去首爾玩 Day5a (景福宮韓服體驗,土俗村蔘雞湯)

By 曳豬到爆炸 - 8月 28, 2019



~今日的行程~
1月3日:早:Manoffin Express -> 西花韓服 -> 景福宮 -> 午:土俗村蔘雞湯 -> Sam Studio影CV相 -> 首爾仁川機場 -> 晚:Korean Air Lounge (KAL Lounge) ->  晚:LOTTERIA ->  搭國泰航空返香港

今日係我地係首爾的最後一日啦,
我地晨早就會起身去景福宮著韓服,
之後就會去影韓式的證件相!


我地搭地鐵到景福宮站,
當時係9點鐘,
就係呢間Manoffin Express買早餐食啦。
買左個Cream Cheese Bun食,₩2200。

食完野我就去西花韓服,
我地係Kkday book左佢地的景福宮韓服租借體驗
當時book左6小時的韓服體驗,價錢係HKD$129。

提提大家星期二景福宮係休息架
唔好好似我地咁book錯星期二啦。
我地琴日黎到先知景福宮唔開,
所以改左今日黎著韓服。
我地係西花韓服入面都無影d咩相,
因為呢度實在好多人,
而且都忙住揀韓服、配搭、頭飾、小手袋等等,
我最後揀左粉橙色+白色+金色的韓服,
而男友揀左藍色+白色+金色的韓服 (景福宮入面會有佢的相)。

另外,西花韓服的店員都係台灣人,
所以溝通都無乜問題!
仲有,呢度係無set頭服務架,
但有捲髮棒提供,
可以自助set頭。

西花韓服景福宮的距離非常之近,
過條馬路就到啦。

景福宮入場費係₩3000,
著韓服係免費入場架。


景福宮係1394年建成,
大朝鮮國的第一座&規模最大的宮殿,
光化門就係景福宮的正門啦。

當時係10點幾,咁岩遇到景福宮門將換崗儀式
原來一日總共有6次儀式&訓練的表演架:
景福宮門將換崗儀式:10:00am / 2:00pm(每日2次,每次約20分鐘)
光化門門將把守儀式:11:00am / 1:00pm(每日2次,每次約10分鐘)
守門軍公開訓練:9:35am / 1:35pm(每日2次,每次約15分鐘)

景福宮的地圖,
其實都唔係話好大。

勤政門

勤政門的左面係維和門
呢個位無咩遊客,
所以好適合影相呀。

穿過左勤政門之後,
就係勤政殿。(著左韓服的男友終於出場)

勤政殿係舉行儀式&宴會的宮殿黎。

勤政殿的後面無咩遊客,
又係好適合影相呀。

然後我地又搵下d無咩遊客的側門影下相,
著到咁靚緊係要黎美成門影張相啦。


唔好見我地影得咁開心,
其實當時係零度左右,
我當時著平底鞋,腳板係凍到好似冰咁。
終於頂唔順隻腳好似凍條咁凍,
就黎左韓國國立民俗博物館National Folk Museum of Korea度取暖,
順便參觀下個博物館。

我地只係係地下個層行下,
等對腳慢慢變暖。
係韓國古代的風箏。

臨離開博物館,
係cafe度買番杯暖暖的熱飲先。
另外,無乜人會著韓服入黎博物館參觀 (因為去哂影相XD),
搞到我地好突出咁。

買左杯熱的Honey Ginger,₩4000,
拎住係出面飲。

取完暖就影下相啦,
係咪好有宮廷的韓劇feel呢?

呢個廷暉門的非常矮,
生得高大的人可能要烏低身先入到去。

思政殿係朝鮮君王平日同臣子議政&商討國事的主要殿閣。

景福宮都好多少遊客影相的位置。
景福宮的遊客不算多,
可能係因為我地早上黎的原因啦。

興禮門

景福宮到此一遊完啦。


=========================


行完景福宮,
我地唔去換衫住,
而係著住韓服黎呢間土俗村蔘雞湯(토속촌 삼계탕)食個午餐先。
地址:首爾特別市鍾路區紫霞門路5街5 (體府洞)
韓文
地址:서울특별시 종로구 자하문로5길 5 (체부동)

男友叫左 左手面的土俗村參雞湯,₩16,000,
我就叫左 右手面的土俗村山參養殖根參雞湯,₩22,000。

後面就寫左人參雞湯的食法啦。

呢度要除鞋坐係地下度食,
冬天著咁多衫,烏低身除鞋都幾麻煩架。

著住韓服食野都幾特別,
諗起我地係清水寺著浴衣食鰻魚飯
但大家小心食唔好整污糟件衫呀。

男友的土俗村參雞湯。

我的土俗村山參養殖根參雞湯簡直同男友個鍋一模一樣。
原來d山參養殖根係另外上架,
呢樽野盛惠₩6000,當時價值約HKD$45。

仲有一小杯人參酒比你飲添。
d雞入面釀左d飯、人參等等的食材,
食完好滿足、好飽暖。

食完野我地就番去西花韓服度換番衫啦。

下篇blog我地book左影樓影CV相,
同埋係首爾機場退稅&去Lounge食野!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments