去布吉玩 之 #6 (舊城區,Thalang Road,布吉菜)

By 曳豬到爆炸 - 5月 15, 2018

IMG_0656
Day 4的行程~
酒店自助早餐 -> 舊城區 Thalang Road-> Tu Kab Khao 食lunch -> Central Festival Phuket shopping -> 芭東海灘 ->玩水上拖傘 -> Jungceylon shopping ->JW Marriott Phuket Resort & Spa的Ginja Taste食dinner
-------------------------------
我地今日打算去舊城區的Thalang Road & 芭東海灘玩!
我地間酒店係有shuttle bus去舊城區架!
只係$250THB一個人,兩個人加埋$500THB。
(我地琴日由酒店搭的士去Flying Hanuman 都要$1200THB!)
我地住的酒店請睇->去布吉玩 之 #3 酒店篇(Anantara Mai Khao Phuket Villas)

IMG_0528行左陣黎到Thalang Road,
呢條街出名於色彩繽紛的屋,
吸引好多遊客黎影相!
IMG_0542我地諗住食左lunch之後先慢慢行Thalang Road,
呢間咁歐陸式的建築就係食布吉菜的餐廳 – Tu Kab Khao。
IMG_0547
間餐廳裝修好靚
1
我地叫左兩杯野飲,呢杯飲品有熱情果做裝飾。
IMG_0546
呢杯細杯D
IMG_0576
呢個好似米通的餅,點左D肉鬆醬,幾好食!
IMG_0595呢碟肉,男朋友覺得好好食,味道似東坡肉,夠淋!$230THB
IMG_0594
呢碟係用薄餅包住D菜,然後點青咖哩黎食。
青咖哩比紅咖哩同黃咖哩辣!
總共食左$790THB,比左$10THB tips。
呢個環境 呢個價錢都唔算貴,
大家黎舊城區都可以黎呢間餐廳打卡影相!

行行下見到有間廟就入去睇下

估唔到間廟油左好現代感的塗鴉
IMG_0621
行行下見到間賣好多英文書的小店
IMG_0656
我地再行番去Thalang Road 影下相
IMG_0666
見到呢間屋的窗係彩虹色好靚!
其實每間屋的地下都係鋪頭,
但係我地最後咩都無買到。
IMG_0663
之後我地call Grab去Central Festival Phuket度行街,
其實係Thalang Road有好多Tuk Tuk/的士中介人問你坐唔坐,
我地問左價要$300THB,
但我地係Grab個app度睇只不過$150THB,
於是我地call Grab好過啦。
IMG_7946
係boots買左盒菠蘿汁飲
Central Festival Phuket 同 Jungceylon比較,
Jungceylon係大好多 多野行好多,
但係Central Festival Phuket的boots好似多野買過Jungceylon個間。
Jungceylon請睇->去布吉玩 之 #5 (Flying Hanuman玩zipline,Jungceylon)
我地行左陣就call Grab去芭東海灘,
搭左$300THB。
下篇繼續講我地Day4係芭東海灘做左D乜!

旅遊日期:2016年9月1日至9月6日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments