去馬爾代夫歎 (搭馬爾代夫航空內陸機去Kooddoo Island)

By 曳豬到爆炸 - 10月 12, 2019


上篇講到我地搭夜機去馬爾代夫
馬爾代夫的首都 - 馬累住左一晚,
想睇馬累間酒店的review睇呢篇blog啦。


我地第二日的朝早搭番渡船去機場個島,
然後坐內陸機去呢3晚住的Mercure Maldives Kooddoo Resort


超藍的大海呀,
終於感覺到自己係黎左馬爾代夫

落左船,就有的Mercure職員帶我地去Domestic terminal(國內線航廈)辦登記手續。
內陸機的check in櫃台非常細,
主要都係馬爾代夫國家航空(Maldivian)的航班。

我地會搭馬爾代夫國家航空由MaleKooddoo Island
預計11:15am起飛。

當時係9:45am,時間尚早,
Mercure職員就帶左我地去馬爾代夫國家航空的貴賓室Moonimaa Lounge。

野食種類唔算多,
呢個lounge都係for人等上機,
會有廣播咩航班要準備登機。
值得一提間lounge有12款Dilmah茶包飲。
我就試下Dilmah比較少見的English Afternoon同埋Vanilla先。

馬爾代夫航空的內陸機都好細部。

11:20am我地終於上機啦,
第一次搭咁細部的飛機。

呢架機係兩排二人的座位。

機型係Dash-8 300。

上到半空後,空少會派濕紙巾比我地。

呢程機的景真係好靚,
可以係高空睇到馬爾代夫的小島。
不過架機經過歲月的摧殘,
d窗其實都好花,
好彩影出黎的相都唔會花。

仲可以睇到呢種環礁,
即係由珊瑚礁形成的環狀島嶼。
對眼完全離唔開窗,
因為好驚錯過左好靚的島。
另外,我地第一次搭用渦輪螺旋槳發動機的飛機,
有個螺旋槳係機翼度撥下撥下咁架。
(現實中係轉得好快,但電話影到好慢)

架機首先會飛去Kadhdhoo島,
呢個站的乘客就會落機。
我地去Kooddoo島所以會留係架機度,

而呢個Kadhdhoo島亦都會有其他乘客上機架。
跟住架機會飛去我地嘅目的地Kooddoo島
我地落機的時候,見到仲有乘客留係架機度,
之後係機場都見到有乘客上緊呢架機,
就好似巴士咁每站都有人上落機!
(第一次搭呢種好似空中巴士的航線呀!)

Kadhdhoo島落左一半乘客,
當時有個強國大媽私自調去其他位,
然後比空姐阻止左,
因為呢個機場有其他乘客上機架。

1:20pm,我地到達Kooddoo Airport Maldives Kooddoo島的機場,
總共坐左2個鐘的機呀。

今日的天氣好好呀,
急不及待去check in我地的resort!

下篇blog會詳細介紹我地住左3晚的Mercure Maldives Kooddoo Resort
敬請期待!



旅遊日期:2018年2月22日- 2018年2月27日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments