西歐五國星馬畢業遊 Day7 (凱旋門,聖心堂,香榭大道,巴黎鐵塔下睇夜景)

By 曳豬到爆炸 - 8月 07, 2018

想睇番西歐五國星馬畢業遊的行程,請睇行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)

~今日的行程~
5月20日:聖心堂 Sacré-Cœur -> 凱旋門Arc de Triomphe -> 香榭麗舍大道 Avenue des Champs-Élysées -> 午:Paul -> 春天百貨 Printemps & 老佛爺百貨 Lafayette ->下午茶:Casse-Noisette (甜品店) -> 晚:Pho 14 (越南河粉)-> 巴黎鐵塔 Eiffel Tower 睇夜景


8:30am我地就起身係酒店度食早餐,
然後我地就出發啦!
我地搭地鐵去Anvers站,
出站後沿住一條賣手信、紀念品的小巷,
就會行到黎聖心堂 Sacré-Cœur下的Square Louise Michel公園啦!
呢個公園好多手繩黨
佢地會好友善地過黎同你傾計,
然後就會掛條解唔開的手繩係你的手腕上,
跟著就會問你比錢!
所以大家離遠見到手拎住一堆手繩的人就要行遠D啦!
聖心堂位於山上面,
所以都要行一段樓梯先上到去呀!
另外呢度好多黑人係度賣記念品、手袋。
聖心堂係1914年建造而成,
建造的原因係為左對激進的巴黎公社(Paris Commune)的暴行贖罪。
另外,由呢度上去看台的轉彎位有好臭的尿味,
大家可以係公園呢度深呼吸再跑上去。
上到黎看台的位置了,
幫男友影番張Chok樣相。
呢度可以俯瞰巴黎的市景。
呢度有觀光小火車坐,
價錢唔平,35分鐘的旅程要€6.5,
大家有興趣可以去呢個網站度book定。
咁岩遇到一對結婚的新人搭觀光小火車。
觀光小火車有好幾卡架。
我地準備入去聖心堂參觀!
聖心堂係免費入場,無休息日,
開放時間係早上6點至晚上10點半 (官網按我)

呢種彩色的玻璃窗叫做花窗玻璃
係教堂好常見的裝飾。
莊嚴神聖的氣氛。
咁岩仲撞正神父主持祈禱的活動。
聖心堂的模型,
白色帶來一種聖潔的感覺。
其實係入面都影左好多相,
篇幅有限只係同大家分享幾張相。

=========================

之後我地就去左凱旋門Arc de Triomphe
凱旋門係1836年建成,
係拿破崙為紀念1805年法國打敗俄奧聯軍而興建的。
凱旋門前面的繁忙的大馬路中,
咁岩有個馬路分隔位,
遊客都會行入去影相。
凱旋門前面跳一跳。
發現凱旋門側面影過去都幾靚,
而且係無咩人會係呢度影相。

凱旋門正面對住個條大路就係香榭麗舍大道 Avenue des Champs-Élysées
呢條大街店鋪林立,名店為主,
但我竟然唔記得左為呢條咁出名的大街影張相,
可能因為佢同尖沙咀的廣東道差唔多啦。

 估唔到係香榭大道逛的第一間店就有收穫啦!
係Swarovski的頸鏈,
係玫瑰金的顏色,兩條鏈連成一條的頸鏈,€99。
法國要係同一間鋪消費超過€175.01先可以退稅架!
所以呢係鏈就無得退稅啦。
上圖係條鏈戴上去的樣。
雖然條鏈望落去的設計好簡約,
但因為佢有兩條鏈的關係,
係勁易打kick,
旅行個陣想戴,真係解結解到人都燥呀!
行左一陣,我地係香榭大道的一間Cafe Paul個度食個lunch啦
地址:84 avenue des Champs Elysees, 75008 Paris, France
呢間Paul係巴黎成日都見到架。
叫左杯朱古力 €5.2,
圓形個個係The Quiche Lorraine €4.8,係咸味的批,外層好酥脆。
Pizza Royale Slice €5.2,係法式的Pizza包。

西方人都特別鐘意坐室外,
我地都一於感受下坐室外啦 (其實咁岩室內係無座位)。

另外,香榭大道呢度勁多乞丐
佢地會向排緊隊買野、食緊野、企係度的人乞錢,
係非常滋擾。
行左陣Sephora之後,
就見到對面馬路有間Laduree
於是我地就過去買馬卡龍(Macaron)啦,
地址:75 avenue des Champs Elysees, 75008 Paris, France
Laduree其實已經係2017年8月28日撤出左香港,
以後都要去外國先有機會食到啦。
除左外賣之外,呢度都有堂食架。
好多人排隊,
我諗排左>15分鐘先至買到!

買左Blue Napoléon III gift box €29.5,
Napoléon III拿破崙三世咁解,
可以揀12粒Macaron。
當時有的口味~
揀左12種唔同的口味,
想知而家有咩味揀去呢個網址睇啦。
其中一個揀左心型添!
買完Macaron行多陣就番左酒店,
要放Macaron落雪櫃,
因為驚D Macaron唔可以係室溫放咁耐!

男朋友有D感冒的徵狀,(因為係英國個陣凍親)
於是係酒店樓下間藥房買左盒傷風藥 €4.9,
都有D效用,
但旅行始終無乜休息,
去到馬來西亞個陣嚴重左要再買藥食。

=========================
之後我地就去春天百貨 Printemps & 老佛爺百貨 Lafayette
兩間百貨公司就係對方的隔離,

春天百貨地址:64, Boulevard Haussmann 75009 Paris
老佛爺百貨地址:40, Boulevard Haussmann 75009 Paris

老佛爺百貨的裡面好華麗!
春天百貨。
行完兩間百貨公司,
完全無收穫 (因為未買得起D名牌haha)
原本想係度搵間甜品店食個cake,
但發現間甜品店D cake都賣得7788,
於是我地就放棄食cake啦。

=========================

我地今晚諗住食Pho 14
係被譽為全巴黎最好食的越南河粉!
然後就約黎左巴黎旅行的大學同學去巴黎鐵塔睇夜景,
但時間尚早,
於是我地就沿住歌劇院大街Avenue de l'Opéra行過去Pho 14啦。

我地行行下見到棟好靚的建築物,
睇Google至知佢原來就係巴黎歌劇院 Palais Garnier
Btw,當時係晚上7點半,
西歐的夏天日照好長,
所以個天仲好光。
遠睇好似座皇宮咁靚!
行行又見到呢間Pierre Hermé Paris
呢個牌子其實香港都有,
但行過見到就忍唔住入去買Macaron啦 (明明今朝先買完!)。
有Signature 同埋 Infiniment 兩個系列的Macaron,
Signature貴D €2.5,
Infiniment就 €2.1,
我地買左兩粒Signature,
就係最左面個兩粒,分別係Ispahan(Rose, Litchi & Raspberry)同埋Chocolat & The Earl Grey(Milk Chocolate & Earl Grey Tea)
一粒Infiniment,
味道係Infiniment Chocolat Paineiras (Pure Origin Brazilian Dark Chocolate, Paineiras Plantation)
我地當時就立刻食左佢。
行多兩步就見到間甜品店Casse-Noisette
我地就打算入去食件餅先!
地址:35 avenue de l Opera, 75002 Paris, France
話說呢間店的Cashier非常高級,
有兩部機器負責收錢同埋出收據!
Closeup呢兩部機器。
叫左個紅莓撻Raspberry Vanilla Tart on a Palet Breton Base,
焦糖法式泡芙Decadent Caramel Éclair,
同埋一杯錫蘭紅茶,總共€15.4。
杯茶係用巴黎牌子Kusmi Tea的茶包,
係香榭麗舍大道都見到佢的專門店!
我地上左樓上坐,
可以望到街外的景色。
之後我地見到間類似屈臣氏的鋪頭,叫做Monoprix
我就買左支Caudalie的葡萄籽雪芭保濕面霜 €20.35,
Caudalie的葡萄籽活性爽膚水(別名:皇后水) 30ml €9.95,
Le Petit Marseillais的潤唇膏 €2.25 (好香幾潤)。
買完仲送左3包Sample添!
買完野都8:50pm,
我地加快腳步去Pho 14食野!
(全名係Pho Banh Cuon 14)
地址:Quartier Chinois 129 avenue de Choisy, 75013 Paris, France

大家知唔知其實越南曾經係法國的殖民地,
而呢間Pho 14亦都譽為全巴黎最好食的越南河粉!
我地叫左兩杯好甜品feel的飲品。
我叫左碗牛肉河粉,
係比香港食到的正,但就成舊水港紙一碗。
旁邊有一碟香料任你落。
男友叫左碗炸春卷撈檬,
個皮淋淋地,唔會好硬但又夠脆。
總共食左€30.8。

=========================

食完Pho我地拿拿林去巴黎鐵塔下會合大學同學,
當時係10:08pm 個天都開始日落啦。
我地的合照,
異地Reu感覺好特別呀!
巴黎鐵塔下真係好浪漫,
我地後日住的酒店係可以望到巴黎鐵塔
十分期待呀。
另外,巴黎鐵塔日落後每個鐘頭開始會有5分鐘的燈光Show,
直至到1:00am就會完結,
夏天仲會延長到2:00am架!


~Day7完~

旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日

=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)
Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)


  • Share:

You Might Also Like

0 comments