去布吉玩 之 #5 (Flying Hanuman玩zipline,Jungceylon)

By 曳豬到爆炸 - 5月 15, 2018


今日的行程~
Day 3: 酒店自助早餐 -> Flying Hanuman玩zipline -> Jungceylon的Le Siam食lunch -> Jungceylon shopping -> Jungceylon的Shawarma Express 食dinner -> 返酒店
--------------------------------
Day2 全日都係酒店度玩,
今日終於去布吉最熱鬧的芭東!
係酒店食完早餐之後,
我地就叫酒店幫我地call的士去Flying Hanuman
Flying Hanuman係布吉好出名玩zipline的地方!
網址 http://flyinghanuman.com/
我地係Klook度book的,
我地揀左Journey B,價錢係$1086港紙兩個人,
我地無買到接送,因為我地間酒店唔近芭東。

Flying Hanuman有兩種難度,
想輕鬆D可以揀Discovery Journey C,得16個platforms。
驚險D可以揀Journey A/B,只係有meal無meal的分別。
Journey A/B有28個platforms,
有以下的活動:
  • 15 Ziplines
  • 2 Sky Bridges
  • 2 Abseil Points
  • 3 Spiral Stairways
  • 1 Sky Rail
  • 20 Minute Wilderness walk
話說的士司機都唔係好清楚Flying Hanuman的位置,
因為佢個入口係一個山坡上,
要金晴火眼先留意到Flying Hanuman的指示牌。
Anantara Mai Khao Phuket Villas搭到黎Flying Hanuman要$1200THB。

到左Flying Hanuman
首先要填份表,
寫自己D資料&同意書,
始終zipline都係高危的活動黎!
然後就會問你要唔要拍攝服務,
佢會將你zipline的過程拍落黎,
價錢都幾貴,
所以我地就無買。
(事實上都值呢個價錢,
當時有團友都買左拍攝服務
會有兩個攝影的staff全程跟住,
佢地會係唔同角度拍攝,爬高爬低都好大體力勞動)

然後我地就要等召集,
呢個時候你可以去下廁所,
噴下防曬。
IMG_7855
呢個時候就有貓星人亂入。
IMG_7856吸引你的注意同佢玩。
然後教練就召集我地去穿安全帶&放隨身物品入locker,
一團大約有10個人,
咁岩成團都係西人,得我地兩個亞洲人。
而團入面有兩個教練,佢地都係泰國人。
IMG_7864
著安全帶
11
件安全帶會扣住支水,
zipline歷時3個鐘頭,
都要飲水補充水份。
但係去到尾段 玩最長的zipline之前就要飲哂,同埋掉左支水。
12
我帶左個防水套用黎掛住部電話影相!
我地帶埋相機上去,
但係今日落過雨黎,
玩到隻手好污穢都唔敢拎出黎影相。
IMG_7870
換完衫我地就出發啦,
首先要行10分鐘的山路先去到玩zipline的地方。
13
當時落過幾陣毛毛雨,
成面同埋身上 都有D小泥點
14
Zipline的次序如下:
教練A會zipline過對面的platform先,
然後教練B留係原地,
幫助每個團員zipline,
教練A係對面的platform接每位團員,
教練B會係最後一個人zipline。

到我zipline啦,
首先就緊係要禁定拍片。
IMG_0475教練幫你扣好安全扣係繩索。
IMG_0476第一次玩真係淆淆地。

兩隻腳都唔係好敢離開個platform,
最後一口氣跳出去!

飛出去的感覺好正,
好似泰山咁!
教練會係咁搖條索道,等你有刺激的感覺!

開頭玩的zipline都會見到盡頭,
好快就飛到去對面platform,
臨尾玩的zipline係長到見唔到個盡頭!
IMG_7883
Sky Bridges~
有個鬼佬竟然著拖鞋玩,好厲害。
IMG_7884
Spiral Stairways
IMG_7886
成個活動我地身上的安全帶都會扣係D繩索度,
所以唔洗驚差錯腳跌落街。
IMG_7889
呢個zipline係由高處飛落去。
IMG_7891
教練叫我試下雙手唔好掂條繩索,
我就頂籠可以單手 haha。
IMG_7893
換右手~
IMG_7910
zipline越玩越長,呢個睇唔到盡頭!

呢個zipline有400米長,
教練揀左我做第一個玩zipline,
可以做superman呢個動作飛 (雖然我最後係扮左雀仔咁)
呢個superman動作只限女士 因為身型夠細先可以同教練一齊飛

我最驚就係Abseil Points,
由高處跳落去,
好似跳樓的感覺。
3個鐘的zipline都幾攰,
而且地下濕比較跣腳,
臨尾行最後一個Sky Bridges差錯腳,
刮損左左腳,
教練身上有膠布 立即比我貼住個傷口,
雖然只係皮外傷,
不過隔左半年有多,都仲有個小小的疤痕係小腿度。

泰國人都好熱情搞笑,
3個鐘頭入面都表演好多笑料比我地!
另外,完左Zipline之後每人會送件Flying Hanuman的t-shirt,
如果無帶衫換可以即刻著tim!(我男友就係無帶衫啦)
IMG_0481
仲有生果盤食。
------------------------------
之後我地就想去芭東最大型的商場Jungceylon
但係shuttle bus有排先開,
於是我地打算行落山再call Grab,
行落山大約10分鐘左右,
搭的士用左$350THB到達Jungceylon

我地首先行左Big C Extra,
(係一間supermarket, 買手信必去)
行完Big C好肚餓,
想去Jungceylon的food court,
由於Jungceylon都幾大 有幾棟,
我地跟住商地的提示 行黎行去都搵唔到個food court。
然後行到落停車場 見到有間好地道的小店,
咁岩見到入面坐左個西人,
以為有遊客都黎食野 我地就入去試下間餐廳啦,
點知原來係員工canteen黎。

我地個日無食到lunch,
當時已經6點幾,
饑餓至極下終於行到商場露天的地方,個度好多餐廳,
雖然唔係原本想去的food court,
但見到咁多餐廳我地要立即去食野啦。
IMG_0483泰式奶茶
IMG_0484菠蘿炒飯
IMG_0485椰青
IMG_0486金邊粉
IMG_0488炸蝦餅。
間餐廳都幾高檔 坐得舒服,
食物都唔錯。
總共$1078THB。
餐廳叫Le Siam
位置係Jungceylon的Silang Boulevard, G floor, Room No. 2121。

之後我地行下Boots,Beauty Cottage,Watsons。
呢幾間都係買化妝品必去的地方,
Boots 可以買 Wet n Wild,Soap and Glory的產品。
Beauty Cottage係一個泰國化妝品牌子。
Watsons可以買Srichand的產品。
岩岩仲search到Jungceylon有Bath & Body Works!

10點左右我地打算搭的士番酒店,
車程都要成個鐘架。
由於我地未肚餓,
我地係Jungceylon買外賣番酒店食!
IMG_0499
一間中東的餐廳~
黑色個D係肉餅。
IMG_0497
Kebab。
間野叫Shawarma Express
黑色個D餅都幾好食,
Kebab無乜特別。

之後我地就搭Grab番Anantara Mai Khao Phuket Villas啦,
總共$800THB,包括$50THB服務費、$20THB我地比的貼士。
Day3就完左啦~
Flying Hanuman好刺激 推介唔畏高、鐘意刺激的你去玩!

旅遊日期:2016年9月1日至9月6日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments