西歐五國星馬畢業遊 Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)

By 曳豬到爆炸 - 2月 24, 2019



~今日的行程~
5月31日:佛斯特 First -> Bachalpsee湖 -> First Cliff Walk -> 午:First Mountain Restaurant -> First Flyer -> Trottibike->  晚:Bistro Memory (芝士火鍋)

想睇番西歐五國星馬畢業遊的行程,請睇行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)

係瑞士Grindelwald的第三日,
我地會去 Grindelwald 一個好出名的行山地方 -  First (佛斯特/費爾斯特),
除左行山之外,First仲有好多活動玩架,例如滑翔傘、高空飛索、高卡車、滑板單車。

今日的天氣又好似好好咁,
我地一身行山look由酒店行落山,行去First的登山纜車。
每日係Grindelwald都見到呢個景,真係心曠神怡呀。

大約行三個字就黎到搭First登山纜車的地方 - First Railway Valley Station
德文係Talstation Firstbahn
地址:3818 Grindelwald

呢張地圖展示左登山纜車的路線。

我地坐纜車啦。

呢度總共有4個站,包括係Grindelwald -> Bort -> Schreckfeld -> First。
通常都會搭纜車去最高個個站First,
最後會玩住First Flyer、Mountain Cart、Trottibike落山。


當時買左包含2個活動的Fun Package,
我地揀左First Flyer 同埋 Trottibike。

纜車 + First Flyer + Trottibike 原價係CHF$128,
呢篇Blog提及過,我地買左Swiss Half Fare Card
買呢個Fun Package都有半價架,最後比左CHF$64。
大家可以去呢個網睇下而家的價錢。

係纜車度又可以欣賞艾格峰 Eiger。
纜車下有好多牛牛係度hea緊。
再上高d可以望到Grindelwald小鎮的屋仔。
我地就快上到First啦。

=========================

上到黎海拔高度達2166米的First,
個天氣好似180度轉變左,
呢度烏雲密布,好大薄,
而且周圍都滿布積雪。
我地會先去行山,目標係行去Bachalpsee湖
然後行First Cliff Walk
最後玩First Flyer (Flieger係德文黎)。
From Gmail Background Photo
好多人黎到First都會行去呢個Bachalpsee湖
Google search呢個湖d相係非常之靚,
呢張圖曾經係Gmail的精選的背景主題黎架,
綠油油的山包住個湖 ,遠處就係一座座雪山並排住,湖入面係雪山的倒影!

我地出發行去Bachalpsee湖啦,
希望個天氣會keep住變好啦!
有人砌左個小雪人,好可愛。

呢度插左支瑞士國旗,等我留個倩影先。
沿途的路都幾易行,
但由於地下有積雪,
會比較易滑。
(見到有人著休閒的涼鞋黎行,真係好佩服!)
行到一半的時候,
前面一片烏雲,
好似圖中咁見唔到遠處的前路,
當時男友都想放棄掉頭,
我就想堅持行,因為都有唔少人仲行緊,我地無理由放棄啦,
我打算如果行到睇唔到路,先至掉頭啦。

好好彩之後一直行,
d烏雲都keep住同我地維持一段距離,
我地都可以順利咁行到去Bachalpsee湖。

雖然條路徑總括黎講都幾易行,
都係平路為主,有d斜坡,
但有一段仔的路,係行山崖邊,
只夠一至兩個身位行,個段路幾危險,
所以大家都要小心安全呀。
行左一個鐘多d,終於黎到Bachalpsee湖,
當時都未溶哂d雪,所以我去到之前估計個湖都仲結緊冰,
不出所料,個湖而家係結曬冰架。
未結冰的話,個湖係可以影到呢座施雷克峰Schreckhorn的倒影架,
不過雪景又有另一番的靚。
影唔到施雷克峰Schreckhorn的倒影,唯有自拍下啦。
由於湖邊都好多積雪,
湖邊溶溶地的雪溝埋d泥土真係好難行,
所以行去唔同的位置影相都有d困難,
好容易就會跣親,
所以都要小心慢慢行呀。
湖邊有間小木屋,
但小木屋附近好多人,都無影到相,
我地同施雷克峰&Bachalpsee湖影下相就算啦。

影完相,我地就行返原路去纜車站附近啦。
見到有人帶埋隻狗仔黎行山。
佢好興奮咁跟住主人跑。
望住呢堆連綿不斷的冰山行山,疲倦的感覺都無哂。
好有群山在我腳下的感覺。
又行番黎瑞士國旗影相位,
而家d雲少左,係度再影張相先。
我係度模仿緊《食神》入面,鵝頭食完爆漿瀨尿牛丸係沙灘跑的一幕,
因為呢度實在係太靚,太詩情畫意啦。
見到呢度多人玩滑翔傘,
係一排雪山之間玩滑翔傘一定係好正啦。

=========================

我地準備行First Cliff Walk
開放時間請睇呢個網
座橋係圍住個懸崖而建的,
離遠望都覺得又長又恐怖。
最恐怖係。。。男友係我附近行,
我係feel度條橋會微微咁震下郁下,
真係咪話唔驚!
仲要係網狀通窿的底,可以睇到懸崖下面。
(畏高的人士會覺得恐怖)
雖然First Cliff Walk咁恐怖,
但都要扮下鎮定影張chok相。
然後我地就行到黎呢個由懸崖伸延出45米的觀景台。
係呢度影相真係有d腳震震呀。

=========================

行完First Cliff Walk,
就有間food court形式的餐廳,
我地就食個lunch定定驚先。
都係看圖揀菜式。
洋蔥汁香腸併瑞士薯餅 CHF$18.5。
煙燻香腸併薯仔沙律 CHF$15.5。

=========================

食完午飯抖左陣,
我地又要挑戰自己的膽量,
去玩First Flyer高空飛索。

This photo of Jungfrau Railways is courtesy of TripAdvisor
首先要排隊上呢座懸崖邊的高台,
排隊的時候職員會叫你填定張form,
張form就係生死狀啦。

上到去坐係個吊椅度,
纜好安全帶,
然後度閘門打開就即刻飛出去啦。
最高時速達84公里,由First飛去Schreckfeld站。

玩之前好驚,
但一飛出去就覺得無想像中咁恐怖,
仲覺得好爽添!

=========================

黎到Schreckfeld站就可以坐Mountain Cart去Bort站,
Mountain Cart有d似Mario Cart的車仔咁,
我地當時覺得Mountain Cart普普通通,
所以個Fun Package剩係買左First Flyer 同埋 Trottibike,
跟住,我地會搭纜車去Bort站。
(事後我地都後悔無玩到Mountain Cart,
因為我地之後去左新加坡Sentosa,
個度的Mountain Cart要排長龍玩,
而且個賽道又短,又無First呢度揸落山咁正)

=========================

Trottibike (aka Scooter Bike) 係好似滑板咁的單車,
揉合左滑板車同單車的原素,
佢好似滑板車咁玩,
單腳推動架車後,雙腳踏上滑板上平衡,
但又好似單車咁有得煞制架。

我地原本以為Trottibike好易玩,
點知我地唔係好習慣點樣平衡架車,
而且落山的坡度都幾大,
我地開頭都踩下停下,推下車行,
男友甚至乎想放棄,全程拖住架車行落山。
但經過一番的嘗試,
掌握到平衡感,拿捏到落斜的技巧,
我地終於可以揸到好似單車咁暢順。
呢到好似《飄零燕》咁的一片翠綠的草地,
搞到我忍唔住停車影相。
係呢度風景非常靚,一片綠油油的村莊。
呢度好多牛牛呀。

我地踩到番去Grindelwald的First 纜車站交車啦,
發覺Trottibike非常好玩,衝落山的感覺好正,
真係好想再玩多次呀。



分享下我地玩Trottibike的小片段啦!

=========================
我地之後番酒店換件衫就出去食dinner啦,
餐廳門口。
黎到瑞士緊係要試下芝士火鍋Cheese Fondue啦,
我地去左呢間有芝士火鍋食的Bistro Memory
地址:Heller Gastro AG, Dorfstrasse 133, Postfach 92, CH-3818 Grindelwald
當時的芝士火鍋Menu。
我地叫左碟叫做Memory Swissness的瑞士薯餅,
 瑞士薯餅配上瑞士思華力腸、煎蛋、Grindelwald的Mutschli芝士。
主角芝士火鍋,
呢個係一人的份量 CHF$26,
本身配左Gindelwald的麵包粒、薯仔,
我地加左煙肉條CHF$4,
所以總共係CHF$30。
瑞士芝士火鍋同香港pizza hut食到的好唔同,
呢度的芝士火鍋會有濃濃的酒味,
原來瑞士傳統的芝士火鍋係會加上白酒架。
麵包粒蘸住濃郁的瑞士芝士真係好正呀。
叫左杯瑞士Interlaken的牌子Rugenbräu啤酒 CHF$4。 
叫左杯Eigertee的野飲。
餐廳都可以望到艾格峰Eiger。
食完野我地又行番酒店,散散步。
比我地發現一隻喵星人。
不過佢好cool唔睬人。

p.s. 番到酒店發現我隻腳曬左兩截色,
以後都唔敢著會露肉的瑜珈褲去行山啦。

Day18完~


=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)
Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments