西歐五國星馬畢業遊 Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)

By 曳豬到爆炸 - 11月 06, 2018



想睇番西歐五國星馬畢業遊的行程,請睇行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)

~今日的行程~
5月24日:梵蒂岡 Vatican City -> 羅馬許願池 Trevi Fountain -> 午:Pizza in Trevi -> 萬神殿 Pantheon -> 羅馬鬥獸場 Colosseum -> Roma Termini火車站行下 -> 晚:Gran Caffe' Del Passeggero (意大利菜)


上篇blog講到我地搭火車勁多阻礙,
但都無損我地《羅馬精華遊》的心情,
去左梵蒂岡、羅馬許願池&萬神殿之後,
我地就打算去羅馬鬥獸場


離開萬神殿,經過附近一條叫Via del Seminario的巷仔,
我地被呢個面容哀傷的天使吸引住,
呢個天使身後刻左556個名字,
佢地都係第一次世界大戰殉職的電報工人。

行左陣經過間教堂,好似幾靚咁,
都唔少人入去參觀,
於是我地都入去睇下。
入到去見到D裝修&壁畫咁靚,
真係有D似去左羅浮宮凡爾賽宮咁呀。
原來呢座教堂叫做聖瑪策祿堂 San Marcello al Corso。
感覺係羅馬的市區,
每行兩步就會發現一座好靚的歷史建築物,
圖中左面深啡色個座係聖雷多聖母堂Santa Maria di Loreto
右面個座係聖母聖名堂Santissimo Nome di Maria al Foro Traiano Church


然後我地經過好遠古feel的建築群,
好似岩岩由16、7世紀,搭時光機去到更遠古的時空咁。
原來呢度就係古羅馬廣場Roman Forum
經過時間的洗禮,呢度已經變成頹垣敗瓦。

古羅馬廣場係古羅馬時代(公元前9世紀初)的城市中心黎。
行過古羅馬廣場之後,
就會見到羅馬鬥獸場 Colosseum啦。
見到羅馬鬥獸場外的Colosseo地鐵站出口有免費的凍水斟,
連sparkling water都有呀!
我地帶的水都就飲哂,
於是就斟番D冰涼的凍水飲啦。
除左水機之外,呢度仲有個水喉出水添。
斟完水之後我地就黎到羅馬鬥獸場啦,
近影真係好難影得哂成個鬥獸場呀
鬥獸場外圍有個君士坦丁凱旋門Arch of Constantine
佢係為左紀念君士坦丁一世係312年的米爾維安大橋戰役中大獲全勝而起的。
然後我地就買飛入去羅馬鬥獸場參觀啦,
入場費每人係€12,
每個月的第一個星期日係免費開放,
而1月1日、5月1日、12月25日都係公休日,
每個月的開放時間都唔同,
請參考呢個網址

鬥獸場入面只有兩層可以比人參觀
我覺得係值得比錢入去睇。
羅馬鬥獸場建於公元72年-82年間,
當時係用黎進行角鬥士的比賽、狩獵表演、處決、重要戰役的歷史重演、羅馬神話的戲劇等等,
係六世紀末之後,鬥獸場的用途就有重大的改變,
當時鬥獸場入面興建左個小教堂,
之後仲改建成墳場,
拱形空間下的座位都被改建成住宅用途&工作室,
直到十二世紀,都仲有出租呢D住宅&工作室的記錄添。
之後有個家族接管左鬥獸場,加強鬥獸場的防禦用黎做城堡。
十三世紀,鬥獸場經歷大地震造成嚴重的破壞,
鬥獸場的石頭又被人撬走去興建其他建築,
直至1749年,教宗本篤十四世認為鬥獸場係一個神聖的地方,
先至禁止鬥獸場成為採石場,
然後發起保護&恢復鬥獸場的活動。
羅馬鬥獸場真係經歷左唔少風風雨雨呀。
我地臨離開鬥獸場的時候,發現竟然有隻貓星人係鬥獸場。
呢隻貓星人好嘆咁坐係鬥獸場度。
離開左鬥獸場都不忘再影多幾張相先。
我地去鬥獸場附近的Colosseo站搭去酒店附近的Termini站,
當時部部售票機都爆多人排隊,
於是我地發現地鐵站入面的鋪頭都可以買地鐵飛,
店上面會寫住"Metro Tickets ",
圖中所見D鋪頭係完全無人排隊買飛,
於是我地就勁快買左飛搭地鐵啦。

=========================

Termini站個度有個Piazza dei Cinquecento廣場,
我地就行下D鋪頭先番酒店啦。

我地見到GROM就即刻排隊買番杯啦,
GROM係一間意大利好出名的Gelato雪糕店,
香港曾經有GROM的分店,
但前排已經執左啦!
(有睇開西歐五國星馬畢業遊的你地都會記得有好幾間法國的甜品牌子都撤出左香港)
地址:Piazza Del Cinquecento | Seconda Stazione Termini Piano -1, 00185 Rome, Italy
我地買左朱古力味&開心果味,€3.6。

我地仲去左間叫做Supermercato Conad 的超級市場買野,
地址:Stazione termini, Piazza dei Cinquecento, 500, 00185 Roma RM, Italy。
買左兩包野飲,係Yoga呢個牌子,
分別係Limonata(檸檬水味)同埋 Acqua di Cocco(椰子水味),
每包€0.6。
另外仲買左兩樣野,但都唔記得左啦。

=========================

今日我地走馬看花咁遊左羅馬主要的景點,
於是我地夜晚去左酒店樓下的意大利餐廳Gran Caffe' Del Passeggero食野,
慰勞下自己!
地址:Via del Viminale, 2, 00184 Roma RM, Italy。
餐廳的環境都幾舒適。
我地叫左支意大利啤酒Peroni €3.5,
好易入口,好快就飲完。
侍應仲幫我地開左支水!
Main course叫左個Meatballs in tomato sauce with potatoes (番茄醬肉丸伴薯仔) €10。
Pasta Dish叫左個Risotto with scampi sauce (Scampi小龍蝦醬意大利飯) €14。
黎到意大利當然要叫番個pizza食啦,
我地叫左Pizza Carbonara €9。

另外,餐廳會收每人 €1 table charge,
支藍色的水都收左€3,
總共成餐食左€41.5,我地比左€43。

間餐廳食物質素都唔錯,
但係額外的收費都幾貴!

Day11完~
總括黎講羅馬比想像中細,
景點同景點之間其實都可以靠行路去到,
而且行行下仲會見到好多好靚的建築!

聽日我地出發去Florence佛羅倫斯啦。


旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)
Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments