冬日非自駕沖繩遊 酒店篇 (那霸,DoubleTree by Hilton Hotel Naha)

By 曳豬到爆炸 - 5月 17, 2018


我地頭3晚都住係那霸,
間酒店係單軌電車旭橋站隔離,
叫做DoubleTree by Hilton Hotel Naha

我地住的日期係14/1-17/1,
房型係 1 Double Bed Guestroom ,
(我地係鑽石會員所以免費upgrade左做1 Double Bed Premium with Massage Chair,但間房都幾細)
3晚連稅加埋23,286円 (約$1628港紙),每晚7 ,762円(約$543港紙),
真係幾抵住!

酒店的外牆,幾樸實的style

酒店的門口

Reception,呢度的裝潢反而幾高格調。
酒店職員服務都唔錯,
男友當時唔左card holder,
酒店職員都幫手打電話&借電話比我地。
詳睇:冬日非自駕沖繩遊 Day1b (Naha Main Place,屋台村,第1日就唔見野?)

酒店大堂,好多位比旅客坐。
--------------------------------------
我地去酒店房睇下~

酒店同大阪住個間Best Western一樣係無衣櫃,
一入門口的左手面就係放衫的空間,
有熨斗、夾萬、拖行等。

沖涼房,
細細的房間都有浴缸!

令我覺得好貼心的係,
浴缸外面有個出水口,
平時我都會搞到沖涼房的地下水浸,
有呢個出水口,沖涼房地下就會乾爽好多。加分!

沖涼液、洗頭水係Peter Thomas Roth呢個牌子。

風筒係Panasonic,
近年日本Panasonic出的風筒都好hit,因為吹到把頭髮好順滑。

細細地的睡房,
間房特別在有張按摩椅,
瘋狂血拼完番酒店房可以鬆一鬆。

睡床對住的電視。

電視下有Nespresso 咖啡機&兩粒capsules,
仲有個熱水壺。
睡床隔離係書台。

上面放左D welcoming零食。

特別的係有風獅爺的樣的糖,同埋宮古島的雪鹽餅。
男友好鐘意食呢個雪鹽餅!

DoubleTree的傳統:入住的第一日會每人送一塊熱辣辣的曲奇!
都幾好食喎!

酒店窗外的境色
---------------------------------------

我地係走廊見到有間房寫住製冰機,
於是我地入去睇下。

原來有部機比你禁D冰出黎,
我地冬天都無緣用呢個服務啦 haha
--------------------------------
由於我地係會員,所以送左早餐,
係酒店大堂隔離的餐廳食。

座無虛席

竟然有燒賣食,味道當然係香港好食啦。

早餐的種類唔係好多,所以都拎左好小野食。

牛油唔係食開的Anchor牌的牛油,所以兩款都拎左黎試下。

男友拎左個奄列食。

無乜野好食,於是拎D Cereal食下。

發現呢度有納豆 (我仲未食過 所以要試下)

盒內付上好多調味料

好臭 味道麻麻,最後係食唔哂成盒。
唔係人人都接受到的食物,但營養含量十分豐富。
將來有機會再挑戰一盒!
-------------------------------

另外,酒店仲送左welcoming drink比我地!
(真係好多野送呀!)
詳睇: 冬日非自駕沖繩遊 Day2c (Local Tour,萬座毛,掛上英殖香港旗的餐廳?)

郵局都好近酒店,只需要5分鐘的路程就去到。
詳睇: 冬日非自駕沖繩遊 Day4a (首里城,那霸去恩納,利木津巴士)


酒店亦都鄰近那霸巴士總站,
去沖繩中北部各大主要度假酒店都可以係呢度搭車,
詳睇: 冬日非自駕沖繩遊 Day4a (首里城,那霸去恩納,利木津巴士)

總括黎講:
酒店雖然唔係位於國際通,
但係鄰近單軌電車去國際通都十分方便,
而且我報左的Local Tour 浮潛 都有shuttle係酒店接載,
對非自駕遊的你地黎講十分方便!
另外,酒店設施好齊全,價錢都唔貴,
推介大家黎那霸住呢間酒店!

旅遊日期:2017年1月14日至1月18日

***************************************************************************
覺得呢篇blog幫到你,記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
***************************************************************************

其他文章:

  • Share:

You Might Also Like

0 comments