越南 落地簽證申請分享 (適合BNO,內附到達機場領證過程)

By 曳豬到爆炸 - 7月 25, 2019

18年6月我地就去左胡志明市
當時香港護照仲未可以申請越南電子簽證e-visa,
所以我地就係網上搵中介agent幫手申請落地簽證啦!

係19年的2月開始,香港特區護照可以申請越南e-visa啦 (詳情睇呢篇申請教學),
但係如果你想用英國BNO護照去越南既話,
就需要做落地簽證架啦!

注:如果你去富國島(Phu Quoc Island),係免旅遊簽證架。



我地就搵左呢間vietnamimmigration.org中介agent,
首先上佢的網站 https://www.vietnamimmigration.org
然後禁"Apply for Visa on Arrival Vietnam"。

呢一頁填番國藉、入境目的、簽證類型、入境關口、入境日期、出境日期、快證服務。

Passport country佢係有得揀British National Overseas - BNO同埋British National Overseas既,我當時就揀左British National Overseas - BNO,
我諗兩個選擇都應該一樣。

最後一欄Express service俾你揀需唔需要整快證,
佢最快可以揀15分鐘即批,當然價錢亦都非常可觀,要額外加USD$255。
我當時揀左唔洗錢個個,即係第二個工作天的8:00pm(7:00pm為越南時間)前批核。

我地係2018年5月8號凌晨2點半申請 (當時寫5月9號7:00pm香港時間前可批核),
實際上佢係5月8號下午6點3就批核左啦!
需時少於16個鐘,其實唔加錢都好快手!

下一頁就填返你既全名、性別、出生日期、護照號碼、護照到期日,
Full Name方面,其實個網都有講全名既次序排位係冇所謂,
最重要係你要填哂護照所顯示的全名!
(個網都係email度提及全名既次序係唔重要的,The name order is not important. It is just required your Visa letter (or the eVisa Vietnam) includes all your surname, middle name and given name)



然後下一頁要填你既電郵,
呢個電郵係用黎收落地簽證個封信,
信入面會show你&其他申請人既姓名、姓別、出生日期、國籍、護照號碼

如果你唔想同其他人的資料放埋係同一封信,
咁就要加錢整Confidential letter
假設你係兩個人或以上一齊申請既話可以揀Your group/Letter (USD$8),
封信就只會出你地既資料。
假如你想獨立一人一封信的話,
就揀1 person/Letter (USD$6)。

當時我地都覺得唔介意俾其他人睇我地的資料,
就冇揀到Confidential letter
所以封信就會見到黎自唔同國家既申請人的資料 (我當時封信有18個申請人),
發現最多都係香港人!


最後一步就係俾錢,
我地咩都無加錢,所以只係USD$6
佢只有一個付款方式,就係用PayPal啦,
PayPal相信大家都有用過,
冇既話都唔洗怕,
PayPal係可以就咁入信用卡資料,
唔一定要開Account先俾到錢架!
[2023年3月更新!!有網友報料呢個網而家Visa fee要成USD$160,非常貴!!
建議大家都係用特區護照申請E-visa去越南啦!]




正如頭先所講啦,
我地凌晨2點半整,
同日的下午6點3就收到呢封email喇!

呢封email有三樣野要留意,
  1. Email附件有落地簽證的確認信,信上面會有你既姓名、姓別、出生日期、國藉、護照號碼,記得print出黎帶去越南,用黎證明你已經登記左落地簽證呀!(特別一提,信上的國藉會寫United Kingdom)
  2. Email附件仲有一份入境用既表格,記得要print出黎填&黐一張證件相!
  3. 記得到時要帶落地簽證所需要的美金(USD$25)、落地簽證的確認信、入境表格,同埋兩張證件相。(加埋入境表格上面要黐的證件相,total其實要準備3張證件相!)

當日我地搭國泰航空(Cathay Pacific)胡志明市
Check in的時候,地勤會叫你出示visa的文件,
唔知係咪個地勤係新人,
佢見到我封確認信的國藉寫United Kingdom就以為我填錯,
我解釋申請的時候填 BNO,但最後出左United Kingdom,
於是地勤問佢隔離的同事,
個同事就解釋比地勤知國藉寫United Kingdom係正常架,
最後地勤就出boarding pass比我地啦。


到達胡志明市後,
要去落地簽證Landing Visa的counter交落地簽證的確認信、入境表格&兩張證件相,
然後等叫名,
當時特區護照仲未可以申請電子簽證,
所以非常多人係度等簽證,(而家申請落地簽證的人流比以前會少左)
當時等左成9個字先叫我名,
比USD$25就搞掂落地簽證啦,
然後就可以去隔離排入境過關啦。





=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!

《去胡志明市玩🇻🇳》

  • Share:

You Might Also Like

0 comments