去大阪玩 之 Day4b (奈良,進擊的鹿,梅田Grand Front Osaka)

By 曳豬到爆炸 - 5月 14, 2018

11
我地Day4朝頭早去左京都伏見稻荷大社&千本鳥居,
去大阪玩 之 Day4a (京都伏見稻荷大社,千本鳥居)
之後我地就出發去奈良啦!
我地係伏見稻荷站搭一個站去丹波橋站,然後行去近鐵丹波橋站先可以搭去近鐵奈良站。

搭近鐵的時候見到架電車有兩層,
我地就坐左上層,
D座位好舒適,而且座椅後面係有用餐板,
發現到原來架電車係去好遠的地方(已忘記左係去邊度啦)。
之後有個職員行過黎同我地講野,
原來我地去奈良的話唔係坐呢卡,
佢提我地要坐咩卡就走左啦。
但我地又聽唔清楚其實佢講係要坐邊卡(聽唔明佢D英文)。
之後我地就問左個乘客,
原來架電車去到某個站就會分體 會去唔同的地方,
有D車卡得一層,
我地就要坐得一層的車卡 先會去到奈良!
其實到左要分體的車站,
廣播都會提你架車將會分體,
所以大家都唔洗太過擔心 記得要留意廣播&問下人。
--------------------------
終於到左奈良,
近鐵奈良
站出面好多商店賣手信,
我地就諗住去完奈良公園返黎先慢慢行。
IMG_5360
去到公園的範圍就見到有個警告牌,
牌上寫住叫人小心D鹿會咬人、踢人、用角頂人同埋沖撞人。
睇黎D鹿真係好恐怖 充滿獸性!!
我地行左10分鐘,
終於見到鹿仔們的蹤影,
離遠已經見佢地向住手拎食物的人進攻,
由於我地當時手上無野食,
D鹿望我地雙手兩眼之後 完全當我地無到!
1
男友打算買D鹿餅去馴服D鹿仔! 150円一份鹿餅。(我地總共買左3個!)
一買完D鹿仔就開始mark實你,
務求要食哂你手上的餅為止!
2
好似好饑餓的鹿仔 已經急不及待
3
成功食餅的招積樣
4
有隻有角的鹿仔加入食餅
男友捕捉到鹿餅係空中停留的一刻
5
到男友親親小鹿們
IMG_5669
D鹿仔好似食極都唔飽咁
6
當你手上的餅無哂,
D鹿就會走左去。
我行埋去同D鹿影相,
你睇下佢睬都唔睬你
大部分都會走左去
非常勢利眼!
7
但唔係隻隻鹿都追住D餅的,
見到有幾隻鹿都懶洋洋咁攤係度hea,
任你影佢。
9
8
見佢咁乖 然後我就買包餅慰勞下隻鹿,
點知遠處有隻鹿見到我有野食 又行埋黎食埋一份!
10
進擊的鹿仔好似想同hea緊的鹿仔講:喂 你唔好爭食喎!
之後我地打算離開啦,
臨走的時候見到遠處有兩隻鹿坐係度hea,
然後遊客排住隊同個兩隻鹿影相!!
可惜無影到相,個兩隻鹿仔實在太乖啦!
-----------------------------------
IMG_5426
我地係奈良的手信店買左隻鹿公仔 佢叫做奈奈子
IMG_2476
仲買左個file (而家已經用到殘殘地)
兩樣野總共1400円。
IMG_5425之後仲買左兩舊Mister Donut番酒店食 269円。
然後就番梅田啦。
-------------------------------
夜晚的時候 我地就係酒店附近的商場行街 然後食野,
係Fancl、Clé de Peau、Gap、Porter、無印都買左野,
收穫好似幾豐富!
遲D再分享下。
之後我地就係Grand Front Osaka度食野,
南館 7F 成層都係食野的!
我地首先去左味の牛たん喜助地址:大阪府 大阪市北区 大深町 4-20 グランフロント大阪 南館 7F
IMG_5664腸拼盤
IMG_5663左面牛脷 右面唔記得係咩啦,
剩係記得全部都係好食架!總共食左2970円。
另外間餐廳都等左陣先有位,食客都係本地人多。
之後我地就去左同一層的福太郎
我地Day1係難波食唔到,所以今日就係梅田食啦。
去大阪玩 之 Day1c (心斎橋,新世界元祖串,章魚燒)
IMG_5665
係你面前燒大阪燒
IMG_5670
好吸引
IMG_5671已經唔記得叫左D咩野燒啦,
呢間福太郎係大阪食過的最好食的大阪燒!
食左1960円。
-------------------------
我地臨番房休息之前,
仲係Intercontinental Osaka酒店的酒吧Adee度飲野。
地址:大阪府大阪市北区大深町3-60 インターコンチネンタルホテル大阪 20F
IMG_5672
酒吧黎講都幾光猛,可以望哂成個酒吧的環境,
好似好多都係OL,放工黎飲野,
呢度仲有DJ播音樂,氣氛好好。
IMG_5673
我地各點左杯cocktail,係welcoming drink,免費的!(酒店篇再詳細講下)
Day4完,下一篇係Day5 大阪之旅最後一日。

旅遊日期:2016年6月13日至6月18日
=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================


  • Share:

You Might Also Like

0 comments