去布吉玩 之 #10 (布吉機場,Coral Executive Lounge,AirAsia)

By 曳豬到爆炸 - 5月 15, 2018

我地今日搭4:05pm的機番香港,
朝早係酒店食完個早餐,
就番Villa影影相,執行李去機場啦!
我地由酒店搭去機場用左$400THB,包括我地比的$10THB貼士。
機場登機大堂好細,無乜鋪頭好行,
特別嘅係…有寄艙行李包埋一齊的收費服務 (即係點?)
如果你買到一袋二袋放唔入喼,
店員會幫你將的野用透明膠包埋一齊,
咁你就可以安心寄艙啦!(包好多層膠,望落安全)
其實我地都好需要呢個服務lol,
但係慳錢的關係,
我地唯有將D野塞到落喼就塞滿佢,
塞唔落就hand carry先。

我地搭AirAsia,
條check in隊非常之長,
我地見到有自助check in機,
於是男友就行去試下係D機度check in,
check in完就直接去baggage drop-off度將行李寄艙啦
(baggage drop-off counter係幾乎無人排!)
於是我地就極速check in完啦 :D
所以大家搭AirAsia的話多人都記得去自助check in,然後直接排baggage drop-off。
IMG_0937
我地入左候機室之後,發現原來入面比想像中大!
IMG_0938
入面都幾多鋪頭比人買野
IMG_0939但價錢係比出面貴好多!
除左圖中的店之外,
仲有間做massage的店,
我地當時班機delay左一粒鐘左右,於是我地打算做下foot massage啦,
點知間野唔收credit card,但我地身上的cash所剩無幾!
所以都係係度shop下ping啦。
IMG_0972
上篇blog提過我地係機場買左的野去布吉玩 之 #9(泰國必買手信,購物分享,戰利品)
唔覺意買左盒好正的朱古力椰子脆卷!仲有好多味揀!
King Power Duty Free Thailand獨家的產品,$215THB,約$51港紙。
我地仲叫店員比個大膠袋我地,然後將一袋兩袋的野塞落袋。
IMG_0973我地洗埋身上的錢,買左支水$20THB,約$4.7港紙,認真唔平!
最後買埋呢包椰子糖,$50THB,約$12港紙。
我建議大家唔好留到係布吉機場先買手信呀!


男朋友有Priority Pass,
係侯機室見到有好幾間lounge,
於是男友開app睇下Priority Pass入到咩lounge,
當時見到Lux – The Luxury Lounge 同埋The Coral Executive Lounge都可以入,
於是佢揀左望落唔錯的The Coral Executive Lounge入去食下野。
IMG_0942
入面都幾大
IMG_0943
可以望到停機坪的景色
IMG_0945 野食的款式唔算好多,但有好多生果揀。
IMG_0948
野飲的款式都幾多,但為免中伏,男友都係揀左Lipton 檸檬茶&可樂。
另外仲有d冷盤同甜品。
IMG_0949
野食的味道都算係咁,唔可以期望太多。
IMG_0958另外男友仲拎左忌廉湯飲,味道唔錯。不過個陣冇哂湯碗,等左好耐職員先拎俾佢,佢表示職員好似唔想幫佢咁。
IMG_0951
另外,男友仲拎左d三文治同曲奇比無Priority Pass的我食!
三文治味道都ok,曲奇就一般。
IMG_0953
環境幾舒適。
IMG_0960
總括黎講呢間The Coral Executive Lounge環境唔錯,坐係到等上機係幾舒服的,但服務可以更好,如果有priority pass唔洗錢入就唔怕試下啦!

我地終於上機離開布吉啦!
當時接近6點,我地其實仲未食午餐 (lounge食的野唔計的話 :P)
於是就係機上叫左盒Nasi Lemak椰漿飯 (AirAsia的menu d圖真係好吸引!)
IMG_0961

IMG_0962
真心覺得幾高質個飯!
IMG_0963
仲係機上買左呢盒Tamarind Soft Candy ,中文叫做羅望子,或者酸子。
呢個糖表面係酸粉,入面的甜的軟糖, 口感似似地能得利, 酸酸甜甜好好食!
話說空姐竟然話唔收卡,
但我地又用哂D泰銖,
竟然可以收港紙,但匯率就蝕左,兩樣野加埋$50蚊港紙。
IMG_7801
本身仲想買Srichand 的giftset,但空姐話無貨,所以都幾失望。


最後番到香港,拎埋行李出黎都已經9點幾啦,
我地係Arrival Lounge食個晚飯就番屋企啦!
IMG_0964

IMG_0965
布吉trip就由呢碗牛肉麵作結啦。

下篇同大家展開沖繩之旅 !

旅遊日期:2016年9月1日至9月6日




=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments