西歐五國星馬畢業遊 Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)

By 曳豬到爆炸 - 9月 11, 2018

想睇番西歐五國星馬畢業遊的行程,請睇行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)

~今日的行程~
5月22日: 午:7eme vin (法國菜) -> 榮譽軍人院 L’hôtel des Invalides -> 比爾阿克姆橋 Pont de Bir-Hakeim



今日我地會Check out呢間Hotel R de Paris酒店,
朝早我地9:45am就係酒店食個早餐先啦,
酒店Review請睇呢個blog

之後我地就去左酒店隔離的一間叫Diagonal的超級市場行下。
最吸引男友就係呢D零食腸啦!
發現法國超市有好多Nespresso咖啡機的Capsule替代品。
連茶的Capsule都有!


最後買左Auvernou的零食腸Roquefort & Noix味 (法國一款羊奶芝士&核桃味) €2.9,
番到香港見到百佳都有得賣呢個牌子的零食腸,
但無呢隻味。
我地仲買左Casa Ramon的Chorizo Secs (西班牙腸) €3.16。

買完野我地就番房執行李check out啦!

=========================

我地之後搭地鐵去École Militaire站。
我地首先去La Comtesse酒店放底行李先,
呢間酒店的房係可以睇到巴黎鐵塔架!
下篇blog會做一個詳細的review!

由於未夠鐘check in,
我地就去左酒店附近的呢間叫7ème Vin的法國餐廳醫醫肚啦,
餐廳名的意思係7th Wine,
地址:68 avenue Bosquet, 75007 Paris, France
雖然餐廳名有個酒字,
但我地竟然無叫到酒飲。
侍應會拎成塊木板Menu比你睇,
都係第一次去餐廳唔係睇一本本的menu點餐。
叫左碟Snails Casserole Dish €9.5,
我地今次係巴黎去過的法國餐廳都會點法式田螺
呢個田螺夠香夠咸,
但係始終係Le Bistro Melrose 個種用一個個窿的盤裝住田螺的整法最好食。
Roasted Duck Filet with Raspberry Sauce €22,
烤鴨柳配紅桑子醬,
估唔到係串燒咁上,
雖然menu寫係鴨,
但望落同食落都似係雞黎,
味道就普通,
但D薯條係幾好食架。
Breast of Chicken Roasted with Tarragon Sauce €19
燒雞胸配龍蒿葉汁,
個賣相好特別,係有D藜麥飯架,
個龍蒿汁係好正,好creamy,
原來龍蒿係法國被稱為「四香草」之一。

最後3碟野總共食左€50.5。

間酒店3點先可以check in,
食完野就散下步啦,
行行下見到路邊種左玫瑰花,
好似係第一次見野生的玫瑰花。
呢度除處都望到巴黎鐵塔!
好想快點check in間酒店呀。

=========================

行左陣終於都3點啦,
我地間房係位於酒店的最高層!
呢個係我地酒店房的景色,
比想像中近巴黎鐵塔呀。
下篇blog會詳細分享間酒店!

我地係酒店瘋狂影相之後,
就打算行去睇下係酒店不遠處見到嘅好靚的金色頂建築物。
問左Google大神,
原來呢座建築物係榮譽軍人院 L'hôtel des Invalides
係當時的法國國王路易十四係1670年下令建造嘅,
用黎接待同治療抗戰之後殘疾的軍人&退伍軍人的醫院,
而法國國王拿破崙一世的陵墓都係放係呢度架。

榮譽軍人院的正面,
我地無入去參觀啦。


之後我地就行去比爾阿克姆橋 Pont de Bir-Hakeim。

係行黎呢座橋之前的紅綠燈位見到有三杯球賭錢黨
顧名思義,有個莊家會拎住3個杯1個波,
然後佢會移動杯的位置,
跟住就會叫路人估個波係邊個位。
個莊家會故意移動得好明顯比你睇到波係邊個杯入面,
場內都有好幾個“梅”故意去落注買錯的位置,
你就會諗:唔係馬...咁明顯都買錯,
就成功吸引到你去落注啦,
你落左注之後,
個莊家就會變走個波去其他位置,令你輸錢啦。
所以大家可遠觀,不可落注呀。

電影《潛行兇間 Inception》其中一幕就係係比爾阿克姆橋 Pont de Bir-Hakeim取景啦,
個一幕大約係里安納度Leonardo DiCaprio進入左女主角的夢境,
去訓練女主角建造夢境的能力。
呢度係一個好岩影相的景點,
遊客唔會好多,
而且條橋都好長,
好易搵到無人的角度。


橋的上層係巴黎地鐵的6號線,
而下層的兩邊係行車,中間係單車徑黎,
所以大家影相都要小心睇車呀。

比爾阿克姆橋度係望到巴黎鐵塔架!
我地沿住條橋行,
橋的盡頭係地鐵Passy站,
我地諗住搭6號線經過比爾阿克姆橋的上層。
我地話咁快就上左地鐵啦,
PassyBir-Hakeim站就正正係比爾阿克姆橋的上層,
但架地鐵實在行得太快啦。
好好彩都捕捉到係地鐵入面望到的巴黎鐵塔。

=========================

酒店附近有間超級市場叫做Carrefour City
中文就係家樂福啦,類似係法國的百佳。
我地今晚就諗住係家樂福買D野番酒店食就算,
因為我地打算影巴黎鐵塔的日落呀!
我地旅行都無乜點食菜,
就買左2盒沙律粉啦。
上面個盒係雞&Mimolette芝士凱撒沙律 €3.03,
下面個盒係火腿芝士香醋汁沙律 €5.09。

好鍾意飲茶就買左兩盒茶包,
呢盒係Twinings的茶包,
The Vert Menthe Citron Vert 係檸檬薄荷葉味 €2.66 (20個茶包)。
一個法國牌子Compagnie Coloniale的茶包,
Black Tea & Raspberry Chips 係紅桑子黑茶 €8.8 (25個茶包),
甜甜地又有茶味,唔會好似759個隻Loyd茶包咁甜。
佢入面唔係獨立包裝,
不過係好高級用網狀的茶包!
事後發現酒店房的茶包都係呢個牌子!

男友買左最右手面個隻香體噴霧/止汗劑 €4.55,
AXE呢個牌子的,
佢的香味比Nivea個類牌子的香味香好多,
之後係其他地方再見到呢個牌子 就買埋左面個兩支。
番到香港都見到有得賣,但D味就唔同。

係家樂福買完野就見到隔離街有間餅店叫做Lenôtre
於是就買D cake仔做甜品啦。
地址:36, avenue de la Motte-Picquet 75007 Paris
個盒都靚靚仔仔。
買左兩件cake仔,
左面係拿破崙千層酥 Millefeuille €6.5。

右面係紅莓撻 Tartelette Framboise €6.9,黎到法國瘋狂試紅莓撻,試左3件個個都咁好食!

然後見到一間叫做Naturalia的藥房,
就入去睇下野啦,
買左支Melvita的有機Damask玫瑰花水 200ml  €11.5,
價錢平過香港一半!
官網話佢係採用來自高原的有機大馬士革玫瑰,每支花水係由大約2千塊玫瑰花瓣,以單一方式蒸餾而成,令融於花水中的精油濃度更高。

=========================

買完野我地就番酒店set定相機影日落啦!

巴黎的日落真係好靚,
下篇文章會詳細分享係酒店房影到的相片,
密切留意!



~Day9完~

旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日
=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)
Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments