去台北歎 之 購物篇 (化妝品,護膚品)

By 曳豬到爆炸 - 5月 10, 2018

台北 購物 化妝品 護膚品 光南大批發 蜂蜜深層保濕果凍面膜
旅遊日期:2015年1月5日至1月8日

去台灣已經係2015年1月的事啦,D化妝品&護膚品都用左差唔多5個月 (當時2015年6月寫呢篇blog),可以做個 review啦,等我同大家分享下有咩台灣必買的野啦。
(當時港紙兌台幣大約係1兌4)
我買的野唔多,剩係係屈臣氏巴黎草苺康是美光南大批發買左化妝品&護膚品。


1.屈臣氏
當時屈臣氏的開架彩妝有85折,咁岩我買的野都係開架彩妝 :P
台北 購物 化妝品 護膚品 屈臣氏 Sofina Primavista Long Keep Base UV台北 購物 化妝品 護膚品 屈臣氏 Sofina Primavista Long Keep Base UV
我買左Sofina Primavista Long Keep Base UV, NT$297.5
有SPF25 PA++
支野用完唔會油淋淋,但我用左5個鐘以上塊面就會開始出油。
台北 購物 化妝品 護膚品 屈臣氏 Sofina Primavista Liquid Foundation UV
Sofina Primavista Liquid Foundation UV <Long Keep>,NT$382.5
有SPF25 PA++
遮瑕力都Ok,薄薄查一層已經足夠。
Photo 26-5-2015上午1 25 46台北 購物 化妝品 護膚品 屈臣氏 1028 Brownie Eyes
1028 Brownie Eyes,NT$424.15
D色好實用,我最常用的係右上的金啡色。
台北 購物 化妝品 護膚品 屈臣氏 Revlon Parfumerie Scented Nail Enamel African Tea Rose
台北 購物 化妝品 護膚品 屈臣氏 Revlon Parfumerie Scented Nail Enamel African Tea Rose 台北 購物 化妝品 護膚品 屈臣氏 Revlon Parfumerie Scented Nail Enamel African Tea Rose
Revlon Parfumerie Scented Nail Enamel - African Tea Rose,NT$153
覺得有香味的指甲油好特別,個packaging又好靚,而且香港又唔見有就買左啦。
查左一層就好顯色,好好查,2-3分鐘就查完一隻手,都好快就乾。但D香味我就唔岩我,陣味有D俗。
台北 購物 化妝品 護膚品 屈臣氏 Kiss Me 眼線筆
Kiss Me 眼線筆,NT$297.5
我支Kiss Me 眼線筆已經用完好耐,所以就係台灣買番支黎用。
我本身超級油眼,暫時得MJ同Kiss Me 眼線筆係岩我對眼。


2.巴黎草苺
台北 購物 化妝品 護膚品 巴黎草苺 防駝美背美胸衣 心機白
防駝美背美胸衣 - 心機白 NT$399
我有駝背所以買左防駝背的美胸衣,著住佢係唔洗戴Bra的,佢有3個size揀,可能我揀唔岩size所以覺得唔係好舒服,所以我會拎左入面的胸墊出黎,然後當做衣服打底黎著。
其實我著左幾次only所以就睇唔到防駝背同美胸的功效。
台北 購物 化妝品 護膚品 巴黎草苺 永和三美人化妝海綿粉撲
永和三美人化妝海綿粉撲 NT$12
我平時都唔用海綿同粉撲,所以買左塊黎玩下,塊撲好軟熟,用黎洗面幾舒服。
台北 購物 化妝品 護膚品 巴黎草苺 Solone 30秒定妝慕絲眼線眼彩筆
Solone 30秒定妝慕絲眼線眼彩筆 Gel Like Smoody Pencil No.16 甜心粉  NT$159
用黎畫眼頭都幾靚。
台北 購物 化妝品 護膚品 巴黎草苺 Solone 30秒定妝慕絲眼線眼彩筆
筆芯好軟,用幾次就平左。
台北 購物 化妝品 護膚品 巴黎草苺 Solone 30秒定妝慕絲眼線眼彩筆
支筆外表係膠,初初疑惑可唔可用筆刨黎刨,原來係可以的。
台北 購物 化妝品 護膚品 巴黎草苺 Solone 30秒定妝慕絲眼線眼彩筆
後面仲有個柔軟棉棒用黎smudge開條眼線。
台北 購物 化妝品 護膚品 巴黎草苺 Miss Bowbow 撥撥小姐 隱形雙眼皮貼 月牙型溫和版
Miss Bowbow 撥撥小姐 隱形雙眼皮貼 月牙型溫和版(黃) NT$258 有42對。台北 購物 化妝品 護膚品 巴黎草苺 Miss Bowbow 撥撥小姐 隱形雙眼皮貼 月牙型溫和版
網狀的雙眼皮貼,未試過用所以就買黎玩下,我技巧唔純熟,所以痴左出黎都唔係好自然。
台北 購物 化妝品 護膚品 巴黎草苺 蒂巴蕾T透Magic全透明彈性絲襪 台北 購物 化妝品 護膚品 巴黎草苺 蒂巴蕾T透Magic全透明彈性絲襪
蒂巴蕾T透Magic全透明彈性絲襪 黑色 NT$79
我見到好平所以買左對黎試下,佢係我想要透明度,而且唔緊又唔鬆,岩岩好的長度,著左幾次先爛!去台灣要買多幾對!
台北 購物 化妝品 護膚品 巴黎草苺 Victoria's Secret Hydrating Body Lotion
Victoria's Secret Hydrating Body Lotion - Such a Flirt NT$300
我見到平就買左支,個度無得試味的,純粹個名Such a Flirt吸引我,所以就揀左呢隻味,開左出黎好香好甜,係楊桃味。
台北 購物 化妝品 護膚品 巴黎草苺 VDL Festival Eye Shadow 台北 購物 化妝品 護膚品 巴黎草苺 VDL Festival Eye Shadow
VDL Festival Eye Shadow (Jelly) - 115 Bridal Shower
買左咁多野送的,原本諗住送的係唔好用,或者係D好難用的色,點知原來隻色好靚,係好淺好shimmer的啡色,而且好creamy,用黎做eye shadow的base係唔錯的。
台北 購物 化妝品 護膚品 巴黎草苺 VDL Festival Eye Shadow


3.康是美
台北 購物 化妝品 護膚品 康是美 Sofina Primavista Moisture Keep Base
台北 購物 化妝品 護膚品 康是美 Sofina Primavista Moisture Keep Base
Sofina Primavista Moisture Keep Base, NT$298
有SPF25 PA++
佢係杰身的,比Long Keep Base水潤,適合秋冬用。
行左幾間watsons都無,點知係康是美搵到
台北 購物 化妝品 護膚品 康是美 Lovemore 愛戀膜法 蘆薈絲瓜沁潤面膜台北 購物 化妝品 護膚品 康是美 Lovemore 愛戀膜法 蘆薈絲瓜沁潤面膜Lovemore 愛戀膜法 蘆薈絲瓜沁潤面膜&孟宗竹竹夢踏實面膜 NT$299 (買一送一)
每盒有5片。
Lovemore的面膜好特別,除左面膜紙同珍珠紙之外,仲有塊藍色不織布。
懶惰的我就覺得有3層野好麻煩,但我朋友就覺得好好用,佢叫我去台灣再買多D。
台北 購物 化妝品 護膚品 康是美 Lovemore 愛戀膜法 蘆薈絲瓜沁潤面膜


4.光南大批發
台北 購物 化妝品 護膚品 光南大批發 蜂蜜深層保濕果凍面膜 台北 購物 化妝品 護膚品 光南大批發 蜂蜜深層保濕果凍面膜
Annie's Way - Honey Deep Moisturising Jelly Mask 蜂蜜深層保濕果凍面膜 NT$299
網上好多人都對Annie's Way敏感,我都不例外呀,用左3次都敏感,只好放棄佢,送左比無敏感的朋友用。

呢個台北trip我買左的戰利品係咁多了,我2015年6月又去左台灣,大家記得睇埋《去台灣嘆》系列


**********************************************************
覺得呢篇blog幫到你,記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
**********************************************************

其他文章:
去台北嘆 之 解謎篇
去台北嘆 之 酒店篇 (台北西門町,豪景大酒店)
去台北嘆 之 Day1a (中華航空,機場巴士,台北車站,電話卡)
去台北嘆 之 Day1b (漁人碼頭,情人橋,淡水老街,士林夜市)
去台北嘆 之 Day2a (平溪,放天燈,菁桐,許願竹)
去台北嘆 之 Day2b (九份,饒河街夜市)
去台北嘆 之 Day3 (忠孝敦化,台北車站,西門町,度小月,Dazzling Cafe,阿毛)
去台北嘆 之 Day4 (松山文創園區,誠品生活松菸,美麗華摩天輪,Bigtom)
去台北嘆 之 購物篇 (化妝品,護膚品)

《去台灣嘆》系列
一家去台北 之 住宿篇 (西門町,愛客發時尚旅館)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments