西歐五國星馬畢業遊 Day25 (樟宜機場退稅,馬印航空去吉隆坡,亞羅街,Shangri-La酒店分享)

By 曳豬到爆炸 - 5月 08, 2019


~今日的行程~
6月7日:新加坡Plaza Premium Lounge -> 搭馬印航空由新加坡去吉隆坡 -> 午:JP Teres (馬來西亞菜) -> Pavilion Kuala Lumpur 行街 -> 亞羅街 Jalan Alor -> 晚:黃亞華小食店

我地今日會搭馬印航空(Malindo Air)10:10am個班機由新加坡去馬來西亞的吉隆坡
我地今日7點就check out酒店,
然後call UberFour Season Singapore搭去新加坡樟宜機場
總共搭左SGD$19.9。
7:50am黎到樟宜機場啦,
我地係馬印航空寄存左行李之後就去退稅。

閘外(未過departure immigration)/閘內(過左departure immigration)都可以退稅架,
如果你想將退稅的產品拎去寄存行李,
咁你就要退左稅先,
先至拎去寄存行李啦,
因為退稅的時候,有機會要檢查退稅的產品架。

只要你係有Tax Free logo的店鋪買滿SGD$100,就可以退稅架啦,
退稅的步驟都好簡單:

  1. 準備你的護照、航班資料、退稅的產品、購買的收據、買野個張信用卡。
  2. 係eTRS kiosk 自助退稅機申請退稅。
  3. 退稅唔成功的話,就要去Customs Inspection counter比職員check你退稅的產品。
  4. 退稅成功的話,就可以揀拎錢的方式。揀退現金就要去閘內的Central Refund Counter度拎錢,揀退係信用卡的話,10日內就會收到錢架啦。
詳細資料可以睇呢個網


我地係Sephora買左SGD$122野,
可以係eTRS kiosk 自助退稅機申請退稅。
SGD$122當中7%的稅係SGD$7.98,
扣除左服務費之後,我地退到SGD$5的現金。
退完稅我地就係閘內shopping啦,
閘內的鋪頭都係免稅,所以一般都會比外面平。
琴日我地係金沙買左TWG Tea 6粒Macaron黎試,
覺得好好食,於是我地係機場買番12粒Macaron,
由於機場係免稅,所以比琴日買平左少少,
大約係HKD$10.8 一粒。
當然唔少得要去新加坡好出名的班蘭蛋糕店 - Bengawan Solo買野啦,
由於我地之後去吉隆坡玩多3日先番香港,
所以今次唔買一大個班蘭蛋糕啦,
好彩佢有得一件件咁買。

我地買左綠色3件班蘭蛋糕,SGD$1.5一件,
啡色1件咖啡卷,SGD$1.2,
深啡色1件朱古力卷,SGD$1.2,
黃色1件瑞士卷,SGD$1.7,
仲有2舊Corn Kuen粟米椰汁糕,SGD$1.1一件,
1舊Jong Kong 班蘭椰汁糕,SGD$1.5。

以上的價錢係包左稅架,
埋單個陣佢會減番7%的稅,所以總共係SGD$11.5。

想睇番我地之前係Bengawan Solo買左乜,
可以睇呢個blog呢個blog呢個blog
然後見到機場d化妝品好似幾平,
就買左2支唇膏,
一支係Chanel Rouge Allure #138 Fougueuse,SGD$42.6,HKD$245.2,
另一支係 Givenchy Le Rouge #N202 Rose Dressing,SGD$47,HKD$270.6。
之後想用埋手上的現金,
就買左Caudalie Moisturizing Toner,SGD$29.9,HKD$172。

=========================

由於我有American Express個張國泰航空尊尚信用卡
所以可以無限次免費入環亞機場貴賓候機室 Plaza Premium Lounge (按我申請),
於是我地就去T1的Plaza Premium Lounge啦。
位置:Level 3, Departure/Transit Lounge West, Terminal 1, Singapore Changi Airport

個Lounge可以望到出面的飛機。
香港有魚蛋粉,
新加坡就有叻沙食啦。
可口可樂係新加坡出的Heaven and Earth牌子,
係香港未見過就拎黎試下,
仲拎左d三文治食。

=========================

食飽飽就準備上機啦。
馬印航空(Malindo Air)唔係廉航黎,
但價錢可以媲美廉航咁平呀。
我地係Expedia book 新加坡去吉隆坡+吉隆坡番香港,
都只係HKD$852(已連稅)。

10:00am已經上到飛機啦。
雖然機程只有一個鐘,
但係個座位都唔會好迫。
估唔到咁快就去Grad trip最後一站啦~
估唔到咁短程都有蛋糕仔食!

=========================

我地入境&拎埋行李之後,
就去ATM度禁d馬幣出黎駛,
當時的匯率大約係1蚊港紙兌1.893蚊的馬幣。
我地call Uber去Shangri-La Kuala Lumpur
搭左MYR$79.9。

去到香格里拉就check in先啦,
入住時間係7/6 - 10/6,
我地book的房型係Premier Room, 1 King Bed,
有Free Parking、Free Wi-Fi,
3晚的價錢係HKD$2,721.18,即係HKD$907.06一晚,
等我帶大家參觀下間房啦。
雖然話check in時間係2:00pm,
但我地1:15pm都可以上房啦
浴室有浴缸。

亦都有沖涼的位置。

睡床。

有張梳化櫈,
酒店仲準備左d生果。

窗外的景色。
有書枱、電影等等。
Nespresso 的咖啡機&膠囊。

=========================

係酒店hea左陣之後就出去食個午餐先。
酒店7分鐘的路程有個KL Monorail單軌列車站Bukit Nanas,
我地買車飛搭一個站去Raja Chulan,
價錢係MYR$1.5一個人。
同沖繩的單軌列車的月台都幾似。

落左車之後,行10分鐘黎到Grand Hyatt Kuala Lumpur
其實Google Map話我地由酒店行過黎都只係12分鐘,
其實都只係想體驗下吉隆坡的單軌列車
黎到Grand Hyatt我地就入去JP teres呢間餐廳,
地址:12 Jalan Pinang, Kuala Lumpur 50450, Malaysia。
Menu,
我地黎呢度就係食馬來西亞菜。
首先叫左碟沙嗲雞肉串燒,MYR$34.31。
我叫左杯話梅梳打的飲品,MYR$12.01。
男友叫左呢杯Kedondong Juice,MYR$18.01,
Kedondong係馬來文黎,廣東話叫做鐵沙梨,又稱為沙梨果,
英文會叫做Ambarella,簡稱Ampula,學名係Spondias dulcis,
飲落去係酸的。
男友叫左碗Curry Laska 咖哩叻沙,MYR$36.02。
我叫左Nasi Ayam海南雞飯,MYR$41.17,
隻雞係燒雞黎。
呢度d位好好坐,
又有cushion。
最後要加10%服務費、7%稅,總共MYR$165。

=========================

之後我地就去左Pavilion Kuala Lumpur (柏威年廣場) 度行街。
男友係澳洲牌子Cotton On旗下的Typo買左個袋仔,MYR$59,
上面寫住"Keeping my SHIT together",
用黎放佢d雜物,
事後發現香港的Typo有皮款,而且價錢都差唔多。

然後見到間馬來西亞牌子Padini Concept Store
入面有Padini旗下唔同的牌子賣,
d價錢非常親民!
個陣好似做緊買一送一的優惠,
就買左兩對鞋,每對MYR$40。
呢對黑色好襯好多。

仲買左條裙,只係MYR$19。

Day22係新加坡買的咳藥水,今日係Day25男友就已經食完,
所以係Caring Pharmacy買左Herbion Linkus Cough Syrup咳藥水,MYR$10.9。

呢度都有Sephora
但我咩都無買到。

然後我地就call Grab番酒店放低野、休息下先,搭左MYR$7。

=========================

晚餐的時候,我地又call Uber亞羅街 Jalan Alor食野,
搭左MYR$1.67 (扣左優惠,原價係MYR$8.67),
好多人黎呢條亞羅街,搞到塞左好耐先可以落車。
亞羅街兩旁都係街邊檔,好多遊客黎食野。
我地行到亞羅街的街尾,
終於搵到呢間黃亞華小食店
地址:No.1, 2, 7, 9 Jalan Alor, Off Bukit Bintang, Kuala Lumpur。
佢有好幾個鋪位連住,
所以好快就安排到位比我地坐。
Menu的第一版就列哂d招牌菜,
所以大家識嗌啦!
由於無mark到每碟野食的價錢,
以下的價錢都係上網搵番。
首先叫左碟馬來沙嗲串燒,
最少要嗌10串,有雞肉、牛肉、羊肉揀,
我地叫左5串雞、5串牛,MYR$10。
叫左碟炒通菜,約MYR$14。
叫左碟招牌福建炒,約MYR$10.5。
每人叫左杯吉仔酸梅,入面係有話梅架,MYR$3.5一杯。
黃亞華最出名的燒雞翼,
每份最少要叫2隻,
所以就嗌左2隻燒雞翼,MYR$6.6。
燒魔鬼魚,係按時價&重量計錢,
條魚個味道淡d,但咬落去的質地好鬆化,
同食開的魚的口感唔同,好好食。

5碟野+2杯野飲,總共食左MYR$85,超級抵食。


食完黃亞華想飲野,就黎左呢間野買蔗汁。
買左支檸檬蔗汁,MYR$5。

見到呢間椰子冰淇淋 Aroy Coconut Ice-cream就想試下,
佢係即開椰子即整架。
佢即開一舊細細的椰子,
然後將d椰子肉刮成絲,
跟住就放雪糕入去,
我地仲可以自助落d醬/裝飾試去,
價錢係MYR$11。
仲會送番杯椰子水比你飲添。

然後男友見到呢間我來也 Oloiya就想入去買豬肉乾啦。
佢買左金牌豬肉乾,210g的價錢係MYR$20.8。
d肉乾都係獨立包裝架!

之後我地就call Uber番酒店休息啦,
話說Uber有promo 呢程免費!


旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)
Day21 (點係香港機場hea遊4個鐘,新加坡酒店篇,Fragrance Hotel - Crystal)
Day22 (新加坡酒店篇,Four Seasons Hotel Singapore,Grandma's新加坡菜,三巡海南雞)
Day23 (聖淘沙,3D影相館,4D探險樂園,高速斜坡滑車,空中吊椅,亞洲最南點)
Day24 (新加坡,Garden by the Bay,天天海南雞飯,小印度,哈芝巷)

Day25 (樟宜機場退稅,馬印航空去吉隆坡,亞羅街,Shangri-La酒店分享)
Day26 (Berjaya Times Square室內樂園,雙子塔,新峰肉骨茶)
Day27 (吉隆坡影相打卡必去Kuala Lumpur City Gallery,茨廠街,保記沙河粉)
Day28 (吉隆坡馬印航空番香港,退稅,吉隆坡Plaza Premium Lounge)



《去新加坡嘆》
去新加坡嘆 之 Day1a (樟宜機場,電話卡,兌錢)
去新加坡嘆 之 Day1b (聖淘沙,環球影城,Vivo City)
去新加坡嘆 之 Day2 (金沙購物中心,ION Orchard,牛車水,Maxwell Food Centre)
去新加坡嘆 之 Day3 (Merlion,牛車水寄明信片,Garden by the Bay,機場shopping)
去新加坡嘆 之 住宿篇 (Marina Bay Sands,無邊際泳池)
去新加坡嘆 之 住宿篇 (Ritz-carlton Millenia)

新加坡新地標 - Jewel 星耀樟宜+全世界機場內最高的瀡滑梯

  • Share:

You Might Also Like

0 comments