西歐五國星馬畢業遊 Day28 (吉隆坡馬印航空番香港,退稅,吉隆坡Plaza Premium Lounge)

By 曳豬到爆炸 - 5月 27, 2019


~今日的行程~
6月10日:吉隆坡Plaza Premium Lounge -> 搭馬印航空番香港

今日終於都結束27日的西歐五國星馬旅程番香港,
呢27日真係過得好快呀!


早上7點3,我地就搭的士去吉隆坡國際機場啦,搭左MYR$75。
當時天都未光哂,
仲經過雙子塔 Petronas Twin Towers 添呀。
7:35am 到達吉隆坡國際機場
同香港的機場有幾分相似。
吉隆坡國際機場睇日出都幾浪漫咁喎。
機場入面都有香港機場的感覺。


黎到機場我地就搞退稅先啦。
(係認可的商舖買滿MYR$300就可以退稅)
首先我地要去GST Verification去吸海關印先。
上圖呢個counter就係吸海關印的地方啦,
記住呢度的職員係會check你的退稅產品,
所以大家唔好拎左d退稅產品去寄行李艙先黎退稅呀,
另外仲要準備passport、退稅產品的單據、登機的資料。

吸左海關印之後,
就去去番張單所屬的退稅公司退稅啦,
我地就要去Global Blue的counter啦。
上圖就係Global Blue的counter啦,
我地琴日係Sephora買左MYR$350,
最後揀左現金退稅,退到MYR$16.8。


之後我地就緊係去Plaza Premium Lounge食下野啦。
[由於我有American Express個張國泰航空尊尚信用卡
所以可以無限次免費入環亞機場貴賓候機室 Plaza Premium Lounge (按我申請)]
呢個lounge都幾多人下。
但個景色都好開揚,可以望到出面d飛機。
拎左少少野食,
又有係新加坡個lounge見到的Heaven and Earth飲品,
今次試埋其他口味。


去完lounge食野,
我地就想用埋手上的馬幣,
於是就買左3排芬蘭牌子Karl Fozer的朱古力。
呢3排朱古力都係以旅行的地方做主題,
呢排係Copenhagen哥本哈根,MYR$17.5,
味道係Raspberry and Liquorice 紅莓洋甘草味。
呢排係London倫敦,MYR$17.5,
味道係Toffee Rocks Salty Cookie 拖肥糖鹹曲奇味。
呢排係Rio De Janeiro里約熱內盧,MYR$17.5,
味道係Mint & Choco Drops 薄荷朱古力粒味。


買完野我地就去登機啦,
我地會搭馬印航空(Malindo Air)番香港,
馬印航空唔係廉航黎,
但價錢可以媲美廉航咁平呀。
我地係Expedia book 新加坡去吉隆坡吉隆坡番香港
都只係HKD$852(已連稅)。


但係番香港呢程就發生左樣小插曲
係櫃檯checkin的時候,馬印航空的地勤見到我本BNO就問我:
👩🏽:你去香港需要visa嗎?
👧🏻:(呆左一下😮)唔駛呀
👩🏽:你會係香港逗留幾耐呀?
👧🏻:(更加唔識比反應😲) 我係香港居民呀 (心入面想答佢forever😂)
👩🏽:請你比香港身份證我睇下
我只好係背囊入面搵番張香港身份證比佢睇😂

之後去到閘口登機,
上機前馬印航空的職員會再望多次你本passport & 撕你張登機證 (竟然唔係嘟barcode😂好old school),
職員又再次問我:
👩🏽:你會係香港逗留幾耐呀?
👧🏻:(心諗又黎?) 我係香港居民呀
👩🏽:請你比香港身份證我睇下
我只好再次係背囊入面拎番張香港身份證比佢睇😂
其實BNO入面都寫住"The holder of this passport has Hong Hong permanent identity card which states that the holder has the right of abode in Hong Kong"

但係passport入面咁多字,職員都未必留意到呢段野😂
另外我諗馬印航空都好少遇到香港的乘客😂
的而且確,成程機都好似得我地兩個香港人👫

我地順利上機啦,
但天氣好似不似預期?
機票咁平,但都有機上娛樂,
例如電影&遊戲,
但係d電影唔岩我地的口味,
所以我地都無睇到。
左右排各有3個座位,
都唔會太窄。
咁岩我地隔離個位空左,
我地帶去旅行的熊仔又有位坐啦。
機程4個鐘,
我地訓醒覺就玩下Solitaire接龍。
仲有飛機餐食添。
係早餐黎,
有奄列、粗腸仔、茄汁豆、薯仔。
食完飛機餐之後,
男友竟然拎豬肉乾出黎食,
d香味同杯面有得揮呀!


西歐五國星馬畢業遊》終於寫完啦,
雖然去完旅行都接近兩年啦,
希望d資訊對大家有用啦。
今次呢27日旅行可以話好好彩,
天氣都好好,
雖然係維也納虛驚左一場,
倫敦巴黎有比人偷野,
羅馬搭火車勁黑仔,
威尼斯遇到不快事件,
米蘭幾經波折先去到米蘭大教堂,
除左以上的事,成個旅程都好smooth,
總括黎講開心的事都比傷心的多!

下一個遊記將會去首爾,敬請期待! 


旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================


《西歐五國星馬畢業遊》
行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)
Day21 (點係香港機場hea遊4個鐘,新加坡酒店篇,Fragrance Hotel - Crystal)
Day22 (新加坡酒店篇,Four Seasons Hotel Singapore,Grandma's新加坡菜,三巡海南雞)
Day23 (聖淘沙,3D影相館,4D探險樂園,高速斜坡滑車,空中吊椅,亞洲最南點)
Day24 (新加坡,Garden by the Bay,天天海南雞飯,小印度,哈芝巷)

Day25 (樟宜機場退稅,馬印航空去吉隆坡,亞羅街,Shangri-La酒店分享)
Day26 (Berjaya Times Square室內樂園,雙子塔,新峰肉骨茶)
Day27 (吉隆坡影相打卡必去Kuala Lumpur City Gallery,茨廠街,保記沙河粉)
Day28 (吉隆坡馬印航空番香港,退稅,吉隆坡Plaza Premium Lounge)


《去新加坡嘆》
去新加坡嘆 之 Day1a (樟宜機場,電話卡,兌錢)
去新加坡嘆 之 Day1b (聖淘沙,環球影城,Vivo City)
去新加坡嘆 之 Day2 (金沙購物中心,ION Orchard,牛車水,Maxwell Food Centre)
去新加坡嘆 之 Day3 (Merlion,牛車水寄明信片,Garden by the Bay,機場shopping)
去新加坡嘆 之 住宿篇 (Marina Bay Sands,無邊際泳池)
去新加坡嘆 之 住宿篇 (Ritz-carlton Millenia)

新加坡新地標 - Jewel 星耀樟宜+全世界機場內最高的瀡滑梯

  • Share:

You Might Also Like

0 comments