西歐五國星馬畢業遊 Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)

By 曳豬到爆炸 - 3月 27, 2019




~今日的行程~
6月2日:搭火車去瑞士的琉森 Lucerne -> 卡佩爾木橋 Kapellbrücke -> 垂死獅子像 Lion Monument -> 午:Restaurant Caravelle -> 蘇黎世Zurich行下 -> 蘇黎世機場 -> Tax Refund -> Aspire Lounge -> 搭瑞士航空番香港


上篇blog講到我地去左琉森&蘇黎世行下,
之後我地就去左蘇黎世機場啦。

我地check-in完&寄存行李到飛機之後,
就諗住去tax refund退稅啦,
我地要退稅的單得Premier Tax FreeGlobal Blue兩間,
係蘇黎世機場Premier Tax Free要係Travelex度退,
Travelex係閘外同閘內都有counter,
我地就打算入閘前去Travelex退稅先。
Global Blue就係閘內先有counter,
咁我地過左離境&海關就去Global Blue退稅啦。


Travelex & Global Blue的位置可以去呢個網睇,
記得留意間野有無VAT refunds呢個服務。

大家記得係張單填番d資料先可以成功退稅,
例如全名、地址、出入境日期、退稅方式等等。

兩張單要填的資料都差唔多,
張單其實都會寫埋退到幾多稅&行政費係幾多,
其實行政費真係好高下,
以上一張單為例,本身收左£5.33稅,退稅行政費要£3.83,最後退到£1.5,
間公司收的行政費可能仲高過你退到的錢架。
Premier Tax Free信用卡退稅係要張D單放入退稅信封 (個信封係購物完商鋪比你的),
然後寄d單去佢地office度搞的。
我地要退稅的單都係英國買的,
隔左兩個星期,男友已經整唔見左個退稅信封,
於是我地問Travelex比個信封我地入番d單,
然後放係機場入面的郵筒度寄 (張信封係免郵費架)

(話說本身個信封的地址係寄去英國Premier Tax Free office,
而我地係蘇黎世機場拎的信封,竟然係寄去德國!
我地當時都擔心過寄左去德國會唔會退唔到稅,
都預左會失敗,點知最後竟然退到!
我地係6月2號寄,7月13號信用卡終於收到退稅的款項。)

退左Premier Tax Free的稅之後我地就離境+過海關啦,
估唔到係蘇黎世機場離境都會分Econ同Business!


之後我地就去Global Blue的櫃台啦。
Global Blue係成個蘇黎世機場得一個櫃台咁大把,所以係零捨多人架。
現金退稅會收多每張單CHF$5的手續費,
我地唔想收瑞士法郎同蝕CHF$5 x 5張單,
所以我地就揀左信用卡退稅。

Global Blue退稅就比Premier Tax Free方便,
當日6月2號係counter登記完退稅,6月5號信用卡就收到退稅的款項啦。

=========================
由於瑞士並非歐盟成員,
所以我地係歐盟國家(如:英國、法國&意大利)買的退稅產品,
就要係旅程入面最後一個歐盟國家(以我為例子,即係意大利)度吸海關印啦。
詳細的經歷請睇呢個blog

想知我地係英國&意大利買左d咩可以睇Bicester Village的blogThe Mall的blog

=========================

搞掂好退稅之後,
我地就行下機場買手信,
行完一轉發現好後悔我地無係少女峰Lindt Swiss Chocolate Heaven度買瑞士蓮朱古力!
蘇黎世機場的免稅店都係呃人架,
呢度d朱古力比少女峰貴接近一倍價錢,
款式又比少女峰少!
但由於我地無係出面買到瑞士蓮朱古力,
而且又想洗埋d瑞士法郎,
所以都係機場買左d手信。



買左呢幾款係香港未見過的Lindt朱古力,
佢的包裝仲好靚添,
有caramel brownie, crunchy nougat, strawberry cheesecake, cookies & cream四種味,
少女峰賣CHF$2.5,蘇黎世機場賣成CHF$4.5!!!!
少女峰仲有呢款朱古力的條裝賣,好適合拎黎做手信,
但係機場竟然唔見有!


所以就諗住買d可以拎黎派的朱古力,
呢隻長方形的Lindt有6隻味,
我地應該係買左750g個個size,價錢係CHF$36。
呢款朱古力好易溶,大家要小心存放啊。

然後我地就用埋d錢買左排海鹽味的Lindt,
其實香港都有,但係突然好想食又唔知買咩好就買左,
蘇黎世機場價錢係CHF$5,官網只係賣CHF$2.65。

仲買左排阿華田朱古力,CHF$3.3。

=========================

由於我有American Express個張國泰航空尊尚信用卡
除左可以無限次入環亞機場貴賓候機室 Plaza Premium Lounge之外,
當時張信用卡,頭一年申請係送左Priority Pass 4次使用的機會,
張卡係用黎入環亞以外的機場貴賓室架(按我申請)

由於蘇黎世機場無Plaza Premium Lounge
Priority Pass大派用場的時候啦。

蘇黎世機場有5間Priority Pass入到的lounge,
我就揀左間近登機閘口的貴賓室 - Aspire Lounge
呢個lounge近E45閘口,
個設計都幾型格風。
個lounge唔似香港的Plaza Premium Lounge咁多人,
好多位比人坐,呢度仲有Wi-Fi比人上網添。
呢個lounge無乜熟食,
主要都係三文治、火腿包,
我拎個碗湯好有印度風味。


而男友就無Priority Pass
佢只可以去Starbucks度自己食啦。
佢買左杯咖啡&包,
總共CHF$15.1。

個包仲吸引過我係lounge食個個。

=========================

食飽飽我地就上機啦,
我地搭瑞士航空 (Swissair),由蘇黎世10:40pm起飛,翌日4:30pm到達香港, 機程係11小時50分鐘。

同我地去程搭的奧地利航空相比,
我鐘意呢架機的座位前面有兩格比人放野,
特別係有個專放電話的格,
女仔搭長途機係多d野要放架麻。

另一個比奧地利航空優勝的地方係有menu比你睇,
感覺好似坐緊係business class。

晚餐的頭盤有右上角的Panzanella番茄麵包沙律,
仲有中間個條Gruyère芝士(非常好食)。
我的主菜係青醬雞柳配蕃茄肉汁薯仔麵粉波(Gnocchi)及忌廉菠菜,
甜品係左上個格:大黃脆粒蛋糕配紅莓醬,
男友的主菜係泰式馬沙文Massaman咖哩雜菜飯,
之前的布吉blog都介紹過,馬沙文咖哩係唔辣架。
到早餐的時候啦,
有橙汁、乳酪、餐包、水果沙律。
香蔥炒蛋&薯餅&青蘆筍,
最後仲有朱古力添,
係幾好食架!
20日的旅程,終於番到香港,
成程機都攰到訓教,所以落機先有影到出面的景!

我地會係香港逗留4個鐘就出發去新加坡!

旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)
Day1 (出發去倫敦,維也納轉機驚魂事件,奧地利航空)
酒店篇 (英國倫敦Paddington,Castleton Hotel)
Day2 (白金漢宮,西敏寺,大笨鐘,Oxford Street,Fish&Chips,柏靈頓)
酒店篇 (英國倫敦,Conrad London St. James)
Day3 (大英博物館,倫敦塔橋,Harrods,Burger&Lobster,Nandos)
Day4 (Bicester Village戰利品分享,itsu英式日本快餐,Five Guys)
Day5a (英國巨石陣Stonehenge,世界文化遺產)
Day5b (九又四分之三月台,倫敦最好食的葡撻,印度菜)
酒店篇 (英國倫敦King's Cross,Crestfield Hotel)

Day6 (倫敦去巴黎,羅浮宮,巴黎聖母院,愛情鎖橋)
Day7 (凱旋門,聖心堂,香榭大道,巴黎鐵塔下睇夜景)
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments