西歐五國星馬畢業遊 酒店篇 (英國倫敦King's Cross,Crestfield Hotel)

By 曳豬到爆炸 - 6月 26, 2018

想睇番西歐五國星馬畢業遊的27日行程,請睇西歐五國星馬畢業遊 (27日景點行程分享,機票資料)

我地係倫敦最後3晚就住左係Crestfield Hotel
地址:3-4 Crestfield Street, London, England, WC1H 8AT United Kingdom
我地揀呢間酒店的原因係近St Pancras International國際火車站
因為我地Day6會係St Pancras International搭Euro Star去巴黎!
另外King's Cross火車站King's Cross St. Pancras地鐵站都係隔離,
去邊度都好方便!




我地入住的日期係16/5-19/5,
房型係Double Room,包早餐&Wi-Fi,
價錢連稅係HK$2797.3 三晚,
即係約HK$933 一晚,
真係勁貴!

St Pancras International國際火車站設計真係好靚,
遠睇好似一座城堡!
酒店對出條馬路就有間M記,
M記出面就有個地鐵站口啦!
成日返酒店都唔記得出邊個出口,
(唔似香港ABCD出口咁易認)
大家記得出Euston Road (South Side)就會見到間M記啦!
酒店門口,
呢一帶都有好多酒店架。
Reception,
每次離開酒店都要還房門匙,
返酒店的時候再問職員拎房門匙。
呢間酒店非常唔好的地方係無電梯!!!!!
樓梯仲要非常地窄
我地住3樓,拎住D行李行上黎真係一種鍛鍊黎!
呢一層有3間房。
張床都幾闊。
床的右邊係一個平台比人放野,
呢個設計都幾方便。
床的前面係一塊鏡,
風筒竟然唔係廁所!好方便我坐係床,望住鏡吹頭!
另外仲有部有電視機同埋衣架位。
茶几上有兩包餅乾,
唔洗錢,唔係咁好食啦。

沖涼房係幾新淨同乾淨。
值得一讚就係有個暖爐架,
係長途旅行的恩物!
洗完的衫就可以放上去烘乾啦。
房間望出去的景色。
呢個建築物係Self Storage迷你倉黎。

酒店有早餐送,
時間充裕的話都會去食架,
食早餐的地方係位於酒店地庫個層。
比左一壺咖啡我地。
仲有壺奶。
台上都不乏果醬,牛油。
拎左個包芝士火腿。
男友就食多士。
無乜野好食,就拎左cereal同埋nutella
p.s. 我係唔落奶就咁食cereal & 唔查麵包就咁食nutella!哈哈
酒店Lobby個層都有熨斗比旅客熨衫。

又到體能鍛鍊時間,拎行李落樓!
另外個樓梯應該係木製,(大家有無睇Sherlock,D人係間房度行黎行去都會有木的吱吱聲)
拎住行李上落都會有吱吱聲,
好驚會冧樓呀。

------------------------
總括黎講,
呢間酒店交通非常方便,
鄰近火車站&地鐵站,
可以去King's Cross火車站影九又四分之三月台 -> 點我
附近都有好多間野食,例如我地食左的Five Guys -> 點我
亦都有超級市場,例如Tesco Metro  -> 點我
我地仲去左附近一間洗衣店洗衫 -> 點我

不過價錢就非常之咁貴,
接近一千蚊可以係香港都揾到間更正的連鎖酒店,
只能說倫敦的酒店真係好鬼貴呀。



旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日

=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================


《西歐五國星馬畢業遊》
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)
Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments