去布吉玩 之 #9 (泰國必買手信,購物分享,戰利品)

By 曳豬到爆炸 - 5月 15, 2018

IMG_0777
我地今次去布吉買的野唔算多,
有D野係番到香港 臨食之前先至求其影張相,
有D甚至唔得左影相添 lol
所以有D相影得衰請多多見諒!
(當時匯率大約係1hkd=4.33thb)

化妝潤膚品篇
唔駛去英國,黎泰國都買到Soap and Glory啦!
我地係Jungceylon的Boots掃左4件Soap and Glory的產品。
IMG_0781Soap and Glory好出名的hand cream,佢叫做Hand Food,
帶有甜甜的糖果香味,而且好滋潤!
產品標榜查完唔油膩,呢樣我都同意,潤得黎唔會立痴痴。
成份包含乳木果、堅果油&棉花糖。
IMG_0780呢個係磨沙膏,佢個名叫做The Scrub Of Your Life,
佢個香味同Hand Food一樣,
用完個身好香好滑。
IMG_0775
呢個係眉產品,叫做Archery DIY Brow Bar。
左上係蠟質黎,用螺旋刷沾D蠟掃落眉毛度,眉毛就會即刻整齊番,唔會飛黎飛去。
左下係帶有珠光的膏狀highlighter,用黎highlight眉骨。
右面係兩色眉粉。
呢個產品係一個好正的畫眉工具,當時一見到諗都無諗就買左,最鐘意係個膏狀highlighter!
IMG_0776
呢個係液體的highlighter,非常之香,佢叫做Hocus Focus,
隻色好珠光,可以溝埋D粉底黎用。
產品標榜係用黎分散粗大毛孔、皺紋、膚色不均的注意。
IMG_0777
我地係Jungceylon的Watsons買左Srichand的產品,
Srichand係泰國有超過70年歷史的化妝品牌子,
最出名的產品就係呢個透明碎粉Translucent Powder。
除左個包裝好靚之外,D粉真係好幼滑,而且都好控油。
IMG_0846
我仲買左佢的控油面膜粉Original Scented Powder,
但我仲未開黎用過haha
使用方法可以睇https://www.youtube.com/watch?time_continue=8&v=i0v0in_oseU
IMG_0778
Jungceylon的Beauty Cottage買左香水膏,叫做Victorian Romance Memories of Love Solid Perfume。
Beauty Cottage亦都係一個泰國化妝品牌子。
呢隻香味網上話同Chole同名的香水味一樣,
我無特登去對比下,但呢隻Victorian Romance的香味清清淡淡,好有Chole香水味的style!
IMG_0779
另外都唔好錯過Boots買到的牌子 Wet n Wild,
係美國drug store的牌子,
好多人都讚Wet n Wild的眼影粉質好,
我都買左盒黎試,完全無後悔,
好上色,拎黎旅行用好方便!

食物篇
IMG_0972
Chocolate Coconut Crispy Rolls Cocoa Dip
呢個係布吉機場買,非常好食,濃濃的朱古力味!
佢仲有好多唔同的口味,鐘意椰子脆卷一定要買黎食!
$215THB,約$51港紙。
IMG_0973
椰子糖
呢個都係布吉機場買,個陣想用埋身上的錢,所以買左包椰子糖,
我覺得麻麻地。
$50THB,約$12港紙。
IMG_0963
Tamarind Soft Candy
呢個係AirAsia飛機上買的,
Tamarind,中文叫做羅望子,或者酸子。
呢個糖表面係酸粉,入面的甜的軟糖,
口感似似地能得利,
酸酸甜甜好好食!
IMG_0975
Mango Chips
呢個係Big C Extra買的芒果脆片,又平又好食,好脆又有芒果味!
IMG_8394
Banana Chips
呢個香蕉脆片都好食,但我鐘意芒果脆片多D!
我地仲係Big C買左D 芒果乾,
味道麻麻地,價錢好平,係透明包裝,我建議大家唔好買啦。
IMG_0974
Coconut Toffee 椰子奶糖
我地仲買左芒果味,我覺得兩隻味道都麻麻地,
5813f916e14b2
Mitmai – Mangosteen Candy 山竹糖
除左椰子糖,我地仲係Big C買左山竹硬糖,我覺得好食過D椰子糖!
男友仲買左芒果味的。
IMG_7806

IMG_0985
小老板紫菜
明明香港都有賣,但去泰國都引唔住買黎食!
泰国 Pocky glico格力高 百奇猴子香蕉味饼干棒6
必買的香蕉味Pocky!
File 14-8-2017, 11 37 09 PM
林真香脆雞卷
男友覺得佢咸咸甜甜。
IMG_0976林真香脆豬肉卷
口感硬堀堀咁,同脆雞卷唔同,佢剩係得咸味。
IMG_8082
男朋友係Boots買的瘦身飲品,
入面係一包包粉,沖凍水飲,
男朋友形容味道好泰國 (即係點呢?)
追問之下,其實似香茅&檸檬味。
至於效果如何呢?由於男友好少沖黎飲,所以有無效就唔知啦!

其他篇
IMG_7920
幫朋友係Starbucks買的公仔,
$750THB,大約$160HKD。
仲有之前提及過係Jungceylon的小店Island Girls,
買左2條裙&1頂帽,都好有度假feel!
詳睇:去布吉玩 之 #7(芭東海灘,水上拖傘,椰子殻雪糕,Jungceylon)
其實買食的野最多,我係一個唔鍾意買紀念品的人,
買野食做手信好似最實際haha

旅遊日期:2016年9月1日至9月6日





=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments