去馬爾代夫歎 (搭國泰去馬爾代夫,首都馬累Unima Grand酒店)

By 曳豬到爆炸 - 10月 07, 2019


話說有日係國泰每逢星期二限時優惠的Fanfares,
見到馬爾代夫機票連酒店的套票,
價錢係每人$14324.5連稅,包括:
1) 香港來回馬爾代夫的國泰機票
2) 三晚住係夢寐以求的水上屋Water Villa (Mercure Maldives Kooddoo Resort的Over Water Sunset Villa)
3) Full board (包早午晚三餐)
4) 馬累機場來回Kooddoo內陸機場的機票

呢個價錢去馬爾代夫住水上屋嘆,真係超級抵!
由於係夜機9:40pm到達馬爾代夫
為左唔好哂左半日的酒店錢,
我地第一晚選擇住係馬爾代夫的首都馬累
第二日先至搭飛機去Kooddoo的resort嘆。


=========================

今日會搭5:50pm的機去馬累,
行李寄艙&入左機場禁區之後,
就去食個下午茶先。


我地去左Plaza Premium Lounge食野。
[由於我有American Express個張國泰航空尊尚信用卡
所以可以無限次免費入環亞機場貴賓候機室 Plaza Premium Lounge (按我申請)]

仲有窩夫食添。


飲番杯啤酒,上機之後都好訓d。

我地會搭國泰航空去馬爾代夫的首都馬累
5:50pm香港時間出發,9:40pm當地時間到達馬累
(馬爾代夫比香港慢三個鐘)
飛航時間係6小時50分鐘。

我地坐的機型係A330-300。

有menu,可以諗定今晚食咩啦。
飛到上空,
個天開始日落啦。

話說呢班機大部分都係強國人,
座位附近就遇到一位除鞋放隻腳係前面的強國人,
佢看似好有文化咁睇書,
但如果坐得有文化少少會更好,
可能我地見識少,佢的坐姿真係令我地傻眼啦。

飛到上空,
空姐就派花生&飲品啦。

晚餐方面,我揀左烤鮮蔬番茄汁意式長通粉,
左上係L'atelier Alain Garnier的milk chocolate,
格離係火雞意式米形粉沙律。

男友揀左洋蔥燴牛肉配馬鈴薯、青豆及胡蘿蔔。

搭中長途的機唔係哈根大師,
而係有Movenpick食!

10:10pm左右先至到達馬累離開飛機。

馬累的機場好細,
我地直接由飛機行去機場入境大堂。

話說排immigration入境條隊都幾長,
於是就諗住用馬累機場wifi上下網,
點知個wifi居然要入電話號碼收SMS入code先至連到,
可惜我地張香港的sim卡無漫遊,
係外地完全no signal收唔到SMS,
唯有換番張旅遊sim卡收SMS入code先至連到wifi

機場有好多接機的員工。

馬累國際機場係位於瑚湖爾島(Hulhule)上,
係馬累住一晚的話,大部份人都會揀機場隔離的馬累島(Malé),
個度酒店選擇會多好多&平d。

馬累機場都有好多餐廳。
肚餓的話都可以係度醫醫肚先至去酒店,
但我地唔肚餓,就立即前往酒店休息啦。

行行下就會見到有碼頭去馬累島(Malé),
個碼頭就係我頭先影的餐廳附近,
船費係USD$1一個人。

已經有條船等緊我地啦,
船員仲會幫你搬行李添。

架船係無咩燈非常暗,
張圖已經比我後期ps番光少少,
船上都係當地居民為主,
佢地應該係係機場收工番屋企。


落左船之後行5分鐘去我地今晚住的酒店 - Unima Grand Hotel

馬爾代夫的首都馬累並唔係好似大家想像中的豪華度假天堂,
因為呢個島主要都係民居生活,
所以同東南亞國家都好相似,
擠迫的街道,一街都係電單車。

馬累的街道拖住喼真係唔係幾好行,
黑媽媽行左5分鐘終於到達我地第一晚的酒店 - Unima Grand Hotel。
(張酒店門口相係第二朝先影架)

我地住的房型係Deluxe Ocean View,
包早餐&Wifi,
入住的日期係22/2-23/2,
價錢連稅係HK$839.06 一晚 (唔抵住)。
地址:Roashanee Magu, Malé 20002, Maldives

雖然呢間只有三星級的酒店仔,
竟然都有welcoming drink。

酒店有lift,
大堂有間餐廳。

雖然呢個blog的系列叫《去馬爾代夫嘆》,
其實day 1並唔嘆,哈哈,
住一晚的要求唔好咁高啦。

睡床。

浴室係企缸。

茶包係Dilmah
通常Dilmah的茶包係四星級的酒店先會見到,
可能係因為馬爾代夫近斯里蘭卡,
所以Dilmah的茶包係平d?
另外有兩支水送。

有雪櫃,
mini bar都要比錢的。

另外,房入面無牙膏牙刷,
仲要無風筒,
大家要自備牙膏牙刷風筒,
或者要問酒店職員拎啦。

由於馬爾代夫係信奉伊斯蘭教,
所以女仔都會戴上頭巾架。

係清晨的5點鐘,
我比一把男人的歌聲嘈醒 (但男友係訓到成隻豬咁),
一唱就唱足10分鐘,
起初以為隔壁房有人唱歌,
越聽越覺得d聲係從窗外發出,
原來酒店出面就有一座清真寺,
歌聲完左之後,
就有d唸經聲,
唸經聲比歌聲細聲d,
聽下聽下我終於都訓番著啦。

原來伊斯蘭教的教徒每日要進行五次禮拜,
黎明至日出之前就要做第一次的禮拜啦,
所以訓教好容易醒的人要留意有可能會比伊斯蘭教的禮拜嘈醒。

我起身再影下呢叫做Masjidh Noor的清真寺。

房可以睇到海景,
當時係7:20am,
個天都未光哂。

酒店房係落地玻璃窗,
坐係度欣賞馬累的景都幾寫意。

酒店包自助早餐,
係酒店的頂樓度食早餐,
可以望到一片海景,
仲遠望到馬累機場的飛機升降,
係我最鐘意呢間酒店的地方。

呢條就係機場的跑道,
當時有架飛機降落。

早餐都係中東style的食物。

食完早餐就番房執野check out啦。

呢間酒店有半/全日的resort visit的團,
無乜budget住 resort,
都可以參加呢d團玩下水上活動。

我地將會入住的Mercure Resort聯絡左呢間Unima Grand Hotel
Check out之後Mercure叫Unima Grand車我地去碼頭,
仲幫我地比埋USD$1 x 2人的船費去機場!
未入住已經有咁好的服務,實在值得一讚!

下一篇blog會搭內陸機去真正的度假天堂嘆~


旅遊日期:2018年2月22日- 2018年2月27日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments