西歐五國星馬畢業遊 酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

By 曳豬到爆炸 - 12月 09, 2018


想睇番西歐五國星馬畢業遊的行程,請睇行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)

我地係佛羅倫斯住左2晚,
住係一間民宿叫做Home Boutique Santa Maria Novella
入住日期係25/5-27/5,
地址:Via Della Scala 67, Florence, 50123 Italy。
我地住的房型係Deluxe Double Room, Balcony,
係Expedia度book,用左優惠碼之後價錢係HK$1733.65 兩晚,
即係平均HK$866.825 一晚。

另外,每人每晚都會收取€1.5的稅,
以及每間房每晚€5的清潔費,
我地2人2晚總共要€16


間民宿超近Florence Santa Maria Novella火車站,
好方便我地由羅馬搭火車黎佛羅倫斯 & 搭火車去威尼斯,
唔洗拖住個行咁遠呀!
另外由民宿行去佛羅倫斯的景點都好方便。

民宿係呢座building的3樓,
虛線的位置就係3樓啦。
我地當時禁門鐘叫Host落黎接我地,
因為大門要鎖匙入架。
最高個個就係民宿的門鐘啦。

話說呢D “唐樓” 係無lift架,
當時個Host幫我搬個喼上去,
男友就搬自己個喼上去,
雖然只係3樓高,
但男友表示拎住咁重的喼行3樓真係幾辛苦,
睇黎個Host日日都幫d guests搬喼都已經揀到一手好臂呀!
終於上到黎民宿啦。

Host沖左杯Espresso比我地飲。
當時Host招呼緊另一對guests,
我地就坐係度嘆下咖啡先。
Host的書櫃。
播緊意大利的黑白片。

Host招呼我地的時候會了解下我地黎佛羅倫斯想做D咩呀,
推薦我地去d咩景點,
佢仲會比個地圖我地,
圈左附近的景點,教我地點樣去行,
又會推介d 餐廳 & 雪糕店添,
個Host真係非常熱情啊!
原來民宿入面有兩層,
我地間房就係樓下。

當時係11點,上一個guest都未check out,
所以我地去完The Mall Outlet行街先至check in我地間房。
我地間房一入門口就係個走廊位。
浴室,
呢度都有坐浴桶Bidet
係用黎比人洗屁股&下體架。
呢度都有旅行恩物 -暖爐架, 
洗完的衫可以放上去烘乾。

間房有個露台都幾有度假feel。

間房放左d乾花都幾香。
張床隔離有個勁大的衣櫃。
睡床。
間房的空間都幾大,執喼無難度。
露台。
露台望的都係樓景。
放左d 凳&枱。
個感覺好悠閒。

第二日起身,
Host會沖杯Espresso比你飲,
比d 餅乾你食,
了解下你今日有咩行程咁。
當時另一pair guests都起身準備出門口,
Host都熱情地想沖杯Espresso比佢地飲,
可惜個對guests唔睬個Host,
Host當然會有一絲失落啦,
比較cool的人就唔係好適合住民宿啦。

民宿的鎖匙,個鎖匙扣好靚呀。
p.s. 民宿的門都幾難開,但掌握到個方法就會開到。
上篇blog講過我地係洗衣鋪遇到個WiFi密碼好似點數卡d序號咁複雜,
其實民宿個WiFi密碼都唔係簡單好多,
唔通佛羅倫斯人都好驚比人撞到自己的WiFi密碼?

總括黎講,民宿的初體驗的感覺非常好,
係異地遇到一個咁熱情的當地人係非常之warm,
另外間民宿的地理位置好方便,
缺點係價錢以民宿黎講係偏貴,
而且無電梯,
(我諗佛羅倫斯市區的住宿普遍都係無電梯? 發覺佛羅倫斯的樓都比較舊式d)。

下篇blog出發去威尼斯!
Ciao ciao~


旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)
Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments