西歐五國星馬畢業遊 Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)

By 曳豬到爆炸 - 12月 21, 2018

想睇番西歐五國星馬畢業遊的行程,請睇行程篇 (27日景點行程分享,機票資料)

~今日的行程~
5月27日:搭火車去威尼斯 Venice -> 彩色島 Burano -> 午:Trattoria da Romano (米芝蓮推介) -> 聖馬可廣場 Piazza San Marco -> 聖馬可鐘樓 St Mark's Campanile -> 嘆息橋 Bridge of Sighs -> 晚:Trovatore (意大利菜)

今日出發去水城 - 威尼斯Venice
繼上一次由羅馬搭去佛羅倫斯
我地今次又係搭Italo
由Florence Santa Maria Novella火車站搭9:54am的火車去Venezia Santa Lucia火車站落車,預計12:00pm到達,
我地買左最平的Smart座位,
價錢每人係€29.5



係佛羅倫斯見到呢間連鎖的Venchi雪糕店,
其實香港都有Venchi,但一直都未食過,
可惜當時晨咁早唔想食雪糕,
我地唯有留番遲d再遇到Venchi先食啦。

起身咩都未食,於是去左呢間Tentazioni Cafe買早餐上火車食!
地址:Piazza della Stazione 45, 50123, Florence, Italy
兩件焗三文治,盛惠€9.4。
之前係法國巴黎買的傷風藥都食哂,
於是男友係火車站的藥房又買盒傷風藥,
男友話自己咳,店員又推薦佢買盒喉糖,
總共€16。
係火車上見到島上密集住好多屋仔,
我地就快到達威尼斯啦!

話說我地係威尼斯逗留的時間得20小時20分鐘(怪自己買火車飛無睇清楚時間),
所以我地要爭分奪秒,
我地打算係火車站寄存行李,
趁仲有太陽,狗衝去彩色島,
然後係火車站拎番行李先去酒店check in。
寄存行李的地方係一號月台隔離,
隊頭係藍白色長方形個個牌個度!
勁多人排隊呀。
威尼斯島上的交通都係搭水上巴士
係我排寄存行李的時候,
男友就去買水上巴士的1 Day Ticket
價錢係€20 一個人,
詳細資訊可以睇呢個網址

男友買完水上巴士的船飛後,
我寄存行李條隊都無乜點郁過!
於是男友就發現有條Express的隊,
價錢係每件行李€12,
係普通隊的2倍價錢!(普通隊的詳細價錢睇呢個網)
見到有人頂唔順比多d錢轉去排express,
由於我地都非常趕時間,
所以都投向Express的懷抱,
去到Express係無人排隊咁濟,我地好快放低行李走人啦。
首先係火車站出面的Ferrovia碼頭搭路線5.2或者4.2的水上巴士去F.te Nove "D"碼頭 (約20分鐘),
然後行去F.te Nove "A"碼頭搭路線12的的水上巴士去Burano彩色島 (約42分鐘)!
水上巴士的坐位唔多,
無位的話就要企係甲板度啦。

1:15p.m. 我地搭緊路線12的的水上巴士去Burano彩色島啦。


=========================

2:00p.m.,我地終於黎到彩色島啦,
呢度的屋仔比威尼斯主島鮮豔好多。
我地第一時間去醫醫肚先,
我地去左島上好多Blogger推薦的Trattoria da Romano
聽聞係《米芝蓮指南》推介的餐廳黎,但就無拎到一至三星啦。
地址:Via S.Martino DX 221, 30012 Burano, Italy。

出名的餐廳果然係唔休做,
附近餐廳的職員係門口落力推銷客人入去食,
而呢間米芝蓮推介的餐廳就算你行入去,
都要等好耐先有人招呼你 (實在太多食客)。
我地等左陣,終於有人招呼,我地又坐左係室外,
叫左杯白酒飲。
當然會有籃麵包比你食啦,
有包裝的係麵包條。
Starter前菜叫左呢碟 Sarde in "saor" €15,
係常見的威尼斯菜黎,
Sarde係沙甸魚咁解,
呢間餐廳特別在於將沙甸魚的肉整成糕狀,
隔離個d係醃左醋&白酒再煮過的洋蔥。

另一道前菜係Folpetti €15,英文係musky octopus,一種八爪魚黎,
係經典的威尼斯海鮮菜。

First Course叫左 Risotto di Gò da Romano €36 (二人的份量),
Risotto di Gò亦都係傳統的威尼斯菜,而且係彩色島的漁民發明呢度菜架,
係指Ghiozzo(Goby fish) 蝦虎魚,所以呢碟菜我會譯做蝦虎魚意大利飯

我地就係食左咁多啦,
另外開台費每人要€3,
總共比左€80。

=========================

食完野就周圍影下相啦。
彩色島的屋全部都好矮, 
間間都唔同顏色,
所以吸引左好多人特登黎影相(包括我)。
呢度都仲有好多居民係度生活,
雖然佢地d屋油得好靚,
但影相的同時,盡量唔好騷擾到佢地呀。

係佢地屋外影相都會隱約聽到屋內的電視聲。
每間屋都各有特色呀!
原來彩色島的居民想係佢地間屋油色係要同政府申請架,
因為呢度每間屋的顏色係有系統的,
唔可以胡亂油色架,
向政府申請左想油咩色之後,政府就會回覆你呢隻色可唔可以油架啦。
唔怪之得呢度d屋唔會撞色啦,
睇黎意大利政府係極力維護島上色彩繽紛的顏色!
呢度都有唔少的手信店,
但我地逗留時間唔耐,所以都無點樣行過。
影埋呢張相我地就搭船走啦,
當時接近4點半,勁多人呢個鐘數搭船走,所以上船都好迫下!

=========================

之後我地搭水上巴士番去火車站拎行李,
再搭去酒店check in。
去酒店個段見到威尼斯的建築都好有藝術感,
就好似呢個有對巨型的手捉住座樓。
水上巴士~
兩隻馬糾纏住的巨型藝術品。
威尼斯d屋都起得好密集,
我地間酒店就係呢條巷入面。
終於搵到我地間酒店Ca' Pagan - Guest House
我地事先係TripAdvisor做足功課先搵到間酒店,
下篇Blog會詳細做個review。
係酒店放低左行李之後我地就出發行去聖馬可廣場
間唔中會見到威尼斯最具代表性的傳統划船 - 貢多拉Gondola
價錢都要約300蚊港紙一個人坐半個鐘,
兩個人就要6舊水啦!
5:45pm 我地終於行到黎聖馬可廣場 Piazza San Marco
我身後就係聖馬可大教堂 St Mark's Basilica
係1094年建成,
係好出名的拜占庭式建築。

聖馬可廣場特別多鴿,
好多人都會餵野食吸引d鴿埋黎影相。
屋頂的雕塑刻得非常仔細。

之後我地就排隊上聖馬可鐘樓 St Mark's Campanile
其實原本的鐘樓係1902年倒塌,
呢個鐘樓係根據舊鐘樓的設計,係1912年重建而成。
上鐘樓頂的入場卷要€8 一個人,
當時排左15分鐘終於有得上去啦。

比€8上黎我覺得係值得的,
因為可以飽覽成個威尼斯的市景。
聖馬可廣場。
威尼斯真係好靚,
建築物的屋頂的顏色大部分都係橙紅色。
而家岩岩好日落,
個天色非常靚。
聖馬可廣場對住海個邊。
可以望到聖喬治馬焦雷島 San Giorgio Maggiore朱代卡島 Giudecca
聖馬可廣場的另一角度。
當時8:25pm 太陽就快落山啦。

咁岩遇著打鐘 (記得開聲聽),
無啦啦打鐘俾佢嚇親,同時都好震撼!
真係好值得比錢上鐘樓頂呀。

離開左鐘樓之後我地就行左黎聖馬可廣場隔離的嘆息橋Bridge of Sighs
嘆息橋一邊係總督宮 Palazzo Ducale,另一邊係新監獄 Prigioni Nuove,
嘆息橋的名由英國詩人Lord Byron改的,
而且由來是咁的:當死囚係總督宮被宣判後,行呢條橋去監獄的時候望出去,慨嘆佢地最後一次望到威尼斯美麗的景色。
但係有人有以下三點的質疑:
1. 嘆息橋起好的時候,已經無死刑呢回事,
2. 總督宮的囚室都係小型罪犯,
3. 係橋上面唔係好望到出面的景。
究竟係咪詩人太過多愁善感呢?真係無從考究啦。
咁岩有架郵輪駛左黎威尼斯,
令我諗起尖沙咀。

=========================


This photo of Trovatore is courtesy of TripAdvisor

晚飯的時候,
我地就求其入左間聖馬可廣場附近TripAdvisor排名幾高的餐廳 - Trovatore
一入去侍應的招呼超級好,
間餐廳外表無乜特別,
但係d service好似去左5星級酒店的餐廳。
地址:Castello-Calle Delle Rasse 4535, 30122 Venice, Italy

首先送左杯餐前酒。
然後送左碟小小的開胃菜。
餐廳的環境,
雖然無高級的裝修,
但呢度侍應的service好有禮貌、恭恭敬敬,
好似去左間五星級酒店食野咁。
我地開左支白酒,支酒會放係酒桶度保溫,
仲開左支礦泉水。
我地影左支礦泉水 €4.7,
但竟然無影到支Pinot grigio Stocco白酒 €16。
我地原本諗住每人叫一杯白酒飲就算,
但侍應話開支酒同每人叫一杯的價錢差唔多,
所以我地就開左支酒啦。
侍應開酒後仲會比我地試下味先!
前菜 Caprese con emulsione di basilico €12.5
我地想食d蔬菜,就叫左呢個意式芝士沙律 Caprese,
入面有水牛芝士+羅勒葉+蕃茄。
前菜 Rosellina di Manzo affumicato con rivisitazione di burrata dello chef €19
呢碟係煙燻牛肉+意大利Burrata芝士
海鮮類 First Course叫左 Spaghetti alla chitarra al nero di seppia €16
黎到意大利緊係要試番碟墨魚汁意粉啦,
係好食過香港食到的墨魚汁意粉,食完記得抹乾淨咀呀!
另一碟First Course叫左 Risotto alle “Castraure” con ristretta al porto €17
中文我會譯做雅枝竹意大利飯
雅枝竹被人稱為"歐洲蔬菜王",佢盛產於歐洲南部,屬於菊科類植物。
其實佢係未熟的花蕾黎,味道先苦後甘甜味,含有大量的蛋白質及鐵質,而且低卡路里。
最後叫左甜品 Tiramisu in Coppa Martini €10
用Martini杯裝住的意大利芝士餅Tiramisu,
呢個Tiramisu好濕潤、好濃味、好好食!
食完之後餐廳送左餐後酒。
最後仲送左餐後曲奇添,
真係飽到一個點呀!

另外,開枱費每人€3,
收15%服務費,
總共食左€116.4。
服務態度好,又送餐前酒、小小的開胃菜、餐後酒、餐後曲奇,
黎左歐洲食左咁多餐,
真係第一次遇到五星級的服務!


食完野我地經過聖馬可廣場行番酒店,
見到好多人玩緊類似踢毽的活動,
因為呢度有人兜售發出藍色燈光的毽,
所以周不時都見到有人玩緊,仲踢到好高添。
聖馬可廣場的餐廳仲有Live的提琴表演,氣氛好好。
我地聽日出發去米蘭!

Day 14 完~


旅遊日期:2017年5月14日- 6月10日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《西歐五國星馬畢業遊》
Day8 (Palace of Versailles,係凡爾賽宮嘆下午茶)
酒店篇 (法國巴黎,Hotel R de Paris)
Day9 (《Inception》電影拍攝場地-比爾阿克姆橋)
酒店篇 (睇到巴黎鐵塔的酒店Hôtel La Comtesse)
Day10 (巴黎鐵塔,聖路易島的雪糕,Ryanair飛羅馬)

酒店篇 (羅馬Ciampino機場,Hotel Palacavicchi)
Day11a (搭火車黑仔事件,梵蒂岡,羅馬許願池,萬神殿)
Day11b (羅馬鬥獸場,古羅馬廣場,GROM雪糕)
酒店篇 (羅馬,Hotel Nord Nuova Roma)

Day12 (佛羅倫斯,The Mall,聖母百花大教堂,領主廣場,T-bone牛排)
Day13 (佛羅倫斯周邊打卡勝地:比薩斜塔&五漁村)
酒店篇 (佛羅倫斯民宿推介,Home Boutique Santa Maria Novella)

Day14 (威尼斯,彩色島,聖馬可廣場)
酒店篇 (威尼斯,Ca' Pagan Guest House)

Day15 (威尼斯不愉快事件,米蘭曲折之旅,米蘭大教堂,艾曼紐二世迴廊)
酒店篇 (米蘭,Hilton Milan)

Day16 (米蘭去瑞士Grindelwald,瑞士火車pass要點揀?Domodossola退稅分享)
酒店篇 (瑞士山區Grindelwald,望到阿爾卑斯山的Hotel Lauberhorn)
Day17 (玩轉瑞士少女峰!原來有咁多野好玩!)
Day18 (瑞士Grindelwald玩刺激活動/行山的聖地 - 佛斯特 First)
Day19 (瑞士Grindelwald享受一日慢活)
Day20a (瑞士琉森,卡佩爾木橋,垂死獅子像,蘇黎世)
Day20b (蘇黎世機場退稅,瑞士航空,Aspire Lounge)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments