去馬爾代夫歎 (係Resort小島上Full board有咩食 - Mercure Maldives Kooddoo Resort)

By 曳豬到爆炸 - 12月 07, 2019



上篇blog就介紹左我地係Mercure Maldives Kooddoo Resort住左三晚的水上屋,
今次就同大家介紹下我地呢四日三夜係Resort島上面食左乜,
我地買左的旅行套票係Full board,
即係包哂早午晚三餐!

建議大家起碼買Half board,即係包早晚餐,
因為Kooddoo島上除左Resort外,
係唔會有其他餐廳架,
大家都係要依靠Resort的餐廳維生 (講到好似去左荒島咁 XD)。

Resort上面有兩間餐廳,
分別係Resort中央的Alita Restaurant & Pool Bar,
另外就係行遠少少的Sunset Bar (佢另一個名叫Vistas)。
Alita係食自助餐的,
Vistas就叫套餐的,只提供午餐&晚餐。

究竟係resort入面住3晚,得兩間餐廳係咪無啖好食架呢?
今篇blog同大家分享下我地食左d乜啦。


Photo from https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-o/0e/dc/3a/06/alita-restaurant.jpg
首先介紹提供自助餐的Alita餐廳先啦。

✶ Alita 早餐篇 ✶
Alita位於resort的中心點,
對住resort的泳池。

呢間餐廳全日都係提供自助餐。

有室外&室內的座位,
識坐就緊係坐室外啦。
可以望住馬爾代夫水天一色的靚景食早餐。
餐廳的自助早餐主要都係西式早餐。

不外乎腸仔、火腿、煙肉、薯角、包。

d薯角幾好食,拎完再拎。

第二日的早餐發現有薯餅&麥樂雞添。

值得一提食早餐的時候,
間唔中都會有職員都會同你傾下計,
問下你d食物&resort o唔ok咁,
都幾warm架。


✶ Alita 午餐篇 ✶

我地係Alita只係食左一次午餐,
午餐的種類比早餐多d。


仲可以order d飲品添。
午餐都有甜品食。


✶ Alita 晚餐篇 ✶
晚上的Alita


自助晚餐的食物感覺上油膩d。
有青口食。

我地叫左杯cocktail飲下。

當然少不了甜品啦。

有無人好似我咁,食自助餐會期待甜品多過d餸?
生果盤有紅毛丹拎,
但呢度的紅毛丹都細細粒,d毛又好黑,
好似香港食到的紅毛丹靚d。


第二晚Alita有show睇,
所以我地都早d黎食野,霸室外的位。

夜晚坐戶外比室內更加有feel。
今晚有馬爾代夫人表演佢地的傳統舞蹈&音樂,
佢地除左係鼓手前面跳之外,
仲會周圍行黎行去咁跳,
好特別的體驗。


呢段Vlog有馬爾代夫舞的片段架。

✶ Vistas 午餐篇 ✶
Vistas可以睇到一望無際的海景,
另外,呢度可以叫一份前菜+一份主菜,
我地覺得Vistas會比Alita的自助餐抵食,
所以我地黎呢度食左3次午餐!

可能因為Vistas要行遠少少先去到,
所以比Alita少人。
每人叫左杯Cocktail,
男友叫左Whisky Sour,好Whisky的苦味,
我叫左Blue Hawaiian,好椰汁味。

男友的前菜係Gambas Al Ajillo,
中文的意思係香辣蒜蝦,
男友覺得d汁好好味,酸味味咁。
我就健康d叫左Caesar Salad with Shrimps,
隻蝦幾咸,好多芝士。
男友覺得兩碟蝦都好新鮮好好食。

主菜方面,男友叫左Chicken Biryani,
個印度薄餅Papadum好脆,配埋碟乳酪好好味,
而個印度雞飯都唔錯。

我就叫左Crispy Chicken,
d雞係用蠔油架,
味道似乾炒牛河的味道。


我地係Vistas食第二次午餐。

前菜叫左Mezze,係4塊查左唔同中東style醬的烤餅黎。
左上係Baba ghanoush:係用矮瓜蓉、芝麻醬、橄欖油等整成的醬。
右上係Tabouleh:中文叫做塔布勒沙律,係用布格麥、番茜、蕃茄等整成。
左下係Hummus:係用鷹嘴豆蓉,再加上芝麻醬、檸檬汁、蒜等整成。
最後係Muhammara:係辣椒醬黎。

男友叫左Chorizo Al Vino,
面頭有幾條面包,
下面係用紅酒煮成的Chorizo西班牙辣肉腸。




主菜我地叫左Panini意大利三文治,
揀左Roast Beef,入面有五成熟的牛肉、燒洋蔥、蕃茄、生菜等,
仲有碟薯條。



再叫多杯野飲先。

餐廳露台有個位比人坐下。
呢度下午五點會有餵小鯊魚的活動架,
可惜我地日日都去左浮潛/潛水,
所以無時間黎餵小鯊魚。

其實坐上去都驚驚地架,
男友佢就驚佢會坐爛跌左落海。





我地係馬爾代夫最後一日的lunch都係黎Vistas食。


我的前菜係Mushroom Arancini,
係蘑菇意大利飯波伴蕃茄醬。

男友的前菜係Mexican Nachos,
粟米脆片配芝士、莎莎醬、墨西哥辣椒、酸忌廉等等。


我的主菜係Black Pepper Beef,
牛肉炒烏冬配燈籠椒等。


男友的主菜係Caprese,
係蕃茄+水牛芝士放係塊包上面焗,面頭再加左d羅勒醬,
仲有碟薯條。

✶ Vistas 晚餐篇 ✶

其實Vista午餐同晚餐的menu都一樣,
但晚飯的氣氛浪漫好多,
我地今次坐左係Vista二樓的露台。



我地後面個台好似係興祝週年紀念,
所以職員布置到成台花瓣,
食食下職員仲會為佢地送上一扎玫瑰花添。




黎呢到至少都會飲一杯cocktail,
menu上的cocktail都比我地飲哂啦。



男友的前菜係Fritto Misto,
有炸蝦、炸魷魚、炸洋蔥、炸翠玉瓜,好熱氣呀,
會配上Aioli醬,中文叫做大蒜蛋黃醬。
我個盤係Formaggio Platter,
係芝士拼盤黎,有碟印度酸辣醬比你點黎食。



主菜方面,我叫左Fresh From the Ocean,
係是日精選的魚,然後有4種煮法比你揀,
我就揀左Lemon and garlic,
用檸檬&蒜去煎條魚,另外會有薯蓉&菜伴碟。



男友叫左Egg Noodles with Shrimps & Scallops,
蝦帶子金邊粉。




Vistas的二樓有桌球台比你玩,
食完飯可以係度玩番下。

係二樓望番去樓下,
夜晚都無咩夜景好睇,
日頭會靚勁多。

除左桌球,呢度仲可以借d遊戲黎玩,
我地最後一日check out左之後,
食完lunch就玩下Uno & 層層疊。

呢間餐廳好適合比人坐係度hea下呀。
日頭d陽光透入黎間餐廳,篤波係一流。
送上一張招積樣比大家。


總括黎講,雖然Mercure Maldives Kooddoo Resort只有兩間餐廳,
但食物種類都幾多,
我地食足4日3夜都無重覆,
而且d野食都幾正,
大家唔洗擔心無啖好食。



旅遊日期:2018年2月22日- 2018年2月27日






=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments