西歐五國星馬畢業遊 Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)

By 曳豬到爆炸 - 3月 19, 2019


~今日的行程~
6月2日搭火車去瑞士的琉森 Lucerne -> 卡佩爾木橋 Kapellbrücke -> 垂死獅子像 Lion Monument -> 午:Restaurant Caravelle -> 蘇黎世Zurich行下 -> 蘇黎世機場 -> Tax Refund -> Aspire Lounge -> 搭瑞士航空番香港

我地8點半就落去酒店的餐廳食早餐,
最後一日望住呢個靚景,好唔捨得呀。
(酒店review請睇呢篇blog)

食完早餐就番房執野,
臨check out前再同艾格峰Eiger影多幾張相先。
影埋即影即有就捨得走啦。

Check out之後我地就係Lauberhorn站搭121巴士落去火車站 - Bahnhof站。
(張圖係Bahnhof影,所以路線係相反嘅)


之後我地就出發去琉森 Lucerne 啦,德文係Luzern。
Grindelwald搭35分鐘去Interlaken Ost
再轉另一架火車搭1個鐘51分鐘去Lucerne。
Grindelwald去琉森,差唔多要2個半鐘。
沿路的風景都好靚。
我地開左盒琴日係VOI Migros超市買的莎樂美腸黎食。

=========================

終於黎到琉森 Lucerne
我地就搵locker放低我地d行李啦。
比我地搵到一千零一個空的locker,
唔好睇佢個格望落四四方方,
佢係large的size黎,
可以放得落我地兩個行李喼。
因為佢個locker係好深架,
呢架的locker價錢係CHF$9,可以放24小時。
琉森火車站其他locker的size&價錢資料,可以睇呢個網


當時我地唔夠銀仔入錢落locker,
於是就去隔離的麵包店買個包唱散紙。
呢包叫Pizzaschnecke,意思係比薩蝸牛咁解,CHF$3.1。


離開左琉森火車站火車站就見到個巨型的豬的廣告。
電車Tram係琉森好常見的交通工具,
馬路上係滿布電車的架空電纜。
琉森最出名的地標就係卡佩爾木橋 Kapellbrücke,Kapellbrücke意思係教堂橋
呢座橋建於1333年,係歐洲最古老的有蓋木橋,
1993年的一場大火差d燒哂成條橋,
係1994年,坐橋就重建番本來的面貌。

木橋坐立係琉森湖上,
好似油畫一樣咁靚。

係橋入面望呢座八角形的水塔Wasserturm。
琉森湖旁的建築物,呢度好多天鵝呀。
呢隻天鵝R緊痕?
好悠閒的肥鵝。

離開卡佩爾木橋,
見到有間大宅門外種左粉紅色的玫塊花,真係好靚呀。

有間店鋪門口有隻熊公仔坐係度,
好似d呀伯咁。
行行下經過琉森的地標之一 − 聖萊奧德伽爾教堂 Church of St. Leodegar
教堂個頂好尖,好似巫師頂帽咁。
琉森的電車。
我地終於行到黎琉森另一個出名的景點 − 垂死獅子像 Lion Monument
係用黎紀念法國大革命戰死的瑞士近衛隊,
呢隻獅子哀傷的表情真係雕刻得非常逼真。

之後我地就去呢間商場Löwencenter去廁所,
行下Coop超級市場嘆冷氣。

之後我地去呢間Restaurant Caravelle食野,
地址:Denkmalstrasse 2, Lucerne 6006, Switzerland。
我叫左杯琉森的啤酒 - Eichhof CHF$4.7,
男友叫左杯冰茶 CHF$5.6。


我地特登點餐牌上的瑞士特色菜,
我個碟係Veal sausage with onion sauce and hash browns 牛肉腸配洋蔥醬併瑞士薯餅 CHF$22.5。
男友個碟係Wienerschnitzel with French fries and vegetables 維也納炸肉扒併薯菜 CHF$34.5,
唔知點解維也納菜式都出現係瑞士特色菜的類別。
餐廳的枱上好貼心地放左d太陽眼鏡,
但其實西人出街通常都必備一副太陽眼鏡。

食到飽飽我地就行番去火車站,又經過卡佩爾木橋啦。
好多白雪雪的天鵝,
好多遊客餵野食比佢地,隻隻都食到好肥好大份。
係呢度可以望得番聖萊奧德伽爾教堂
天鵝的鳥巢呀。

=========================

我地拎番行李之後,
就由琉森火車站 Lucerne 搭火車去蘇黎世火車總站 Zurich Main Station
車程大約45分鐘。
我地諗住黎蘇黎世 Zurich行一陣就走,
所以我地就慳錢無寄到行李去locker啦,
但係我地事後發現。。。拎住行李係蘇黎世行黎行去係一件好痛苦的事!

琉森有琉森湖,蘇黎世都有蘇黎世湖架。
當時係下午6點,天開始變暗,
但日落的光射落身上都好熱架。
雖然地下係平滑的石地,但係就有一格格正方形的坑紋,
增加左地面同個喼的摩擦力,
所以要用更多的力先拖到個喼,
加上太陽一直射住我地,
拖住喼係蘇黎世度行簡直係一種折磨,
拖到我地又熱又攰。
我地諗住離遠望下d教堂就走人啦。


蘇黎世大教堂 Grossmünster
建於約1100年,係蘇黎世三座主要的教堂之一,
係著名的雙塔羅馬式大教堂。
蘇黎世聖母大教堂 Fraumünster
建於853年,係蘇黎世三座主要的教堂之一,
好特別的綠色尖頂。

蘇黎世聖彼得教堂 St. Peter Church of Zürich
建於約1000年,又係蘇黎世三座主要的教堂之一,
又係尖頂的教堂style。
係咁咦睇哂蘇黎世三座主要的教堂,
我地就出發去蘇黎世機場啦。

下篇Blog會分享蘇黎世機場退稅的過程、瑞士航空的體驗。

旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)
Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments