西歐五國星馬畢業遊 Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)

By 曳豬到爆炸 - 10月 31, 2018



想睇番西歐五國星馬畢業遊的行程,請睇行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)

~今日的行程~
5月24日梵蒂岡 Vatican City -> 羅馬許願池 Trevi Fountain -> 午:Pizza in Trevi -> 萬神殿 Pantheon -> 羅馬鬥獸場 Colosseum -> Roma Termini火車站行下 -> 晚:Gran Caffe' Del Passeggero

上回講到我地搭Ryanair航空飛去羅馬的Ciampino Airport
係機場附近的Hotel Palacavicchi住左一晚之後,
我地朝早係酒店食個早餐就搭酒店shuttle去Ciampino火車站,
然後搭火車去羅馬市區Roma Termini火車站。

黑仔的事情將要發生啦!!!!
我地去到Ciampino火車站已經10:00am
去到岩岩走左架火車,
下一班去Roma Termini火車站要等9個字!
我地唯有係火車站等下啦....
到左10:45am,火車都仲未見影,
10分鐘之後,終於有架火車駛入黎,
我地上左車之後搵左個靚位,
呢個時候廣播就叫乘客落車,
我地呢架火車係位於1號月台
廣播就叫車上的乘客轉搭4號月台的火車,
而呢個火車站只係得樓梯,
去其他月台都要拎住d行李落樓梯再上樓梯!

去到4號月台之後,
架車已經full哂 插針都插唔入,
成大班人係4號月台唔知點算好的時候,
有個車長叫人過去1號月台搭車,
然後成班人就狗衝番去1號月台(又要拖gip上上落落樓梯),
我地去到1號月台的時候架火車竟然開走左!!!!!!!
心諗....係咪玩我地呀? !
之後我地google睇到下班火車係4號月台開,
於是我地番去4號月台等(我地究竟行左幾多次,搬到手都痛)
最後架車竟然係係2號月台出現!!!!!
(足足搬左4轉!原本係1號月台->4號月台->1號月台->4號月台->2號月台)
終於上到架成功開出的火車,真係謝天謝地!
最初架火車係10:43am準時開出的話,
預計10:59am就可以到達Roma Termini火車站,
大約可以係11:15am前到達我地今晚住的Nord Nuova Roma酒店,
可惜我地最後遲左一個鐘,12:15am先到達酒店。
我地放低行李係酒店就拿拿聲出發啦,
羅馬的地鐵係歐洲最細的地鐵系統,
只有3條地鐵線,
通常都係用One-way ticket (BIT) 買一程搭一程嘅,
單程飛均一價都係€1.5,
張飛由用個一刻開始計,有效75分鐘,
可以無限轉乘地鐵metro, 巴士, 電車trams 同埋 火車urban trains 
(不過出左地鐵再返回係唔當架)。
(係售票機買飛個陣,D乞丐會捕住你乞錢,大家小心財物啊!)

我地首先出發去另一個國家,
就係世界上最細的國家,亦位於意大利入面的國中國 -梵蒂岡
我地由Termini站搭地鐵去Ottaviano站

=========================

落左車之後沿住藍色點點就會去到梵蒂岡的入口。
由於時間的關係我地好可惜地無機會去梵蒂岡博物館Vatican Museums
我地將來再有機會黎梵蒂岡先參觀啦!
大家見到圖中馬路對面D城牆圍住的就係梵蒂岡啦,
可以見到聖伯多祿大教堂St. Peter's Basilica的圓尖頂。
行左10分鐘,
終於入到黎梵蒂岡
呢度就係聖伯多祿廣場St. Peter's Square啦。
原本我地放棄去梵蒂岡博物館,諗住入去聖伯多祿大教堂參觀,
點知非常多人,
太陽仲非常猛烈,
於是我地就放棄入去啦。
我地只好離遠望下聖伯多祿大教堂啦。
聖伯多祿大教堂其實係世界上最大的教堂黎架。
然後我地見到呢度有個流動郵局,
梵蒂岡寄明信片去亞洲郵費竟然要€2.3,
(巴黎寄明信片去亞洲只係€1.3炸),
於是我地自己寄postcard比自己算啦,
明信片每張€0.5,價錢反而合理。
呢度竟然教人點寫明信片。
流動郵局外就有個郵筒比人寄信,
梵蒂岡的郵筒係黃色架!
我地無咁多時間排博物館&教堂,
就只好周圍行下影下相啦。
再黎多張聖伯多祿廣場!
發現旅客服務中心外的郵筒更加靚。
我地行近聖伯多祿大教堂影下相
著住橙藍色衫的就係瑞士近衛隊Pontifical Swiss Guard
好多人會特登黎影瑞士近衛隊,
其實佢地係負責教宗的人身安全,但係唔屬於梵蒂岡的軍隊。
影多張聖伯多祿大教堂,我地就離開梵蒂岡啦。

=========================

我地離開梵蒂岡,
沿路上好多餐廳&手信的店,
我地係間QP Pascucci餐廳買左支gelato €4,
即係意式雪糕,特別之處係d雪糕所含有的空氣比普通雪糕低,
所以雪糕的密度會較高。
我地就去番Ottaviano站搭地鐵去Barberini站,
然後沿住藍色點點去羅馬許願池 Trevi Fountain
沿路欣賞下羅馬的建築,
鮮色的牆+木窗框,好有度假的感覺。
終於行到黎羅馬許願池 Trevi Fountain
中文亦都譯為特里維噴泉/特雷維噴泉,
係唔少經典電影的拍攝地點,例如La Dolce Vita (1960), Three Coins in the Fountain (1954)& Roman Holiday (1953)。
羅馬許願池個area其實唔大,
但勁多遊客係度影相,
當時好曬,好辛苦黎到池邊搵到個有利位置,
池水好冰涼呀,
最後我地用左€0.03掉落許願池度許願添。
當時都接近3點,
我地係羅馬許願池附近的Pizza in Trevi餐廳買左塊Pizza al taglio
Pizza al taglio係源自羅馬,係指D pizza切成一塊塊長方型咁黎賣,
通常都會磅一磅個重量,斷kg咁賣,比人外賣食的。
我地買左塊Pizza Amatriciana with Bacon Onion and Black Pepper €6.5,
Amatriciana係一種來自意大利Amatrice鎮的傳統的醬。
地址:Fontana di Trevi, Via di San Vincenzo, 30-30A, Rome, Italy
行行下見到個好華麗的建築物,
Google發現佢叫做維托里亞諾Altare della Patria,英文係Altar of the Fatherland,
係用黎紀念統一義大利的第一位國王Victor Emmanuel II 維托里奧·埃馬努埃萊二世。
我地去左Carrefour家樂福超級市場買左支檸檬可樂,
價值€1.03,可樂的物價係貴過香港呀。
之後我地就行到黎萬神殿 Pantheon
係免費入場,
佢係126年建造,
係古羅馬時期的宗教建築,而家係一座教堂。
(萬神殿前面有人cosplay成古羅馬人,聽講同佢地影完相,會問你拎錢架!)
萬神殿由於接近一千九百年的歷史,
無我地去過的教堂咁富麗堂皇,
感覺比其他教堂顯得暗啞失色。
萬神廟的穹頂,個個都比呢個穹頂吸引住。
萬神殿內都有好多畫、雕塑,
入面唔係好大,好快就睇完。
萬神殿門口有個噴泉,叫做Fontana del Pantheon。
羅馬市區真係周圍都咁多人呀。

我地下篇繼續Day11的羅馬精華遊

旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)
Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments