西歐五國星馬畢業遊 酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)

By 曳豬到爆炸 - 9月 26, 2018

想睇番西歐五國星馬畢業遊的行程,請睇行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)

我地係巴黎的最後一晚住係Hôtel La Comtesse
入住的日期係22/5-23/5,
地址:29 Avenue de Tourville, 75007, France
上篇巴黎酒店review提過巴黎的治安麻麻,住邊一區都要做好資料搜集
而呢間酒店位於巴黎的第7區
亦都係一個安全指數好高的區域!
除左因為呢區較安全之外,
我地住呢間酒店係為左可以見到巴黎鐵塔



酒店位於地圖的右下角,
鄰近École Militaire地鐵站,
左上角就係巴黎鐵塔啦。

酒店的外表,
我地住係最頂個層,
望到遠D的景色,
呢個方向正正就可以望到巴黎鐵塔啦。

法國D酒店門口都會大大隻字貼住自己幾多星級,
我地住呢間Hôtel La Comtesse係四星級。
我地係酒店的官網度Book的,
我地揀的房型係巴黎鐵塔景的雙人房,
Prestige Double room Comtesse - Eiffel Tower front view €314 (當時約HK$2646.61),
再加左露台,Extra Balcony with view €40 (check out先至比錢)。

另外,每人每晚都會收取€2.48的稅,
check out個陣先比的,我地2人1晚總共€4.96。
所以加加埋埋就€358.96。
此外,間酒店係屬於The Guest Book
酒店官網The Guest Book 度book酒店會有5%的cash back,
當時cash back左€16.09去Paypal,
減埋cash back,呢晚酒店就比左€342.87。
(係成程trip 26晚入面最貴的一晚酒店!)
 一入門口就係走廊位,
關左個度門係通去廁所。
細細的廁所位。
我地進入睡房的位置啦。

睡床~
床隔離有個櫃,
D擺設都好懷舊的感覺,
但中間竟然放左一部好長的喇叭。
隔壁就係望到巴黎鐵塔的露台啦!

其實露台的位置相當細,
僅僅足夠比兩個人企係度。
企係露台影到的景色,
現實望到的巴黎鐵塔比想像中還要近!

睡床對住兩張梳化椅、電視、書枱等等,
都好多空間比我地放行李。
上面右手面的“衣櫃”入面有Nespresso咖啡機。
佢D capsule唔係常見的杯形,而係圓餅形咁的。
仲有法國牌子Compagnie Coloniale的茶包,
好高質係用網狀的茶包!

睡床的左手面係沖涼房,
係有浴缸&暖爐架!
沖涼用品係用西班牙牌子VIÑALI
呢個牌子標榜係用提子去提煉成護膚品。

=========================
以下就係我地係呢間房影到的部分靚相,
朝早、下午、日落、入黑的巴黎鐵塔都有唔同的美!

露台雖然唔係好大,
但都夠影相。
二人合照都無問題!
沖涼房都有個露台,
亦都可以望到巴黎鐵塔。
可以望到屋頂的鐵皮外層。
晚上我地無出去食飯,
係附近的家樂福 Carrefour City 超級市場買沙律粉番酒店食,
因為我地想影巴黎鐵塔的日落!
當時晚上9點,巴黎開始日落啦。


10點的時候,個天紅紅地,
再加上鐵塔的夜燈,
真係非常浪漫!


巴黎鐵塔日落後每個鐘頭開始會有5分鐘的燈光Show,
直至到1:00am就會完結,
夏天仲會延長到2:00am。

我地拍左段timelapse去記錄鐵塔由日落至入黑的景象。

Btw,晚上打開個窗係有好多蟲飛入屋,
check in的時候職員都有提醒我地,
但D蟲都係被燈光吸引,
唔會咬人的,所以大家唔洗擔心。

第二日的朝早10點,
我就著住由香港帶黎的畢業袍影相,
買左咁貴的畢業袍&Book左咁靚景的酒店,
當然係唔好浪費啦!

朝早影相都有D熱,
而且會有背光的問題,
所以大家都要注意呀!

=========================

呢間酒店除左有靚景睇之外,
又鄰近École Militaire地鐵站,
所以係非常之方便。
大家黎巴黎都可以豪D住番晚呀!


旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日

=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)
Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments