去馬爾代夫歎 (水上屋大解構,Mercure Maldives Kooddoo Resort)

By 曳豬到爆炸 - 10月 20, 2019




上篇blog講到我地搭內陸機由馬爾代夫首都的馬累Kooddoo Island
Kooddoo島只有一間Resort,
就係我地呢3晚住Mercure Maldives Kooddoo Resort

一落機職員就帶我地去左Kooddoo Airport V.I.P. Lounge

職員比左杯果汁我地飲。

呢個Lounge主要都係比旅客辦理check in手續。

我地今次係國泰的Fanfares買機票連酒店的套票,
價錢係每人$14324.5連稅,包括:
1) 香港來回馬爾代夫的國泰機票
2) 三晚住係夢寐以求的水上屋Water Villa (Mercure Maldives Kooddoo Resort的Over Water Sunset Villa)
3) Full board (包早午晚三餐)
4) 馬累機場來回Kooddoo內陸機場的機票

Mercure Maldives Kooddoo Resort2017年10月先至正式開幕
當時只係開左接近5個月,
成個酒店都好新淨,唔會比人玩到爛晒。

呢間resort有Beach Villa, Beach Pool Villa, Over Water Villa, Over Water Sunset Villa, Over Water Sunset Pool Villa,
Beach Villa就係沙灘個度的屋,
Water Villa就係水上屋啦,
我地住的係Over Water Sunset Villa,係對住大海的水上屋,景觀比對住沙灘個排靚好多。

另外,酒店有潛水中心、水上運動中心、Gym Room等等,
下下篇Blog會詳細介紹我地係Resort玩左d咩。

仲有我地的package係Full board,姐係包早午晚三餐,
下篇blog會詳細介紹呢三日食左d咩。

Check in完我地就坐哥爾夫球車去我地間水上屋啦。

麥兜:馬爾代夫嗰度藍天白雲、椰林樹影、水清沙幼,係位於印度洋上的世外桃源。
我地終於都見到呢個世外桃源!

好似天堂咁靚呀。

我地係右面個排尾3個間水上屋303。
木屋再加茅草屋頂,
好有度假feel呀。

一入間房就係衣櫃、電視機、茶几。

茶包係斯里蘭卡的BASILUR
雪櫃的野飲係免費架。

行入間屋,
就可以睇哂成個海景,
最正係訓係張床都睇到。


望住咁靚的海完全唔記得影張床,
好彩有拍到Room tour片,
可以cap番張床的圖。

天花板有風扇架,
其實部冷氣都夠凍,
剩係開過一次玩下,
但把風扇同呢種木屋style好夾。

張床隔離有張書枱。

床前面有兩張梳化椅。

枱下面係玻璃底,
可以望到水底架,
酒店特登放左d珊瑚係度,
吸引左d魚仔游埋黎。

可以坐係梳化度欣賞魚樂無窮。

我特登行落去水上屋下面,
然後男友係玻璃上面幫我影番張相。


房出面有個大露台,
放左兩張沙灘椅係度。

可以望到左面個排水上屋架。

露台有條樓梯行落去個海度。

水上屋附近的水都唔會好深,
海底好多珊瑚,
好適合係度浮潛,
係下下篇blog會介紹我地玩浮潛。

露台仲有2張凳,
可坐係度望住個景chill下。

一入門口的右手面就係浴室啦。

牙刷等等的日用品都會有。

好鐘意佢地的雲石浴室用具。

馬桶的位置。

淋浴的位置。

沖涼房仲有張長凳比你坐&放野,
另外,仲有室外的沖涼區。

室外有個浴缸,
係露天架,
放心係無人見到架。

另外,隔離有度門可以通番去露台架,
應該係比人落海玩完,
然後係室外沖一沖走d沙先,
再入去室內沖涼。

仲有個露天的淋浴位置。

都係用Mecure的沖涼用品。

=========================


分享下我地係水上屋影的相啦。

《去布吉玩》
我地又帶左獨角獸&紅鶴浮床黎馬爾代夫,
可以叫職員幫你吹漲獨角獸&紅鶴架。

呢度的水流都幾急,
佢地好快就飄走。

Unicorn獨角獸&Flamingo紅鶴浮床真係好適合帶黎d villa打卡。

係海上面望番d 水上屋的樣。

男友捕捉左我係Flamingo上面跌落海的一刻。。。

呢度的海水真係好淺色好靚。

個露台係足夠放哂呢兩隻Unicorn&Flamingo。

呢度的日落都非常靚。

好唔捨得個天變黑,
但呢個金黃色的天空未免太靚啦。



剪左段馬爾代夫的旅行Vlog,入面有水上屋的Room tour架!


下篇blog會詳細介紹我地呢三日係Kooddoo島上面食左d咩。


旅遊日期:2018年2月22日- 2018年2月27日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments