去首爾玩 Day4 (汝矣島I SEOUL U打卡地標,明洞行街,韓牛)

By 曳豬到爆炸 - 8月 20, 2019




~今日的行程~
1月2日:汝矣島漢江公園 I SEOUL U -> 午:Krispy Kreme -> Emart超級市場 -> 樂天免稅店行街 ->  下午茶:神仙雪濃湯 -> 明洞行街食野 -> 晚:Two Plus (韓燒)

今日一早就搭地鐵去景福宮站,
因為我地係Kkday book左呢間西花韓服景福宮韓服租借體驗

我地無做足資料搜集,
去到店員同我地講星期二景福宮係休息架
店員然後話可以免費改做其他日子,
好彩我地聽日夜晚機返香港,
所以就改做聽日的朝早黎借韓服啦。
(心諗:如果Kkday可以溫馨提示景福宮星期二休息就好啦,我地就唔洗摸門釘啦。)


=========================

今日無得著韓服,
於是我地就搭地鐵去汝矣渡口站,
汝矣島漢江公園I Seoul U的打卡地標。
當時有人影緊個地標,
於是我地就係格離影下汝矣島漢江公園

係呢個咁空曠的公園食左陣西北風,
終於到我地影啦。

當時I Seoul U的地標前有個準備開放的市集攤檔阻住,
所以只好近距離影呢個打卡地標。

=========================

之後我地見到間美國的連鎖冬甩店 - Krispy Kreme
於是我地就入去食個Brunch先啦,
每人叫左個冬甩&一杯野飲,每人₩4000。
上面個個冬甩係Glazed Chocolate Cake (單件₩1500),
下面個個係Honey Bee Ring (單件₩1500)。
食完頭先個兩件冬甩,
覺得意猶未盡,
於是又買多兩件冬甩啦,
左面係Hershey's Cookie & Cream Doughnut ₩1800,
右面係Ghana Crunch Choco ₩1800,
呢間Krispy Kreme的冬甩真係幾正,
希望香港可以開番間啦。

=========================

之後我地就去左Emart超級市場買野,
我地係Day1 Lotte Mart 樂天超市已經買左堆零食啦,
所以今次買的野唔會好多。


CJ Cheiljedang的甜蕃薯乾, ₩5980有3包,
佢口感淋淋地硬硬地,好奇怪,
所以我地最後食左2包就頂唔順,放到過期了。

Ottogi的叮叮甜辣雞, ₩1980,
男友覺得幾好食!

Ottogi的芝士即食麵,₩4980。
Chung Jung One的辣醬,₩8300有兩盒,
男友鐘意食辣,佢買黎加係d飯度撈黎食。


農心的炸醬麵,₩1240,
樂天的益力多味百力滋,₩4720 6盒,
每盒入面有兩包百力滋,
好好味,仲好適合拎黎做手信。
Orion的魚仔夾心蛋糕,₩4320,
魚仔形狀的蛋糕,
入面有煙韌的麻糬同紅豆餡,
超級好食!
Day1係樂天超市已經買左兩盒,
覺得好好食,於是買多一盒。

Emart買完野之後,
就可以去鋪頭隔離的旅客服務中心度退稅。
我地總共買左₩31,520野,
係有退稅標誌的鋪頭買滿₩30,000就可以退稅
退現金先可以即場退稅,
由於我地想退去信用卡,
就要番香港的時候係首爾機場度退,
最後退到₩2000。

=========================


我地番酒店休息左一陣,
就去左明洞的Lotte Duty Free 樂天免稅店買野,
特別注意的係呢度標示的價錢都係美金,
呢度人頭湧湧,但點都唔及香港Sogo週年慶咁多人咁迫。

  • Too Cool For School的Egg Remedy Hair Pack,$32,有兩支洗頭水&兩支hair mask,好香的蜜糖味。
  • Too Cool For School的Artclass by Rodin Shading,$11,三色修容粉,當時一袋二袋,買完無check袋,番到酒店先發現店員無放到件產品入袋,咁亂的情況真係要check清楚先離開。
  • 雪花秀的Makeup Balancer #Light Pink,$47,係make up base黎。
  • Laneige的Double Clearing Cleansing Foam,$12,洗面膏。
  • Laneige的Skin Refiner Moisture,$20,爽膚水。
  • Saem的Secret Pure Nose Clear Kit 1.2.3,$14,黑頭鼻貼3步曲。
  • Saem的Secret Pure Steam Hair Mask,$23,蒸氣髮膜。
  • Innisfree的My Real Squeeze Mask Set,$17,面膜買一盒送一盒,共40塊,揀左提亮的白米&補水的蘆薈。
  • 3CE的Eye Shadow Palette #Up Close,$25,四色眼影盤好快比我跌碎左。
  • Nature Republic的Argan Essential Deep Care Hair Pack,$6,堅果精華油深層護理髮膜。
  • Nature Republic的Snail Solution Mask Sheet,$14,有30塊蝸牛精華面膜。
除左韓國的牌子之外,
唔知點解當時見到Les Merveilleuses LADURÉE的胭脂就忍唔住買啦,$47,
呢個係17號色。
盒碎粉就用哂,
於是就買左Laura Mercier的Mineral Finishing Powder  #1 Transparent,$35,
Laura Mercier最出名就係佢地的礦物定妝粉,
粉質好幼細。



以上呢兩件非韓國牌子的化妝品,
都要係番香港的時候,係韓國機場禁區內的Lotte Duty Free免稅品引渡場度拎架

=========================

之後我地就去左神仙雪濃湯 - 明洞店 (신선 설농탕 명동점) 食個下午茶先,
地址:首爾特別市中區明洞 2 街 2-2
韓國地址:서울특별시중구명동 2 가 2-2
雪濃湯黎之前,
我地就夾下d泡菜食啦,
係免費任夾的。
主角雪濃湯終於黎啦,
雪濃湯係由牛骨熬制而成的濃湯,
係韓國傳統的美食黎架。
呢間店有唔同口味的雪濃湯揀,
我地就揀左最普通個款雪濃湯,₩8000,
會跟埋一碗白飯添。
我地仲嗌左碟鐵板煎豆腐,₩10000。

=========================

食完野我地就行下明洞,掃下街。
被呢間的芝士年糕吸引。
佢係一舊年糕一舊芝士卡啦卡啦咁串,₩3000。
去左隔離間Etude House買野:

  • My Beauty Tool Brush 312,₩4500。
  • Silk Scarf Damage Protein Steam Hair Pack,₩3500。
  • Bling Bling Eye Stick #08 Ivory Baby Star & #11 Rose Star,各₩4000。

之後我地去左Lotte Young Plaza行街,
可以望番明洞個條滿布小食攤檔的大街。
去左呢間Chuu時裝店買左幾樣野,
首先有佢地的兔仔貼紙,₩1500,我用黎貼係個喼度。
另外買左一對耳環,₩9000。
仲有呢件好靚的喱士衫,₩21,600。
由於我地買的野加埋超過₩30,000,
可以退稅,最後退到₩2000。

我地又行番黎明洞呢條大街啦。
比呢檔明洞手工香腸吸引左。

呢碌腸₩4000。

最後係All Mask Story買左Dr. Jart+的面膜,
三盒面膜總共₩36,000,
最後退稅退到₩2000。

=========================

我地搭地鐵去首爾站,
黎左Seoul Square商場的地庫,
呢間Two Plus韓燒店 (투뿔등심 서울스퀘어점)食晚餐。
地址:541 Namdaemunno 5(o)-ga, Jung-gu, Seoul, South Korea
韓文地址:서울시 중구 남대문로5가 541 서울스퀘어 B1층




Menu,我地叫左三款牛肉。
無記錯的話,
我地叫哂兩款1++等級的牛肉,
分別係Aged Striploin 紐約牛扒,₩38,000,
同埋Aged Tenderloin 牛柳,₩42,000,
各150g重。
仲叫左130g的生牛肉Beef Tartare,₩22,000,
有生蛋黃、雪梨&蔥做配料,
但我地覺得前日係馬場洞食的生牛肉正d。

雖然我地剩係叫左三碟牛,
但侍應都上左五碟前菜。

侍應會幫你燒牛肉架。

我地叫左支Jeju Wit Ale飲,
係濟州的啤酒。
呢餐總共食左₩114,000。

當時Seoul Square商場放左好多發光的白玫瑰花,
好浪漫呀。

食完野我地就番去東大門的酒店啦,
又經過東大門設計廣場DDP


旅遊日期:2017年12月30日- 2018年1月3日





=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments