以雪糕的密度會較高,
口感會綿密d、味道會濃郁d。
甜桶裝雪糕的賣相成朵花咁好靚!
我地買左classique的size €4.7 + 一粒Macaron €1.8 = €6.5,
實際的賣相無menu張圖整得咁靚,
但都幾好食架。

=========================

食完雪糕我地都差唔多夠鐘去巴黎的Beauvais Airport (BVA) ,
我地會搭廉航Ryanair 係9:15pm起飛 ,
11:20pm到達羅馬的Ciampino Airport (CIA)。
張機票每人€32.99
我地每人另加左15kg行李 €18
仲加左巴黎市區去Beauvais Airport 的shuttle車費 €15.9
用信用卡比錢要加payment fee €2.68
兩人加埋總共€136.46,當時匯率係HKD$1146.58,即係每人HKD$573.29

BVA同埋CIA都係細機場黎,專做廉航機的航線。
另外,搭Ryanair記得要預先online checkin,
機場check in係要比€55 airport check-in fee!

此外,當時BVA唔支援mobile boarding pass,
要print張boarding pass出黎上機,
如果唔係就要比€20的boarding card re-issue fee,
一年後的今日BVA已經支援mobile boarding pass,
但部分機場都仲要print張boarding pass,詳細睇呢個網
好似我地咁去長途旅行,
旅行的中途boarding pass先至有,
去邊度搵影印鋪print boarding pass呢?
我地當時係send email叫住緊個間酒店幫手print將boarding pass出黎,
佢地都好樂意幫手,到check out個陣就張boarding pass比我地。

Ryanair的其他收費大家可以去呢個網睇。

我地搭地鐵去Porte Maillot站,
有個出口會寫住Aeroport Beauvais,
就可以去到搭shuttle的地方啦。 
我地到左shuttle的位置會見到隔離有棟Le Palais des Congrès,
佢係大型商場+表演場館+展覽中心,
早到的旅客都可以入去行下。

Shuttle的車程係75分鐘,
架shuttle都幾好坐,
係車上都訓左一陣。
巴黎Beauvais Airport真係好細,
個大堂一眼就望哂。

話說我地係英國的Bicester Village買左唔少野,
而我地每人剩係買左15kg的行李,
所以結果我地係超磅的,
於是我地唯有拎部分行李出黎hand carry。
當時係7:50pm,
我地去左上上圖右手面個間餐廳Le Restaurant du Faubourg買兩個法包食,
兩件加埋係€9.8。
入左禁區之後都差唔多要上機啦,
入面有間duty free的鋪頭,
望兩眼就排隊上機!
起飛前半個鐘,8:45pm就準備上機,
入閘個陣職員都會留意下你的hand carry行李會唔會太大件,
好彩我地都無事!
但有D旅客的行李明顯太大就被人捉啦。

個個都拎一袋二袋的行李上機,
話說架機都幾乎無華人的面孔呀。
巴黎的旅程就完結啦!
我地無買到揀位,
所以我同男友就被隨機分開左坐啦。
架機D座位就麻麻地好坐,
闊度都足夠,
唔滿意的地方係前面無位比人放野!

原本預計11:20pm到達羅馬的Ciampino Airport,
點知10:50pm就已經降落到羅馬啦!
早左半個鐘,非常抵讚!
溫馨提示:法國同意大利係無時差架。

話說男朋友用特區護照,而我係用BNO,
我地過關的時候,
關員望一望我本passport就過得,
而男朋友...關員就首先碌一碌佢本passport,
然後望下部電腦 又望下佢本passport,
等左好耐先放男朋友走 (5分鐘到),
好彩我地當時唔係好趕時間!
Facebook post有詳細的分享。

我地今晚會住機場附近的酒店,
叫做Hotel Palacavicchi
原本我地諗住好似布吉個次咁拖喼行去酒店,
但係睇trip advisor的旅客話周圍都係高速公路 根本係行唔到去,
於是我地就email間酒店問下點去,
酒店就叫我地到左Ciampino Airport就打比佢地,
然後就會有司機黎接我地啦!
而呢個shuttle服務剩係去到凌晨的1:30pm。
Btw,打比酒店個到都雞同鴨講咁,
機場個度無乜商店,
出面就係一個好大的停車場 好多車來來往往,
真係好難講自己的位置,
都係靠自己留意下D車寫D乜,
搵到酒店架shuttle。

張圖第二朝影的
我11:45pm就番到酒店啦,
下一個blog post再詳細review下間酒店啦!


旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)
Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments