西歐五國星馬畢業遊 酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

By 曳豬到爆炸 - 11月 12, 2018


想睇番西歐五國星馬畢業遊的行程,請睇行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)
我地係羅馬的市區住左一晚,
揀左間近Termini火車站&Termini地鐵站的酒店,
方便我地由羅馬Ciampino機場搭火車去酒店、搭地鐵去羅馬唔同的景點、之後搭火車去佛羅倫斯。
我地最後book左Hotel Nord Nuova Roma
入住的日期係25/5-26/5,
地址:Via Giovanni Amendola, 3, Rome, RM, 00185 Italy,
我地住的房型係Standard Double Room,
包自助早餐,
係Expedia度book,用左優惠碼之後價錢係HK$973.93 一晚。

另外,每人每晚都會收取€4的稅,
係check out個陣先比的,我地2人1晚總共要€8
酒店的外表有D舊,但都四四正正,
酒店名上面有3粒星,即係佢係一間3星級的酒店。
大堂樓底幾高,好多座位比旅客坐。

我地放低左行李係酒店,然後開始《羅馬精華遊》
夜晚7點鐘先番酒店check in上房,
西歐夏天日照時間好長,
7點鐘個天仲好光呀!

酒店房的空間都好大。
我地張床,
個燈光&設計都好溫暖和諧的氣氛。
張床對住個衣櫃、梳妝台。
張床格離有個好大的窗台,
可以望到酒店對面個棟羅馬國家博物館 Palazzo Massimo alle Terme

浴室都有羅馬機場酒店見過的坐浴桶Bidet
係用黎比人洗屁股&下體架。
呢度的馬桶同樣都會特登貼住Sanitary Safety,
證明個馬桶已經清潔左。

沖涼用品竟然係用呢個叫Charles Aurel Paris的法國巴黎牌子。
第二日我地搭8:55am的火車去佛羅倫斯,
酒店包左免費的自助早餐,
於是我地係酒店食個快的早餐就check out啦。
我地拎左D麵包、芝士火腿、炒蛋、意粉食下,
每人再飲杯咖啡&果汁,都夠飽啦。

總括黎講,Hotel Nord Nuova Roma地點非常方便,
鄰近地鐵&火車站,
房間都幾舒適,
不過當時房的Wi-Fi收得好差,
價錢就貴左少少。
另外,酒店樓下有餐廳,
我地試左間意大利餐廳Gran Caffe' Del Passeggero
野食都唔錯,值得去試下。
火車站個商場入面有間Supermercato Conad超級市場,
大家近近地都可以去買下手信&野食。



旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)
Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments