西歐五國星馬畢業遊 Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)

By 曳豬到爆炸 - 1月 24, 2019


~今日的行程~
5月29日:由米蘭搭火車 -> Domodossola退稅 -> 瑞士的格林德瓦 Grindelwald -> 午晚餐:VOI Migros超級市場

想睇番西歐五國星馬畢業遊的行程,請睇行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)

今日我地就由意大利米蘭出發去瑞士啦,
係酒店食左個豐富的早餐就check out出發啦。
米蘭的酒店review可以睇呢個post

=========================

我地今次都係搭意大利國鐵Trenitalia
由Milano Centrale火車站搭11:23am的火車去Domodossola火車站,
Domodossola係意大利的一個市鎮,鄰近瑞士的邊境。
由於瑞士並非歐盟成員,
所以我地係歐盟國家(如:英國、法國&意大利)買的退稅產品,
就要係旅程入面最後一個歐盟國家(以我為例子,即係意大利)度吸海關印,
而Domodossola的火車站有得吸海關印,
所以我地就火車搭黎Domodossola先啦。

另外由於意大利&瑞士都係申根區的國家,
所以我地搭火車去瑞士係唔洗過關架。
想知多d申根區有咩國家可以去Wiki睇。

由於我地都唔知係Domodossola會唔會吸好耐海關印,
所以張車飛剩係買到Domodossola就算,
打算吸完印先至買之後的車飛。

我地買左Super Economy standard座位,
價錢每人係€19.8。
到左Domodossola火車站,
我地就拿拿林拎行李落車,
呢個時候就見到有個職員打開個公事包,
係月台度幫人吸海關印,
(個感覺好土炮feel),
而架火車原來會等埋乘客吸完印先開車架!
(早知就唔拎行李落車,同埋霸住個座位啦)。
如果你唔係上番同一架車,
你就要落樓下的海關counter度慢慢吸印,
好似我地搭番同一架車,
就可以比月台入面的職員吸印!
職員拿拿聲吸哂我地d收據。
我地上番火車的之後,
發現原本坐的位已經比人坐左啦,
架火車當時好full,我地都揾唔到有吉位,
企左一個站,捕住有人落車,先至揾到個打對面的位一齊坐。
(當時好狠狽地終於揾到位坐)

=========================

我係瑞士呢四晚都會住係Grindelwald!
而Domodossola到Grindelwald的火車飛,
我地就係瑞士國鐵SBB Mobile個app度買,
因為我地買左瑞士Half Fare Card CHF$120,
買瑞士的火車飛會有半價!
所以買Domodossola去Grindelwald個三程火車都可以半價!
Domodossola -> Spiez +Spiez -> Interlaken Ost +Interlaken Ost - > Gindelwald,
總共每人係CHF$33.7。

其實瑞士有好多唔同的火車通行證rail pass
而我買的呢張Swiss Half Fare Card
除左買火車飛有半價外,重點係買上雪山的火車飛(例如去少女峰的火車飛)都有半價!
適合會上山峰,又唔會搭火車去好遠距離的旅客,
因為上山峰的半價飛,會為你慳返好多錢!
雖然我地剩係逗留5日,但張pass係有效一個月架。

另一張好多人買的rail pass係Swiss Travel Pass
佢的特點係搭火車免費,連火車飛都唔洗買,
但買少女峰的火車飛就只有75折,
如果你搭勁長途火車,玩盡瑞士多個景點,Swiss Travel Pass就係一個好選擇。

呢個網站介紹唔同的瑞士rail pass & 買rail pass的貼士,
佢建議大家list低哂會搭d行程&價錢,
計算邊張pass為你慳到最多錢!
而我就計到Swiss Half Fare Card對我的行程黎講最抵啦。

我地Domodossola搭一個鐘就到瑞士的Spiez,
一到左瑞士的國土,
完全係另一番景象!
眼前都係一片綠油油的山景。
然後係Spiez搭廿分鐘到Interlaken Ost。

話說係英國、法國、意大利最怕就係轉車,
因為英法意d地鐵99%都無電梯/lift,
下下都要拎住d行李行樓梯 (拎到手都痛),
而瑞士d鐵道就有斜路比人行去其他月台轉車,
終於唔洗搬行李行樓梯啦!
最後係Interlaken Ost搭半個鐘就會到達Grindelwald,
呢一程火車的座位,都會貼左少女峰呢一帶的火車路線圖。
我地係香港兌左CHF$500(瑞士法郎),
大約係HKD$3950港紙。
呢半個鐘的車程,窗外都係一片護眼的景色。
終於見到咁大座雪山,當時覺得好震撼。
隨便影都係一幅畫咁靚。
3:10pm,搭左3個半鐘的車,終於由米蘭黎到瑞士的Grindelwald,
搭左4程車,窗外風景係一程比一程靚,
阿爾卑斯山係越黎越近!

=========================

大家可能都未聽過Grindelwald,
Grindelwald(格林德瓦)係位於瑞士Canton of Bern(伯爾尼州)中部的市鎮,
屬於Interlaken(因特拉肯)區內的直轄市,
Grindelwald位於海拔1034米,處於伯爾尼茲阿爾卑斯山脈Bernese Alps。
瑞士分左四種語言區:德文、法文、意大利文、羅曼什語,
我地呢5日所到之處都係屬於德文區

我地會係Grindelwald住四晚,
除左為左揀個靚天氣的日子上少女峰之外,
就係為左培育出無污染、無添加的瑞士山區肺
 (哈哈,大家有無睇過龍咁威2003呢?)

一落車就買支水飲飲先CHF$1.5,
支水仲可以拎黎玩添。

由於我地張電話卡無得打電話,
我地用左CHF$1係電話亭打電話比酒店開車接我地。
係Grindelwald座雪山就好似係你眼前咁近!
係Grindelwald車站坐6分鐘車就黎到Hotel Lauberhorn。
好似我地非自駕的話,
可以搭121號巴士到Lauberhorn,
或者行25分鐘的山路到酒店。
呢架就係Grindelwald的巴士啦。

點解我地要住咁遠呢?
因為我地間房可以望到呢個咁靚的雪山景!
十分值得去住!下一篇blog會詳細介紹間酒店!
我地check in左之後,
就行落去火車站附近的商店揾野食!
見到咁靚的景觀,
完全無意欲去搭巴士,
梗係慢慢咁欣賞、慢慢咁行落山啦。
呢度簡直係一個世外桃源,
同大自然好親近的感覺!
呢條好多商店的大街有間叫VOI Migros的超級市場,
地址:Dorfstrasse 155, 3818 Grindelwald, Swiziterland
係我地的午餐/下午茶,
男友食個個BiFi Roll CHF$2.85,
我個個係三文魚三文治 CHF$5.7,
上面分別用左德文(Lachs)、法文(Saumon)、意大利文(Salmone)寫住三文魚。
超級市場無瑞士牌子Mövenpick的雪糕,
我地就試美國牌子Ben & Jerry's 啦 CHF$4.8,
呢個Chocolate Fudge Brownie 味好正,
真係有Brownie係d雪糕入面!

=========================

之後我地周圍行下,
我諗住係瑞士寫postcard,
所以都留意定郵局的位置。
呢度同梵蒂岡一樣,
d郵筒都係黃色架。

我地諗住聽日去洗衫,
見今日無野做就去附近的洗衣鋪視察下環境先,
一見到門口張營業時間表爛蓉蓉,
就覺得呢間洗衣鋪應該會係「管理不善」啦。
洗衣機要入5個一蚊銀,
但我地要去邊揾一蚊銀呢?
呢間洗衣鋪又無職員係度。
乾洗10分鐘要CHF$1,
又係入銀仔。

我地最後決定唔會黎呢間洗衣鋪洗衫,
1. 要入銀仔,唔知去邊度唱。
2. 呢度印象中得2-3部洗衣機,人又唔少,有排排隊。
3. 要拎住d衫行上山番酒店。
4. 對呢間野的印象唔好,好殘舊。

(最後我地係比左酒店幫我地洗,下篇酒店review詳細再講)

離開洗衣鋪我地就慢慢行上山番酒店,
見到草叢有隻貓星人係度玩緊,
生活係Grindelwald的貓星人真係好幸福呀。
呢度有好多戶的鄰居都養牛牛,
佢地個頸上會掛住個啷啷,
每次經過都會聽到佢地頸上的啷啷聲。

酒店有微波爐比旅客叮野食,
所以今晚我地會食係超市買的叮叮肉醬意粉 CHF$4.5,
叮叮卡邦拿意粉Carbonara CHF$4.5,
可能外國的月亮特別圓,連叮叮意粉都好似好食d。
就咁一盒叮叮意粉緊係唔夠啦,
我地仲買左Zweifel的粟米脆片 CHF$2.4,
仲買左佢的沾醬一齊食 CHF$1.3。

仲買左呢個朱古力蛋糕Tradition petit Gâteau au chocolat CHF$3.7,
幾好食!

我地Grindelwald的第一個晚上就完結啦,
聽日將會去歐洲最高的少女峰,密切期待!


旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)
Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments